ik heb nu een eigen tv gekocht voor mijn xbox, ik heb hem nu ongeveer een maand of 3 en sinds een aantal weken begint hij een beetje raar te doen. Elke keer als ik ga xboxxen dan worden alle lichte plekken van het beeld rood, en door eventjes tegen de beeldbuis te tikken wordt het weer normaal. Dit is elke keer alleen de eerste 5 minuten, en dan doet ie de rest van de tijd weer normaal. Maar sinds een week ofzo wordt het steeds erger, en helpt het tikken niet altijd meer. gister bleef hij rood, en ik kreeg hem niet meer normaal. Het is trouwens best wel een oude tv. Ik weet niet precies hoe oud, maar het is een Ordmende. Ik heb hem tweedehands gekocht omdat ik geen hoog budget had.
Juist. De servicedesk bellen van Ordmende (via internet zoeken), of uitzoeken uit welke winkel je tv afkomstig is en daar een bezoekje brengen.
Heeft de tv van mn ouders ook gehad. Beeld werd helemaal rood, groen en blauw op enkele momenten. Is een philips breedbeeld die al een jaar of 6 oud is. Hebben de beeldbuis laten vervangen, mjah dat kost best veel. Dus ik zou gewoon een tv'tje bij de aldi kopen als ik jou was. (of bcc ofzo)