Kapotte xbox, 12efd memory card,,.?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Timmeh, 29 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Eej ik heb hier een kapotte xbox liggen wat sommige lui maybe al wisten. Hier staat onwijs veel gegevens op... of stonden lol, kijk kheb daar morrowind op staan of het heeft erop gestaan ik wil bijv. daar weer mee verder gaan kan dat?,

in een paar zinnnen: kan ik met een memory card mijn oude xbox gamesaves van mn oude xbox halen met fout 12efd (als het goed is was het die fout) en op mijn nieuwe xbox zetten???? of is dit niet mogelijk...

2. JKI

JKI Ik wil bolletje

Leuk Bevonden:
    0
    Wat doet je xbox dan precies waardoor hij kapot is? Gaat hij niet meer aan, leest hij geen spellen meer? Want hier kunnen we weinig mee (ik ga er maar even niet van uit dat er iemand alle fouten uit z'n hoofd kent:D).

3. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ken wel iemand die dat kan, of je tikt t in bij google maarjah, kijk hij gaat aan doet normaal dan, maar zodra ik een spel opstart lijkt t net of ie aan een hartmonitor ligt ofsow, tik, tik, tik. Ik wordt er gestoord van. Maar ik kan wel bij de hd komen bij de opgeslagen spellen....

4. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Is nog niet iedereen wakker?

5. GforceNL

GforceNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    In eerste instantie dacht ik dat je schijf gecrashed was, maar dat is dus niet zo omdat je er nog bij kunt.

Is je drive niet kapot? als dat zo is, zou je de hd over kunnen zetten naar je andere xbox en zou het opgelost moeten zijn.

6. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    drive hoe bedoel je ik kan toch met mn controller op t menu dingen selecteren???
    Kan ik een memory card in die ouwe xbox stoppen, en dan over zetten naar mijn nieuwe xbox dan zonder de hd over te zetten?
    (ps ik heb nog geen memory card dus.)
    Ik heb op mijn nieuwe xbox garantie tot april 2007 t is dan ook niet echt handig om er nu al aan te knutselen m8....

7. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
    In theorie zou dat kunnen werken, alleen sommige saves zijn gecodeerd met de eeprom van de xbox waar ze op gemaakt zijn, en andere zijn gewoon te groot voor een memcard.

8. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    bedankt weer voor je geniale advies slurpgeit... ik meen het echt bedankt... maar zou een game zoals morrowind egt gecodeerd zijn (de saves) ik denk t tog niet... t spel komt uit 2002....
    want in dit spel heb ik tog de meeste uren gespendeert

Laatst bewerkt: 29 jun 2005
  9. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Als je bij je save games kunt kan je ze gewoon via een memory card of max drive op je andere doos zetten. Probeer het zou ik zeggen.

10. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    De saves van Morrowind zijn toch veel te groot? En volgens mij al zeker voor op een mem.card van 8mb (501 blocks).

Misschien dat je met een max-drive wel genoeg ruimte hebt voor de saves, maar dat durf ik niet te zeggen.

11. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    dank je allebei, allemaal lol ik ga het proberen, ik moet alleen nog ff een memory card kopen want die had ik nog niet...

EdiT: ok een max drive heh hhmhmmh.... die kun je tog bij bol.com bestellen of ook nog ergens anders en hoe werkt DAT dan precies?
    Bedoel je dit: Kan dat tussen xbox en xbox?de files? http://www.nl.bol.com/is-bin/INTERS...&lgl=1&plid=&lgl_BOL_OWNER_ID=1&lgl_Section=1
    veel groter zijn die max-drives tog niet? maar die dingen kun je tog ook bij de free record shop ofsow krijgen?

Laatst bewerkt: 29 jun 2005
  12. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    k ben geen moderator, maar thread closed lol
    de fout was anders... dus...

13. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ga nou geen wnb-mod gedrag vertonen. Laat deze dan gewoon afsterven ipv hem weer te kicken.:{

-Gesloten.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina