Kent iemand deze game?

Discussie in 'Algemeen' gestart door Wayne Rooney, 24 dec 2002.

1. Wayne Rooney

Wayne Rooney everton fc

Leuk Bevonden:
    5
  2. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Nee, het is een Amerikaans spel.

3. Elitian

Elitian Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    90 pleuro voor een spel ... en ik vind 70 euro al veels te veel.
    Vage game.

4. Tha Great One

Tha Great One Satu

Leuk Bevonden:
    1
    major league soccer das alleen amerikaanse voetball devisie en dat word niet verkocht buiten amerika omdat amerika een gaar voetballand is.

5. x-box player

x-box player Just because

Leuk Bevonden:
    1
    hij is wel van konami. Als ie kwa gameplay in de buurt van Pro Evo komt zouden ze hem best in NL mogen uitbrengen (alleen wat andere teams dan he)

6. XbOx-FiGhTeR

XbOx-FiGhTeR ........

Leuk Bevonden:
    0
    Zo dan mogen ze cker die spel in Nederland uit komen brengen.... Trouwens Amikaanse cometitie voetbal is best grappig om te zien.. Metrostars Roeleren in De USA

7. aja_x_box

aja_x_box **RaSTaFaRi**

Leuk Bevonden:
    0
    amerikaans voetbal sucks hard daarom hoor je er niks van

8. aja_x_box

aja_x_box **RaSTaFaRi**

Leuk Bevonden:
    0
    vergelijk het maar met Feyenoord

9. Hotshot

Hotshot Guest

De Major League Soccer is echt cool, ik volg het een tijdje.
    Mijn favoriete team is San Jose Earthquakes, met sterspeler Landon Donovan, beste voetballer van het WK vind ik.
    Ik word een beetje kwaad als ik zie dat de MLS zo afgezeikt wordt.
    Het systeem in de US is gewoon cool, NBA style.
    En dit spel is ook erg leuk volgens de US soccer fans.
    Ik vind het een beetje jammer dat zulke games niet in de rest van de wereld worden uitgebracht.
    Gelukkig komen de Sega 2K3 titels wel.:D

10. Tha_bom

Tha_bom ¯|¯Û®|{ΧH MŃƒÎÅ

Leuk Bevonden:
    0
    amerikaans competitie is echt de dom om naar te kijken het is niet om aan te zien het is netals feyenoord niet om aan te zien .!!!

11. Hotshot

Hotshot Guest

Yeah right, de Turkse competitie is zeker dope?? ]:-

12. XbOx-FiGhTeR

XbOx-FiGhTeR ........

Leuk Bevonden:
    0
    zow egt heh turkish voetbal is chillend. kijk maar naar surinaams voetbal zeg genoeg hoe kak de turkish voetbal is. hoeveel surinamers in de Nederlandse elftal...... ehm te veel ]:-

13. Hotshot

Hotshot Guest

ja als al die surinamers voor suriname zouden uitkomen zouden ze wereld kampioen zijn..

14. XbOx-FiGhTeR

XbOx-FiGhTeR ........

Leuk Bevonden:
    0
    Ja man echt fokt op dat Nederland na de onafhankelijkheid, Suriname in zo een slechte conditie heeft overgelaten dat het economie zo bagger daar is dat je daar niks kan beginnen. Je kan misschien in Suriname goed kunnen voetballen maar ze ontdekken je tog nooit daar. Als Suriname de economie van Nederland had, hadden ze er wel voor gezorgd dat ze op de WK waren.

PS: Ik weet 100% ckers dat er in Suriname betere spelers rond lopen dan Turkije ooit zal hebben. topvoetballers zoals Davids, Kluivert, Seedorf,jimmy floyd en Reiziger en ga zoo maar door zonder hun zou Nederland nooit zover gekomen zijn met EK2002 en WK98

15. aja_x_box

aja_x_box **RaSTaFaRi**

Leuk Bevonden:
    0
    AMERIKAANS voetbal sucks net als feyenoord .

16. aja_x_box

aja_x_box **RaSTaFaRi**

Leuk Bevonden:
    0
    Jamaica had zich zelf gekwalificeerd AI RASTAFARI BOB MARLEY AND THE WAILERS SALASI Y

17. Hotshot

Hotshot Guest

Jamaica heeft zich alleen in 98 geplaatst..
    Vorig jaar kregen ze 7-0 klop van USA in de kwalificaties..:D

18. XbOx-FiGhTeR

XbOx-FiGhTeR ........

Leuk Bevonden:
    0
    Ja is weri voor Jamaica en in 98 had Suriname een pech omdat ze de strijd aanmoesten tegen jamaica dus als ze wonnen waren ze op de WK98. maar heel laas verloren ze :'-( Ik had nog zo gehoopt dat ik mijn vlag zou gaan ophangen op mijn balkon. Maar Jammer ooit zullen ze het de WK halen!!!

19. Hotshot

Hotshot Guest

Jaaa ze hadden in Suriname 1-1 gespeeld, en in Kingston 1-0 verloren..faya was dat.

20. ProXi

ProXi Watch Out!! Vroemmmm

Leuk Bevonden:
    0
    Ja man echt fokt op dat Nederland na de onafhankelijkheid, Suriname in zo een slechte conditie heeft overgelaten dat het economie zo bagger daar is dat je daar niks kan beginnen.

Wil niet lullig overkomen ofzo en niet meteen beginnen met racist of dergelijke crap want dat ben ik niet maaruh je geeft nu wel mooi Nederland daar de schuld van maaruh de Surinamers zelf zijn ook mede verantwoordelijk.
    Suriname had totaal geen ervaring met dingen zelf regelen omdat de Nederlanders alles deden eerst. Ze moesten opeens zelfstandig worden want ik wel snap maar zonder eerst goed na te denken over dat ze zelf totaal geen ervaring hadden wilden ze alles zelf doen en niet echt geholpen worden en daardoor is het nu mede zo'n zooitje daar hoor. Daarnaast heeft de coruptie daar ook voor gezorgd van de nieuwe regering terwijl Nederland nog best wel geprobeerd heeft Suriname te helpen terwijl ze dat helemaal niet wilde. Dus vind beetje onterecht om dat zo te formuleren.

Deel Deze Pagina