kent iemand dit 5.1setje?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door JAGUAR, 6 jun 2003.

1. JAGUAR

JAGUAR xbox

Leuk Bevonden:
    0
    eye
    KEnt iemand dit setje?
    Op www.schlecker.com en dan zoeken op 5.1,
    Weet iemand of je deze set op de xbox kan aansluiten?

DVD 5.1 Home Cinema System AS-60
    Complete Set

99.99
    Productbeschrijving
    Past prima bij de DIK DVD-Player 911
    Technische gegevens:
    Voorgeprogrameerde geluidsinstellingen (Flat, Rock, Klassik, Pop, Jazz)
    Dolby Pro-Logic, 3 Stereo Subwoofer 30 Watt
    Front Speaker 2x15 Watt
    Rear Speaker 2x15 Watt
    Center Speaker 15 Watt, Center magnetisch afgeschermd

Aansluitingen / Ingangen:
    Audio ingang (5.1 Kanal)
    Audio ingang (TV & AUX)

Inclusief
    Infrarood afstandsbediening, Gebruiksaanwijzing, Speakerkabel, 2 Batterijen

2. NL Apex

NL Apex iPod, therefore I am

Leuk Bevonden:
    1
    Kzie nergens iets over Dolby Digital, dus je kan alleen 'stereo achtig geluid over 5 boxen'krijgen, dat noemt men dus Prologic, je kan em denk ik wel aan je xbox hangen, maar ik zou et nie doen, want er komt dus geen echt 5.1 uit..
    Probeer iets te vinden met minstens een dolby digital decoder, ik raad zelf de creative 5500D of Logitech z-680 aan, maar dat is meer voor kleinere ruimtes zoals slaapkamers, maar voor huiskamer kan je beter iets duurders kopen..

greetz iversonfan88

3. bl0kkie

bl0kkie pwn4tsj p0rk !

Leuk Bevonden:
    6
    Er staat helemaal niks bij van een Optische ingang...(heb je nodig om hem aan je xbox te hangen...) Dus ik ben bang dat het niet gaat werken.

Je kan deze vraag het beste nog een keer stellen in deze --> http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?s=&threadid=10066 thread, die gaat speciaal over dit soort dingen!

4. Tom Clancy

Tom Clancy Karpatenlonghond

Leuk Bevonden:
    1
    €100,-:confused: Wat denk je zelf? Ik vind het persoonlijk toch elke keer weer grappig als iemand voor zo min mogelijk geld iets uitzoekt en dan nog gaat vragen is het wat. Stel je wilt een auto gaan kopen en je kiest er een voor de nieuwprijs van €5.000 dan ga je toch ook niet vragen is het wat, want slimme mensen weten dan al van tevoren: NEE, ik moet passen of doorsparen!
    Conclusie: helemaal niet kopen of doorsparen voor iets dat je geld echt waard is.

5. samuel

samuel Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat denken jullie van dit setje hij is met versterker en 5.1.
    Maar is hij ook geschikt voor me tv+xbox???

http://www.nl.conradcom.de/scripts/...PCAT_AREA_S_BROWSE&shop=A_B2C_NL&p_init_ipc=X
    >edit opera link

Dit voordelige analoge 5.1 luidsprekersysteem incl. 5.1 geluidskaart is de perfecte aanvulling voor uw PC. Het futuristische systeem bestaat uit een subwoofer met ingebouwde versterker en voeding, 5 afgeschermde satellietluidsprekers (1 center, 2 front, 2 rear) en standvoetjes, waarmee u de beide front- of rear-speakers desgewenst hoger kunt neerzetten.
    Technische spec.: Vermogen subwoofer 40 W eff. 5 W eff. per satelliet · Frequentiebereik satellieten 40-18.000 Hz · 5.1 geluidskaart incl. WinDVD-software en optische digitale kabel.
    Omvang levering: Luidsprekerset, geluidskaart, audiokabel voor aansluiting van luidsprekers

Laatst bewerkt: 10 jun 2003
  6. NL Apex

Leuk Bevonden:
    1
    Hmzz, je kan em aan je xbox hangen jah, alleen is het bereik van die sattellietjes ben weinig:confused: (menselijk oor:" 20 - 20.000 Hz)
    maarja, wie ben ik:{ :confused: , kijken wat de rest vind...(link werkt trouwens nie:confused:)

7. samuel

samuel Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En nog een vraagje kan je de Creative inspire serie ook op je tv+xbox ansluiten?

8. NL Apex

Leuk Bevonden:
    1
    Pfff, weet ik nie hoor, als je 5.1 wil dan heb je een digitale optische ingang op de decoder nodig,

- decoder
    - daarop digitale optische ingang

als die hieraan voldoet dan kan et (kneem aan dat je op zoek bent naar 5.1 setje)

9. NL Apex

Leuk Bevonden:
    1
    kzie et al, decoder zit in de subwoofer, en die kaart krijg je dr gesellie bij ofzow :eek: :confused:

Laatst bewerkt: 10 jun 2003
  10. bl0kkie

bl0kkie pwn4tsj p0rk !

Leuk Bevonden:
    6
    Dat is dus een 5.1 set SPECIAAL (en alleen) voor je pc...jammer, gaat niet werken op je xbox. Je hebt echt een los component nodig (decoder). En daarin moet je dan alles kunnen pluggen.

Deel Deze Pagina