....Drakan voor de pc??? echt een cool spel met een goede multiplay helaas zijn er niet zoveel mensen meer die ut spelen http://gamespot.com/gamespot/filters/products/0,11114,61696,00.html
ja zalig spel echt machtig er zou een 2 van moete komen (of was die er al?) gehad redelijk veel vrijheid kvond wel chik
Was zeker een leuk spel, en volgens mij heb ik een paar maanden geleden ook ergens gelezen dat er een 2e deel van uitkomt, maar aangezien mijn geheugen zo lek als een zeef is en ik me nix wat langer als een kwartier geleden is kan herinneren, weet ik het dus niet zeker. Maar zou wel vet zijn als er een 2e deel uitkwam, hopend voor de Xbox, en dan exclusive met Live! optie. Of misschien wel MMORPG
ik vond Drakan een erg mooi spel, totdat ik bij een punt belandde waarbij mijn PC altijd crashte. Erg vervelend, iedere keer als ik door één bepaalde poort wilde vliegen met die draak kreeg ik een blauw scherm voor mijn snuit. De PS2-versie is trouwens ook best OK.
Drakan 2 is exclusief op de ps2 tzou leuk zijn als een drakan 3 ofzo voor Xbox zou komen met Live! functie
K heb Drakan2 wel op de PS2 gespeeld, maar het speelt lang niet zo cool als op de PC... beetje uitgemolken idee heb ik ervan
ik vind de multiplayer optie van dit spel toch het beste dat je gewoon rond kan lopen en verschillende zwaarden en bogen hebt en dat je toch nog op die draak rond kan vliegen maar speelt iemand et nog online?