Vorig jaar was de kerst een goede periode voor de xbox. Wat verwachten jullie dit jaar met kerstmis. Ik denk dat er een prijsverlaging komt en leuke pakketten. Zoals: Xbox+SSX 3 ofzo. En er komen een hoop goede games uit rond kerstmis. Rainbow six 3 onder andere. Ik hoop dat er ook een hoop games worden afgeprijsd en misschien de controllers
ho ho, eerst sinterklaas nog! december is een goede maand, Sinterklaas en kerstmis. De maand daarop mijn verjaardag (dan eindelijk LIVE!) maar eerst HERFST VAKANTIE en mijn ouders zjn ook nog weg, elke dag pizza bestellen en lekker lang Xboxen en als het droog is SKATEN *) Dus dat zit wel goed!
De prijsverlaging kunnen we denk al eerder verwachten. Reactie op de prijs van Game Cube. Je zult dus een keus moeten maken. Of al je geld uitgeven aan Xbox en/of games of misschien toch even een uitstapje maken. Zelf zit ik te wachten op de speciale uitgave van Morrowind. Verder zou ik nog graag een echt goede live-game aan willen schaffen. Een racer of een fps...
ik hoop dat ze rond de feestdagen de nieuwe scratchkaarten invoeren...(als het waar is dat ze komen) dat zou pas een stunt zijn!...meteen alle non-CC'ers op Live! me included ma als het door gaat zullen we toch wel meoten wachten tot 14 maart
zielig voor jouw, als je gewoon em omver lult dat je alles zult betalen wat de kosten zijn etc...... anyways check dit:
@christvs Het gaat hier niet over een cc... maar vassilli vraagt... Jij moet (gezien je naam) toch wel een zinvol antwoord kunnen geven?
[offtopic] het gaat niet om de kosten, hij vind het gewoon niet echt veilig met heel die CC shit [/offtopic] ma verder ontopic plz?
die nieuwe dingen van die xboxen zijn wel leuk en vooral goedkoop, maar ik vind het wel raar dat ze er maar 1 live game bij doen.
er zullen vast nog acties komen maar ik verheug me vooral op de spellen. helemaal pgr2 zit ik op te wachten, maar ook top spin lijkt me erg leuk. verder weet ik eigenlijk nog niet zo wat er uitkomt. kan iemand een lijstje maken?
ik ga zeker weten Rainbow Six op tijd kopen. om het dood simpele feit dat ik nu pas Ghost recon heb en ik wil er gewoon een keer snel bij zijn. En ik koop Project gotham 2. eigenlijk alleen al om die interactieve Showroom van autos
ja project gotham racing 2 wordt cker een titel die ik ga halen, samen met top spin. en dan ga ik sparen voor Xbox Live in maart met kraskaart en Halo 2
ik hou 180 euri apart... Amped 2, Halo 2 en Fable zijn de titels *) /edit: voor de duidelijkheid: Halo 2 en Fable komen dus niet met kerst, maar volgend jaar
Haha, kerst is altijd game-tijd. Iedereen heeft zowat vakantie, dus ik ga spelen: Top Spin PGR 2 En dan af en toe afwisselen met Moto GP 2, en Halo, en Ghost Recon en.... en.....