Hoi! als ik met battlefield bijvoorbeeld in een vliegtuig zit kan ik niet schieten en sturen tegelijk hoe komt dit? andere kunnen dit wel argghh!!! Nu me flatscreen ik heb soms dat mijn beeld in1keer helemaal Wit word en dat blijft heeeeel! lang zo en dan doet hij het weer ik vind dit echt vervelend als je net een game aan het doen of nog erger op xbw zit te posten Please help my Ik ben heel zielig nu
kun je ook niet met die voorste gun schieten?? voor die achterste heb je namelijk een 2e persoon nodig. (kijk anders ff bij de instellingen van je controls ofzo)
haha, jij hebt ook altijd wat met je hardware he...... ik heb ook een toetsenbord hier waar je maar 3 knopjes tegelijk mag indrukken, met meer gaat ie piepen en kan die het blijkbaar niet aan.
Re: Re: Keyboard probleem! en Flatscreen probleem Dat had ik eerst ook, das echt vervelend met gamen. Je moet dus gewoon eerst vliegen, dan gas blijven geven en schieten. NIET allebei tegelijk
Dat kun je toch instellen! Ik gebruik een sidewinder flightstick. Echt superhandig, dan kun je tenminste ook fatsoenlijk schieten. Maar Nico, als je dat een probleem vindt zul je toch echt een nieuw keyboard moeten gaan kopen! Misschien je paps lief aankijken?
oh net jarig geweest ik zal voor een andere kijken nog een vraagje hoe duur kost zo'n flystick eigelijk ? lijkt me wel geinig....