kung fu chaos of indiana jones en the emperes tomb ik kan er niet uitkomen en het is binnenkort men verjaardag en ik kan er niet uitkomen.
Kung Fu Chaos, definitly.. Ook al zijn er wat matige revies van Kung Fu Chaos, die moet je een keer totaal niet geloven. Ik snap geen hol van al dei reviews, want het is een prachtig, ongelofelijk fun spel voor 1 en voor meerdere spelers. IEDEREEN die het bij me kwam spelen vondt het supervet.. En jah, Indiana Jones, krijgt vrij matige reviews (7s en 8jes), niets wat je al eerder hebt gezien, ziet er niet zo mooi uit. Ook krijgt KFC bij ongeveer de helft van de reviews WEL hoge punten, dus 9s en hoger.
KFC is een zeer goed spel, maar je moet het niet zien als party game, want je gasten zullen er geen hol van snappen... Zie het als een grappige fightgame, waar wel wat oefening voor vereist is. Maar hij is zeker beter dan Indiana Jones!
Ligt er aan Tja...wat wil je? 1. KFC - Een goede Partygame om lekker met je vrienden/neefjes/nichtjes te spelen en zo in je eigen old fasion Kung Fu film te spelen met veel humor, lijpe actie en leuke thema´s. 2. Indy - Een echt Indy avontuur met leuke hand to hand gevechten, stoelen, scheppen e.d. uit de omgeving als wapen gebruiken, opgaan in de muziek en indy sfeer met uitdagende omgevingen including boobytraps e.d. You pick one...
indy is egt wel een topper hoor bij het officieele xboxmagazine (engels) kreeg ie een 9,4 en verder krijgt ie ook hoge punten..toppertje
KUNG FU CHAOS!!! ik had eerst Indy maar die levels waren veelste simpel en je moest te veel zwemmen(is niet mijn favoriete onderdeel bij games) en dan zijn er soms van die super grote levels waar je 50 minuten mee bezig bent en dan ga je na 40 minuten werk dood kan je weer helemaal overnieuw beginnen...
Indiyana Jones of course. Wil je vechten dan doe je dat maar met DOA3! En Indy ruult gewoon. Zie de review op XBW!!!