Heeft iemand een idee of er nou spellen onderweg zijn, waar je wat meer mee kunt? En dan bedoel ik spellen, waarmee je wat meer beslissingen kunt maken, zoiets als GTA3. Nou hoorde ik al dat GTA3 niet op de xbox komt En true crimes, lijkt me een beetje wienie (zag geen bloed e.d.). Moet dus wel een beetje geweldadig zijn
Ik snap dat nou nooit, de programmeurs maken een spel met een geweldig verhaal, geweldige gameplay etc. En wat je hoofdzakelijk moet doen is mensen neer knallen. Dan vind ik als je geen bloed laat zien toch wel stukken minder. Als ik een spel zonder bloed wil ga ik lekker zo'n softe Mario-Kloon spelen! GTA3 is trouwens wel heel erg hoor. Je hoeft maar een paar stappen iets te veel naar links te doen en die auto verdwijnt. Kan dus ook vrij frustrerend zijn. Ik snap heus wel dat dat moet verdwijnen, maar dan graag als je een redelijke afstand van die plek verwijderd bent. Maar dat mag de pret niet drukken. blood&gore ruled allemaal wel... maare ik heb nog geen antwoord op mijn vraag
gta3 beste spel ooit? eerlijk gezegd vindt ik de eerste nog steeds de beste, was toen iets origineels, in tegenstelling tot gta3, dat verdacht veel op driver lijkt mijn beste game ooit is toch echt wel metal gear solid op de psx
maar ik vin bloed gaan noodzaak. het spel word er niet saaier op(tenzij je sof hebt). en eerlijk gezecht von ik gta3 tegenvallen. deel 1 is beter
hallo!??? Mijn vraag was niet of GTA3 wel of niet het beste spel ooit is Open dan maar lekker een andere thread!
GTA3 zal een vette game zijn als ie Multiplayer ondersteund. Kheb nog vaak plezier met GTA2 Lan. GTA3 is opzicht wel een lijpe game ... maar kheb hem al zovaak gespeeld .... vind hem nu een beetje tegenvallen.
Idd erg jammer. Misschien ook beetje DC syndroom. Omdat de Xbox niet goed loopt worden er in de toekomst misschien minder exclusieve spellen uitgebracht en meer PS2 ports. Dit had de Dreamcast ook een beetje met de PSX (spellen als Resident Evil 2, Dino Crisis, Spiderman, Evil Dead enz...). Maar de GC heeft het ook hoor. Gewoon graphics oppeppen, snellere laadtijden en klaar...