"kick" , "mega kick" en andere onzin om thread boveaan te krijgen, storend ??

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door timmio, 7 jan 2003.

1. timmio

timmio GOOAALLLL!!

Leuk Bevonden:
    4
    Het forum lijkt nu beetje bij beetje meer overspoeld te worden met mensen die KICK ,SCHOP enz opeens opnieuw uitgevonden hebben,soms wel 3,4x op 1 thread alleen maar om hun thread bovenaan de "new" lijst te krijgen, beetje zielig naar mijn mening... Ik neem aan dat dit niet te lang getolereerd gaat worden, of overdrijf ik nu en ben ik de enige die zich eraan stoort (of begint te storen)..

2. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Alleen in X-Bazar lijkt me? Daar is het virj logisch, omdat je thread na 2 uur al weggezakt is.. Kan daar dan verder ook niks aan doen, mensen een nieuwe thread laten starten is helemaal dom :)

3. timmio

timmio GOOAALLLL!!

Leuk Bevonden:
    4
    maar ik neem aan dat ie in het x-bazar forum gewoon staat. als mensen echt iets willen hebben dan kijken ze daar toch wel ,lijkt mij. Of moet ie dan elke keer de "new" lijst vervuilen met z'n vaak nutteloze inhoud, vooral als iemand al 4x kick heeft geroepen lijkt het me wel duidelijk dat op dat moment niemand zin heeft in zo'n thread, of niemand interesse heeft.

Maar tis volgens mij voornamelijk in het x-bazar forum ja, daar heb je gelijk in

4. Blade

Blade What?Is it a spider?

Leuk Bevonden:
    0
    Idd moet je dat wel doen in xbazar en als je een vraag hebt(soms een beetje dringend bijv. vast in een spel of twijfel) dan is het ook wel beter dat je je thread omhoog schopt, anders zou deze thread gaan over "vind jij het ook zo irri dat iedereen de zelfde thread 2 keer aanmaakt":+

5. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Ik merk er zelf weinig van, ik kijk dan ook nauwelijks op X-bazar, waar het volgens jullie het ergste is. Op de rest van het forum komen zulke spammers imo niet zo veel voor, dus ik stoor me er niet zo aan.

6. timmio

timmio GOOAALLLL!!

Leuk Bevonden:
    4
    dat is knap irri ja :p
    (edit: okee zou irri zijn als..)

7. Hotshot

Hotshot Guest

Ik vind het gezeik, Timmio :)
    Als je je games wilt verkopen, wil je dat iedereen het ziet..

8. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Maar dat wil iedereen. Het gaat hier om de forumlezers, niet om wat 1 starter van 1 thread denkt. Dat laatste heet asosiaal.

9. timmio

timmio GOOAALLLL!!

Leuk Bevonden:
    4
    Nou ieder z'n mening..

en over dat 2e, dan weet ik nu hoe het moet als ik iets kwijt moet, haha, en dan niet klagen als ik te hard schop....

enne ben het met je eens eckie

10. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    Iedereen die inlogt ziet hem toch bij z'n ongelezen sjit zitten...trap hem altijd pas de volg. dag omhoog, dat zou iedereen moeten doen. Laat ik het anders zeggen, ik dacht dat iedereen dat ook deed. Beetje onzin om mij 2 uur later weer te laten zien dat je Turok aanbiedt, ben niet dementerend.
    Nog net niet iig.

11. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Na 2 uur is idd totaal overbodig, als het na 24 uur gebeurd vind ik het persoonlijk wel ok

12. jermain

jermain

Leuk Bevonden:
    18
    "asociaal"

daarom doen hotshot en ik het samen... :D we kicken elkaars threads....

13. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    Nou, ik duik net de website rubriek in omdat ik inderdaad ook vind dat dit http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?s=&threadid=15065 hopeloos irri is. Wat mij betreft mag het forum meteen terugschoppen. Hard!

O ja, en ik wil de ]:- terug... Boeoeoeoeoeoe!!!! :'-( :'-( :'-( :'-( :'-( :'-(

14. Hotshot

Hotshot Guest

precies, ik ga niet meer kicken..maar dunken..

* Flying Dunk

Deel Deze Pagina