Sorry al is hier al een topic over. Maar ik vind dat dit echt is moet stoppen!Sommigen zitten ow monkey ball is een game voor kleuters, en dan denken ze dat ze stoer zijn. Maar ik vind je dan echt ZIELIG bezig!Owk iedereen heeft zijn eigen mening maar dit vind ik echt niet kunnen!Ik heb zelf geen NGC, maar ik ben eiglijk gewoon jaloers dat wij op de xbox geen monkeyball en supersmash brothers melee, zelda,mario en starfox hebben. Want geef toe wij hebben gewoon geen echte klassiekers voor de xbox naast halo en de NGC wel. Dus stop zielig te doen over de NGC en zijn karakter. Wat vinden jullie hier van?
Ik vind de Cube wel degelijk Kiddy! Maar dat houdt niet in dat het niet leuk kan zijn. Ik speel (denk ik) met plezier Monkey Ball. Maar dan is het nog wel Kiddy? Volwassenen kijken toch ook naar Pokemon? (denk ik, whaha) Dat neemt niks weg van het feit dat het kiddy is, en het betekend niet dat het wel of neit leuk is. Gewoon niet zo moeilijk doen, een game is een game. Kiddy, horror, FPS whatever. Games zijn games, maakt mij een hol uit wat iemand anders denkt. Je moet je niet zo laten beinvloeden.
Kiddy wil toch zeggen ene soort van vrolijk blij kleurrijk enz. Als je kijkt naar het standaard uiterlijk van de Cube: Paars... Best kiddy lijkt me, dan nog de games die erop te vekrijgen zijn, allemaal vrolijk, kleurrijk, blij (uitzondering van Resident Evil e.a.) De Cube is zeker kiddy ja, maar zoals Kobold al zei: Precies zoals ik erover denk
Ok hier zit ook weer een kern van waarheid in. Maar vinden jullie al die uitspreken dan ook niet een beetje overdreven?
NGC is kiddy.... zo is het nou eenmaal, niet alle games, maar de meeste games zijn gewoon meer op de jeugd onder de 18 gericht. het kan leuk zijn ja... maar ik blijf het kiddy vinden en dat is alleen maar mijn mening ik hou gewoon van bloed
Jongens lees die nieuwe PU, wordt het kiddy-gedoe toch aardig tegengesproken. De ngc heeft ook genoeg vecht-spellen, alleen vallen die niet zo op omdat je aandacht vooral gaat naar al die ''kiddy'' spellen, wat vrijwel allemaal topgames zijn. Ik noem er een paar: -pikmin -mario -stfa -super monkey ball Zo zou ik ook nog wel ff door kunnen gaan, maar deze games krijgen vrijwel overal een 8 of hoger, en ik heb er geen last van dat ze 'kiddy' zijn hoor, k speel ze vol plezier
tja, die fout maken veel outsiders.. maar neem nou maar van mij, een doorgewinterde kiddy-gamer, aan dat kiddy games niet eng zijn en niet schadelijk zijn voor de gezondheid op wat voor manier dan ook..
Gamecube is op zich niet kiddy, maar juist zo'n familieding... Punt is dat een groot deel van de aanhang wel kiddy is. En dat door dat kinderachtige "geen-bloed-op-de-n64" het imago van kiddy ontstaan is. En dat het moeilijk is om van vooroordelen af te komen En dat zal nog moeilijker worden zolang Nintendo spellen als Pokemon, Kirby, Mario uit brengt. En als je dan van Zelda een tekenfilm gaat maken.... Maar ja, ik heb er wel 1, simpelweg omdat ik al die vrolijke (en o zo speelbare) spellen niet wou missen...