1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Kijk gedrag Twitch.tv

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Juunanagou, 21 apr 2015.

  1. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.873
    Weet niet of je vaste stream tijden/dagen hebt of gewoon wanneer je zin hebt? Anders loop je misschien viewers mis die je steeds offline treffen.
    Ik zag wel een keer bij iemand steeds een goal in beeld wat ze met donations wilde kopen en hoever ze was. Dat kan weleens leuk zijn of helpen als iemand je net laatste stukje wil helpen aan iets. (of dat nou een nieuwe game is of betere apparatuur).

    Verder zou ik het eigenlijk niet weten. Qua algemeen twitch vind ik de zoekfunctie wel altijd heel ruk.
     
    Juunanagou vindt dit leuk.
  2. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Twitch systeem is heel erg in favor van de populaire streamers. Mensen vinden je pas als je al veel viewers hebt.
     
  3. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Precies, zou mooi zijn als je zoek opties kunt instellen bijvoorbeeld; land van herkomst / taal / bepaald soort games / meest online tussen die en die tijd / etc.....
     
  4. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Ja stream schedule ga ik na volgende week definitief maken. Heb nu wel vaste schema Dinsdag, Woensdag, en Vrijdag tm Zondag vanaf 2pm tot meestal een uur of 10-12.
    Alleen komende twee weken worden beetje chaotisch met school enzo, examens waar ik voor meot studeren dus schema zal iets anders lopen.

    Stream goal zat ik nog wel aan te denken, veel willen een cosplay bij 1000 followers maar fuck cosplay outfits zijn duur in Nederland. Andere hadden ook al gezegt om dat als donation goal te doen. :+

    Zo te horen niet echt andere dingen waar ik zelf invloed heb of kan inspelen met mijn stream dat er op dit moment gemist wordt.

    Search function is sadly niet iets waar ik invloed op heb. Taal moet je overigens wel ergens kunnen opzoeken. Want in mijn dashboard kan ik de taal van mijn channel veranderen, maar ik heb zelf nooit de optie gevonden om puur op een bepaalde taal te zoeken in de twitch search.
     
  5. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Kijkgedrag is 1 woord...
     
    UpInSmoke0611 vindt dit leuk.
  6. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.873
    Kijk! gedrag twitch.

    Niks mis mee toch?
     
  7. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Wanneer fix je nou eens BTTV en add je deze [​IMG]
     
  8. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.873
    Vraag en antwoord in een.
     
  9. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Je kan die shit toch zelf gebruiken? Zondat dat ik dat hoef te installeren? WutFace
     
    L.A. vindt dit leuk.
  10. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Nee je moet ze toevoegen noob [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 17 okt 2015
    RemcoM vindt dit leuk.
  11. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.475
    Leuk Bevonden:
    8.456


    Eindelijk eens een goede streamer op Twitch. :cool:
     
    McSparkle vindt dit leuk.
  12. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Haha ja dat zag ik gister ook. Die comments zijn ook echt geniaal!
     
  13. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.873
    @Juunanagou zijn vorige streams eigenlijk nog terug te kijken? Vind het altijd zo ruk dat als je paar streams gemist hebt je al heel stuk verder bent. En als je offline bent zou je dan nog een stuk 'in kunnen halen'.
     
  14. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Als het goed is, is er een tab "past broadcasts". twitch.tv/juun/profile

    Ik heb alleen laatste twee weken niet kunnen streamen vanwege ziekenhuis. En na een bepaalde tijd worden ze automatisch gewist door twitch, vandaar dat die van mij nu vrij leeg is op 1tje na. :+
     
  15. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.475
    Leuk Bevonden:
    8.456
    Als je ze wil bewaren moet je de hele stream als highlight bewaren. Weet alleen niet of dat ook voor non-partners kan. :+
     

Deel Deze Pagina