Ik weet niet wat er met mij gebeurt, normaal was ik geen fan van fifa. Maar nu ben ik erg benieuwd naar de nieuwe FIFA2003. Iedereen zegt dat het helemaal veranderd is enz. En dat geloof ik best. En daarom wou ik van jullie weten wat jullie eigenlijk van FIFA verwachten/vinden. Adios Amigos XBOX gamers.
PES ass-kicker. Het was voor mij iig beheurlijk wennen en speelt heel erg anders. Bewegingen zijn wel fantastisch enzo Loop van de week komt de PC demo uit
ik kijk uit naar deze titel omdat het de eerste goeie voetbalspel op de Xbox kan worden. ( oke ISS is er ook nog maar dat is meer arcade). en Fifa 2003 schijnt PES beater te worden, dus ik ben benieuwd, maar als die tegenvalt dan wacht ik gewoon op club footbal. schijnt ook een PES beater te worden.
Ik zit er ook met smart op te wachten, ik heb nu ISS2 en die is ook zeer gaaf met een vriend. Maar ik wil wel een keer een beter spel, want geloof me, de voetbalspellen moeten makkelijker beter kunnen dan: Fifa world cup en ISS2 ( je hebt ook nog red card soccer en david becham). Maar als ik het verlslag moet geloven en hij kan in de buurt komen (of er overheen) van PES dan ben ik zeer blij. Maar 31 Oktober (dacht ik) is hij meteen van mij.
ik twijfel tussen NHL 2003 of FIFA 2003 ik ben een voetbalfan, maar ik vond NHL 2003 echt wel leuk, daarnaast moet ik ook al Need for speed hot pursuit 2 kopen, dus dat wordt een moeilijke keuze
maar de 2002 had ik op PC, kheb een laptop ( zonder 3D kaart) en dus schokte het soms wel vandaar dat ik sterk overweeg NHL 2003 toch maar te kopen FIFA 2003 heeft veel kans het eerste topvoetbalspel op de xbox te worden, dus misscien tog ook maar niet laten liggen
Kan niet wachten Heb hem al pre-orderd bij play.com FIFA 2002 vond ik al erg cool, maar vrij gemakkelijk, was niet zo goed maar won wel meestal, dus hopen dat deze idd een stuk moeilijker is
Elk jaar zeggen ze dat fifa beter wordt nou het is elk jaar weer dikke shit. pes2 gaat er DIK MAAR DAN OOK DIK overheen over dat onrealistische, mietjes voetbal van fifa. bhll het enigste wat goed is aan die game zijn de graphics.
Dat is dus PRECIES dat er verandert is aan FIFA 2003 : Van de grond afaan opgebouwd, er zit gewoon totaal geen FIFA sfeer meer in en het zit nu in hetzelfde genre als PES (realistisch voetbal)
voor een voetbal game geef ik nog geen 5 euro<<< die reactie is overbodig. Fifa2003 word hopenlijk een super multiplayer game die lang meekan
Sfeer? Als ik de plaatjes zie, zie ik nog steeds een typische Fifa-game. Weinig vernieuwing wat mij betreft, of de speelbaarheid moet briljant zijn... Trouwens: verleden editie hadden ze hem toch ook van de grond opgebouwd? Ik weet zeker dat ik die uitspraak vaker bij EA gehoord heb.