Heb dit weekend nieuw spel op de kop weten te tikken, Kill Switch, best een geinig spel, ben alleen nog helemaal nergens iets hier op het forum tegen gekomen Heeft iemand dit spel ook en hoe zijn de meningen???
is een soort Splintercell, ook met sluipen maar wel veel meer schieten. Heb het nog niet veel gespeeld, maar je bent een soldaat die door iddel van veel sluipen en schieten zich een baan moet waden door een aantel levels
Hmz... ik had net een mailtje in mijn inbox over Kill Switch, dat als ik 'm bestelde ofzo dat ik dan een gratis t-shirt ervan zou krijgen. Ach ja heb mail alweer verwijderd Zijn er al cijfers over deze game bekend?
Zijn er al cijfers over deze game bekend? [/B][/QUOTE] Zie de link die ik heb geplaatst, is best een geinig spel Heb hem van iemand gekregen die hem weer via via heeft gekregen, hij werkt bij een bedrijf wat de marketing verzorgd voor dit spel geloof ik.
Dit is echt zon gaaf spel! De verhaal lijn is heel gaaf je speel dus met iemand die aan geheugenverlies lijd en na de levels kom je steeds weer iets meer te weten over zijn verleden, de filmpjes zijn super! Over de gameplay dat is gewoon echt kicke je kan overal achter bukken en schuilen van het ene obstakel naar het andere duiken. De geweren zijn ook allemaal 1 voor 1 kicke. zon gaaf spel heb ik lang niet meer gespeeld je zit er gewoon hellemaal in... SUPER SPEL!! kijk anders eventjes op de officele site van hun en check het filmpje!!! http://www.killswitch.com/ hier alvast wat screenies
Soort uitgebreide Operation: Winback voor N64 en PS2? Dat was een zwaar vette game imho, ondanks de soms erg slechte (en onterechte) kritiek die de game gekregen heeft.
In Europa is Kill.Switch exclusief voor de PS2 (tenminste de eerste X maanden). Komt ergens uit in 2004. Vermoedelijk houdt Sony 'm achter om zo te zorgen voor continue stroom van nieuwe games gedurende 't gehele jaar. Dit in plaats van alle goede games net voor Kerst (of vlak daarna, als 't mislukt - Halo2, Sudeki, GT4, ...).