[PS4] killzone 2 maar 720P en 30fps

Discussie in 'Games' gestart door harry potter, 2 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. harry potter

harry potter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zeg wist je dat killzone 2 maar op 720P en 30fps draait. Ik vind dat er weinig voor een top titel. Ik wou alleen voor dit spel al een ps3 in huis halen. Nu ik dit gelezen heb weet ik dat niet meer zoo zeker. Wat ik ook raar vind is dat Madden 08 op de PS3 niet op 60 frames loopt maar op 30 En dat de xbox 360 verzie wel op 60 loopt. En als je kijkt dat de top titel van de xbox 360 halo 3 in 1080 draait aan 60fps.Vraag ik mij af of die ps3 wel zoo krachtig is als word beweerd. Volgens mij zijn er 3 mogelijkheden 1 de ps3 Is minder krachtig dan de xbox 360. 2 Ze zijn even krachtig en de ontwikkelaar heeft gewoon de kracht van de ps3 niet goed gebruikt. 3 hij is krachtiger en ze hebben evengoed de kracht niet goed gebruikt of niet goed kunnen gebruiken om dat de ps3 zo als bekent moeilijk te programmeren is. Hoe wel sommige ontwikkelaars het tegendeel beweren en dat het programmeren wel mee valt.

2. ryan23

ryan23 Spartan23R

Leuk Bevonden:
    1
    bron?

3. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Het is niet de bedoeling om voor elk nieuwtje / gerucht een aparte thread te openen. Daar hebben we de algemene PS3 games thread voor. Daarnaast klopt je hele post nou niet bepaald (het klopt wel dat killzone 2 draait op 720p @ 30 fps). Trouwens, Gears of War draait ook op 30 frames, is die game daarom meteen minder mooi en goed? De framerate is afhankelijk van het type game. Gears of War en Killzone 2 zijn een andere type shooter, die zich lenen voor 30 frames. Vaak worden deze games ook op deze frames gelocked, zodat je geen slowdown hebt.
    Deze gaat op slot.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina