[PS4] Killzone

Discussie in 'Games' gestart door Darkon 83, 9 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Darkon 83

Darkon 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Uitgever: Vekta Today??
    Ontwikkelaar: Vekta Today??
    Genre: First Person Shooter
    Release: Reeds verschenen

Informatie:
    Lang geleden week een deel van de mensheid uit naar de planeet Helghan. Door de atmosfeer muteerden hun lichamen. Zij werden kaal en bleek, maar ook sterker. Nu, zoveel jaren later, is hun leider erin geslaagd een gigantsich leger op de been te brengen en dit met slechts één doel voor ogen: de rest van de mensheid (die hen had verbannen naar Helghan) uitroeien tot de laatste man. De Helghast starten hun offensief op de planeet Vekta en het is aan jouw om op die planeet het rebellenleger te leiden en zo de aanval af te slaan. Nu heeft iets of wat gamer al zevenduizend planeten gered van een buitenaardse invasie. Toch heeft deze Killzone iets waardoor dit uitgemolken scenario helemaal niet stoort.

PS2.net gamepage:
    Klik!

Screenshots:

Wat vinden jullie van deze game?

2. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Geweldige game! :thumbs: Hiervoor heb ik toen mijn Ps2 gehaald :D (en San Andreas). Ik heb deze game veel gespeeld, ook aardig wat online.

3. Darkon 83

Darkon 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0

De bewegingen in de game en de GFX zijn erg goed.

4. Genassix

Genassix Endless Challenge

Leuk Bevonden:
    3
    Ontwikkelaar is toch Guerillia (of zoiets), een nederlandse developper? Maargoed, ik heb het spel nooit gespeeld, maar het lijkt me wel een aardige game. Als ie er voor de xbox was dan had ik em waarschijnlijk wel.

5. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina