1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

kinderziektes Xbox360?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door D2B, 10 okt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    8 moederbord versies, 4 dvd versies, 3 hd versies, 3 video encoder versies, 2 ram versies, 4 voeding versie's, 2 kast versies, plus ontelbare kleine verschillen/verbeteringen.
     
  2. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    /\

    Hoe bedoel je veel?
     
  3. Seda

    Seda Active Member

    Berichten:
    411
    Leuk Bevonden:
    1
    Haha.. JP.. wel eerst echt kennis van zaken hebben wil je ergens een oordeel over vormen.
     
  4. JeePee

    JeePee Guest

    Zo bedoel ik het niet. Op die manier heeft de ps2 er btw nog wel meer, maar ik doelde op zo'n verandering:

    [​IMG]

    Elke PS2 heeft steeds weer nieuwe hardware, met grondige veranderingen in de verschillende kleuren (de zwarte heeft bijvoorbeeld andere hardware dan de zilveren)
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 18 nov 2005
  5. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    Met Xbox Live kan je hopelijk software updates uitvoeren, en dan zijn problemen weg :)
     
  6. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Software updates worden automatisch gedownload als je xbox live hebt.
     
  7. hoevoeljeje

    hoevoeljeje Active Member

    Berichten:
    67
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat het allemaal wel mee zal vallen. Ms zal de 360 wel goed teste voordat ze hem uitbrengen. :p
     
  8. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    De Xbox zullen ze ook wel goed getest hebben. Oke minder misschien, toch blijhven er altijd fouten in zitten. Dat kan je gewoon niet 100% fixen. De vraag is alleen of het ernstige bugs zijn.
     
  9. king-steven

    king-steven Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    ga er vanuit dat ze goed testen en kleine problemen zullen ze proberen op te lossen via downloads, maar MS kennede denk ik dat als er echt een groot probleem is bijvoorbeeld bij alle europese xboxen werkt de power knop niet (oké misschien wel iets te makkelijke fout) dat ze iedereen de kans geven om je xbox op te sturen en dat ze hem repareren voor je
     
  10. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Juh, moet inderdeed niet vergeten dat Microsoft een unieke service verleent als het om de Xbox gaat.
     
  11. gn!uz

    gn!uz Logic is overrated!

    Berichten:
    142
    Leuk Bevonden:
    0
    Aangezien de nextgen heel wat meer biedt dan de voorgaande versies: zou het mogelijk zijn de 360 van firmware upgrades te voorzien? Vraag me nl. af hoe het straks gaat met de nieuwe vista media center.. De interface is helemaal anders maar heb ergens gelezen dat delen van de code van media center hard in de 360 geprogrammeerd zijn.. Zou wel tof zijn als een dergelijk functie via Marketplace toegevoegd zou worden.
     
  12. tino

    tino Active Member

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb met mijn huldige xbox (die ik vanaf de launch gehaald had) heb ik nog nooit een mankement mee gehad.
    dus ik geloof er in dat het bij de 360 ook niet zal gebeuren
     
  13. Brolly

    Brolly Pr0 G4m3r

    Berichten:
    245
    Leuk Bevonden:
    0
    de x360 is vast en zeker al op alle mogelijke manieren getest.
     
  14. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Duh:+ dat kan me de huidige box zelfs:p
     
  15. blackhawk

    blackhawk Active Member

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn op dit moment wel problemen in amerika met de x360 ga maar kijken op de forums:

    My 360 doesn't work. Everytime I put in PDZ or PGR3, it freezes about 3 mins into the game. Pretty sure it's overheating. I've moved it into a very open space now, so I'll try it in an hour and see if it works. If it doesn't, I will be on the phone yelling at MS reps tomorrow.

    Dont Panic!First of all I want to wish good luck to all of you guys getting your 360 tonight. May your 360 wishes be fullfil just as mine were. Now, when I first got my xbox 360 and finished the set up. I stared playing COD2. Everything was great, the graphics amazing (even in my normal TV) and was ready to have a blast and out of nowhere the 360 froze. I restarted it and it keep doing that about 4 to 5 times.

    After a couple of WTFs...and as hard as it was I turned it off and let it cool down. When i got the game out of the 360 it was really hot. After half and hour I tried again.. this time it work perfectly and I have no problems with it since Saturday.

    So if you get the 360 and starts freezing dont come to the forums with *this is a rip off* *I want my money back* threads cuz s is just your 360 getting use to work. I heard a few others had this problem but never heard from them again so i guess their freezing was solve also.

    I gotta go to work now but I though to give you a heads up

    backwards compatibility work?

    I have Deception. I can't get it to play. It will load up, and I can see the opening video (definately looks better imo)...I can even choose a character to play either live or on my own. The problem comes when I actually enter the game. I get all manner of blinking stripes on the screen, though I can hear the action under it.


    Anyone else had this trouble?

    Hoop dat deze problemen opgelost zijn voordat ie naar europa komt
     
  16. Prime NL

    Prime NL ~Robot in Disguise~

    Berichten:
    549
    Leuk Bevonden:
    1
    Mochten er problemen inzitten...zullen deze misschien ook in de Europese versie zitten.
    De europese versies zijn allang verscheept via boten uit China...dus er bestaat naar mijn idee ook geen mogelijkheden meer om alsnog de Euro versies te "verbeteren".

    Daarbij werk MS met 2 fabrieken waar de coonsoles geproduceerd worden.
    Kan me dan ook voorstellen dat de US versie in een fabriek wordt geproduceerd en de Euro versie in de andere.
    Kan dus ook weer betekenen dat onze versie op een "andere" manier geproduceerd en getest is.

    Daarbij zul je eerder een meel tegenkomen van mensen die problemen hebben ipv. mensen die er geen problemen mee hebben (die zullen ook terecht aan het gamen zijn).
    Hierdoor zal men eerder geneigd zijn te denken dat de 360's die geleverd zijn alleen maar sjit zijn.

    Ook zullen veel van die problemen aan die mensen zelf te danken zijn.
    Als eerste na het uitpakken van je 360 het apparaat wat laten acclimatiseren en het apparaat op een vlak oppervlak plaatsen waar ie goed kan ventileren...schijnbaar is de beste positie verticaal.
    Verder er voor zorgen dat ie genoeg de ruimte heeft om te koelen en niet te dicht in de buurt zetten van de voeding of andere apparaten die hitte veroorzaken en vooral niet dingen erop ofzo leggen die de koeling van de 360 kunnen verstoren.

    Er zijn bv. ook knoepers die de 360 in de vriezer hebben gelegd om te koelen (hoe dom kun je zijn)...op een tapijt zetten of het apparaat van horizontaal naar verticaal verplaatsen terwijl ie een cd is aan het lezen.
    Niet doen dus...!

    Gewoon het apparaat behandelen alsof het je vriendin is en je hebt geen zorgen.
     
  17. Er zullen ongewijveld wel een paar slechte bijzitten, mischien hebben ze wel met z'n doos lopen gooien bij de winkel ofzo.
    Daarnaast zullen die van ons waarschijnlijk uit de fabriek in oost-europa komen, daar zit ook vast wel verschil in dus kan je nu nog geen conclusies gaan trekken.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 22 nov 2005
  18. Lightsaber

    Lightsaber lightsaber

    Berichten:
    85
    Leuk Bevonden:
    0
    Er zullen ook bij de europese levering defecte 360's zitten, volgens mij voorkom je dat gewoon niet en dan zal je ook zien dat van de honderd mensen 3 een defect aparaat hebben en het forum bestoken met gescheld geklaag en gejammer ( wat ik dan best zou begrijpen zou ook pissig zijn) en de rest lekker aan het gamen is en die hoor je de volgende dag ( als ze de controller los kunnen laten ) hoe geweldig en mooi de 360 wel niet is. Ik heb me vingers gekruisd n hoop dat ik een werkende 360 krijg en het hele weekend ongestoord kan gamen.
     
  19. Toxic Squirrel

    Toxic Squirrel 1+1=2

    Berichten:
    669
    Leuk Bevonden:
    0
    Moet je je 360 slaan dan:eek: .
     
  20. Brandts

    Brandts Active Member

    Berichten:
    1.427
    Leuk Bevonden:
    0
    als jij met je vriendin aan sm doet :9

    maar ff ontopic:
    Ik denk ook idd dat het maar een aantal consoles zijn die hier last van hebben en het is dan ook logisch dat net de mensen met die console gaan klagen.

    Dat de Europese Xboxen in een andere fabriek geproduceerd worden zal naar mijn mening geen verschil maken. Het lijkt mij dat alles wordt gefabriceerd en getest volgens procedures die nagestreefd moeten worden, net zoals dat bij ieder denkbaar product gebeurt.

    Ik maak me geen zorgen want ik denk dat het onmogelijk is om alle consoles perfect te laten functioneren. Misschien dat net ik eentje krijg die niet goed werkt maar dan is dat mijn pech.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina