King Kong Helpthread

Discussie in 'Algemeen' gestart door Joeri71, 27 dec 2005.

  1. Joeri71

    Joeri71 Keep an open mind...

    Berichten:
    732
    Leuk Bevonden:
    1
    Volgens mij was er nog geen helpthread van Kingkong, dat betekent dus dat niemand zo dom is als ik :D want ik kom ergens niet uit.

    Ik zit op ongeveer een kwart van de game, heb net mijn 2 maatjes, de filmer en Hayes weer gevonden, dat is dus net nadat je over die grote dinos bent heen gelopen. Nu kom ik bij mijn maatjes schiet ik wat spinnen af, alleen dan moet er een poort open en is er maar een zo`n hefboom de ander zie je zo liggen alleen zitten mooie struikjes voor en nu is er neeeeergens vuur te bekennen ben zover ik kon terug gelopen maar nergens vuur :mad: ik kom er niet uit.
    Iemand??
     
  2. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je terugloopt, zie je er boven ergens een vuurtonnetje hangen.
    Gooi daar iets tegen, en het valt naar beneden :).
     
  3. Joeri71

    Joeri71 Keep an open mind...

    Berichten:
    732
    Leuk Bevonden:
    1
    mm zal eens gaan kijken
     
  4. Joeri71

    Joeri71 Keep an open mind...

    Berichten:
    732
    Leuk Bevonden:
    1
    Jeezus die hangt hoog en goed verscholen, maar bedankt in ieder geval kan ik weer verder :D:D
     
  5. Celius

    Celius Guest

    Probleem opgelost, maar de volgende keer beter kijken ! |:-
     
  6. Genassix

    Genassix Endless Challenge

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    3
    Jah KingKong is super easy, maar op dat gedeelte zat ik eerst ook een beetje vast. Kon toen ook nergens vuur vinden :).
     
  7. Joeri71

    Joeri71 Keep an open mind...

    Berichten:
    732
    Leuk Bevonden:
    1
    Nou ik snap echt niks meer van dit spel, volgens mij is er een grote bug ofzo die ervoor zorgt dat ik niet meer verder kan. Er gebeuren namelijk alleen nog maar rare dingen...

    Het begon bij het level jimmy, waarbij je Jimmy op zo`n eilandje ziet staan, dan komen er allemaal dinos aan die maak je af en hop klaar is kees dacht ik... Niet dus, mijn mede mannetjes lopen door en jimmty blijft achter, maar als ik verder mee loop met mijn maatjes dan gaat jimmy opeens dood...
    Dus dacht ik misschien moet ik em redden, maar dat kan niet want dat zijn waterplanten die kunnen niet weg en elke keer als ik ver weg loop gaat ie dood.
    Ik de moed opgegeven en afgesloten. Het vreemde was al dat mijn mannetjes niks meer zeiden en ik ook niet maar aan mezelf kon vragen hoeveel kogels ik nog had.

    Nu ga ik net weer beginnen, zelfde stuk schiet weer die dino dood loop door en heee jimmy blijft leven mooi denk ik dus ik loop verder kom je in een soort afgesloten vallei met een deur die open gaat en daar komen dinos uit. (die kwamen bij mij niet maar na een keer saven en loaden opeens wel :confused::confused:) die schiet ik dood komt er een grote dino die maak ik ook dood, maar mijn maatjes doen absoluut helemaal niks, als ik door loop blijven ze achter en ik kan niet verder want dan kom ik bij struiken en er is nergens vuur.

    Ook het level opnieuw starten gaat niet want die optie is er niet???? Wraaaah iemand dit eerder gehad en een oplossing misshcine?????

    /Edit: Jaa dit heb ik echt nog nooit gezien bij een xbox spel... Ik heb een aantal keer opnieuw opgestart, een keer las hij de cd zlefs niet. Dus ik de cd een een keer goed schoongemaakt doet hij het ineens wel weer... dat kan toch haast niet.. Dat hij een stuk van de cd niet leest en dan toch gewoon door blijft spelen alleen dan zonder stemmen ik kan het me niet indenken...
     
    Laatst bewerkt: 28 dec 2005
  8. Glue

    Glue The Great Cornholio

    Berichten:
    222
    Leuk Bevonden:
    2
    Vage probleem dude. Ik heb em zonder problemen uitgespeeld.

    Wat zijn die internetcodes trouwens die je hebt bij de extras???
     
  9. Vinelli

    Vinelli Active Member

    Berichten:
    312
    Leuk Bevonden:
    0
    hee

    volgens mij is je spel kapot :p

    ik heb dit nooit gehad, mischien moet je gewoon jimmy blijven helpen todat die beestjes niet meer komen, zo heb ik het gedaan.
     
    Laatst bewerkt: 28 dec 2005
  10. Joeri71

    Joeri71 Keep an open mind...

    Berichten:
    732
    Leuk Bevonden:
    1
    Hij doet het inmiddels weer aardig, nog maar 1 keer iets tegengekomen wat niet klopte, dus ik wacht nog even af, volgens mij is het na dat heel goed schoonmaken het meeste opgelost..
     
  11. Genassix

    Genassix Endless Challenge

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb ook helemaal geen problemen met dit spel gehad, alles liep goed. Misschien ligt het aan de versie, ik heb de xbox versie. Jij de xbox 360 misschien?
     
  12. Joeri71

    Joeri71 Keep an open mind...

    Berichten:
    732
    Leuk Bevonden:
    1
    yep kheb de 360
     
  13. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    Ligt niet aan de 360 versie want die heb ik ook. En ook al zonder problemen uitgespeeld.
     
  14. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    ik zit vast in t lvl ,, To the lair ,,

    ik heb alle dino s , vliegbeesten verslagen .
    de struiken in vlam gezet .
    en een kort stuk hout gevonden om de poort teopenen zodat ik een shotgun krijg.

    ik zou niet weten waar ik daarna na toe moet .

    iemand ?
     
  15. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    @ X-Junk : Als het goed is zit daar ook een deur die je met je geweer kan kapot slaan. Deur kapot slaan en je bent op het einde van het level. Wel even goed kijken want die deur is wat lastig te zien. Succes.
     
  16. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    bedankt !
     
  17. Stefofietsx

    Stefofietsx Stefanofiets

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0
    Al gelukt
     
    Laatst bewerkt: 4 mrt 2006
  18. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Hulp nodig!

    Ik ben bij het level naar het vliegtuig, en ik heb al die beesten vermoord enzo, loop naar het vliegtuig toe, maar jimmy volgt me niet en het level sluit niet af. Wat moet ik doen?

    /Edit: nvm is me al gelukt.. Heb hem opnieuw opgestart (het level), Jimmy ging tegen een trap aan lopen, toen nog een keer opnieuw en toen kwam hij wel mee naar het vliegtuig *)
     
    Laatst bewerkt: 26 jun 2006
  19. Fina1rampage

    Fina1rampage Active Member

    Berichten:
    58
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt is een kleine bug, het level herstarten helpt.
     
  20. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Wel irritant dat dat 2 keer achter elkaar gebeurde.. Maar gelukkig hoefde ik niet het hele stuk opnieuw te doen :)
     

Deel Deze Pagina