1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

King Kong

Discussie in 'Algemeen' gestart door Blacksad, 2 dec 2005.

  1. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    ik wacht wel tot dat deze game een budget titel word.
    jammer dat alle 360 games zo kort zijn .( teweinig tijd voor de ontwikkelaars vd games? )
     
  2. XRC kingkoning

    XRC kingkoning Yo

    Berichten:
    1.147
    Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij is het wel een goed spel. alhoewel ik het zelf niet heb, is de naam voor mij gemaakt: kingkoning. de engelsen en amerikanen noemen mij namelijk vrijwel standaard kingkong. wel lache...
     
  3. bulleta

    bulleta Active Member

    Berichten:
    456
    Leuk Bevonden:
    0
    als ik zie dat het een film game is dan gaat er al meestal 40 % vanaf bij mij .
    als het dan ook nog is kingkong is wat ik een beetje kansloos vind dan gaat er bij mij al gelijk 50% af

    zie ik dat de graphics super goed zijn dan komt er weer 40% bij dus het is fifty-fifty kans dat ik em ooit zal kopen:p
     
  4. Glue

    Glue The Great Cornholio

    Berichten:
    222
    Leuk Bevonden:
    2
    Speel je Kong aan het einde? Dan kan je het nooit overleven natuurlijk.
     
  5. Tallon 4 NL

    Tallon 4 NL PS3 * Wii * 360

    Berichten:
    645
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb hem zelf ook;)
    Best donker idd....snap echter de ophef niet....
    Zit er geen helderheidsknop op jullie tv:+

    BTW: dit is geen B-titel:mad:
    Maak niet de fout om dit te denken.
    Dit is de 1e film game die ECHT de moeite isO-)
     
  6. blanc

    blanc Active Member

    Berichten:
    58
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind king kong zeker wel een redelijk spel en over dat donker en zo dah klopt niet je kunt goed zien waar je heen gaat maar dan moet je wel weten waar je heen gaat :p

    je hebt zeker gelijk trouwens over dat dit de 1e film game is die echt de moeite waard is daar ben ik het wel 100% mee eens
     
    Laatst bewerkt: 14 dec 2005
  7. Blacksad

    Blacksad Active Member

    Berichten:
    63
    Leuk Bevonden:
    0
    Mja dat is 't probleem niet, 't is gewoon past boem afgelopen.. kong lazerd van de empire state (geen spoiler nee, dat is al 60 jaar bekend..) nog 2 zinnetjes, thats it.. echt gewoon pats boem, ik had 't al gelezen dus was er op voorbereid, maar 't laatste stuk gaat gewoon supersnel.

    En over het snelle uitspelen, hij is inderdaad vrij makkelijk, 't is niet zo zeer een uitdaging als wel een ervaring.
     
    Laatst bewerkt: 14 dec 2005
  8. Glue

    Glue The Great Cornholio

    Berichten:
    222
    Leuk Bevonden:
    2
    Zo loopt de film ook af hij dendert naar beneden en thats it. Schijnt dat het origineel uit 33 ook zo afloopt. Het zal dan ook daar aan liggen, dat ze ervoor hebben gekozen om em zo af te ronden.
     
  9. Joris Springer

    Joris Springer Tjilper

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    1

    En geloof mij, dat is echt een tranentrekker, ik huil niet snel maar je leeft zo mee met deze grote aap dat je het gewoon erg triest vindt. Absoluut een top spel vind ik persoonlijk, heb het met veel plezier gespeeld al was het op een normale tv wat donker.
     
  10. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    volgens ubisoft valt kingkong360 niet op een normale tv tespelen aangezien die tedonker zou zijn .

    kan iemand dat bevestigen?
     
  11. Victor

    Victor Guest

    Het was toch zo dat het erg donker zou zijn, maar wel te spelen? :confused: Lijkt me wel héél vreemd als dit zo zou zijn.
     
  12. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.282
    Leuk Bevonden:
    344
    Ik heb een normale breedbeeld televisie, kan nou niet zeggen dat de game te donker is. Het ziet er allemaal gelikt uit en de game is dus zeker goed te doen, zeker ook als je geen HDtv bezit.
     
  13. Gamer

    Gamer PS3 - 360 Verslaafde

    Berichten:
    240
    Leuk Bevonden:
    1
    ik twijfel of ik deze game moet haalen of Call of Duty

    ik heb kameo n perfect dark zero al , maar ik twijfel tussen king kong n call of duty ...welke is eigelijk beter ??
     
  14. konnan

    konnan Legend Killer

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb ook PD0 en Kameo maar heb bij een vriend erg vaak COD 2 en King Kong gespeeld. Beide games zijn iig super, dus je hebt geen miskoop. King Kong is misschien een heverige ervaring maar erg kort en er is verder niets te spelen. COD is redelijk lang, en heeft zowel offline als online een aardige multiplayer. Hoop dat je hier wat mee kan.
     
  15. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    ik heb beide games ook gespeeld maar vind cod2 veel heftiger en intenser !

    beide games zijn tekort maar cod2 kan wel op verschillende nivueau s gespeeld worden terwijl kingkong dat niet kan.

    dus de replay waarde van kingkong lijkt mij veel minder dan cod2

    succes
     
    Laatst bewerkt: 17 dec 2005
  16. Gamer

    Gamer PS3 - 360 Verslaafde

    Berichten:
    240
    Leuk Bevonden:
    1
    ik heb COD 2 gekocht , omdat dat voor mijn gevoel de enigste 360 game was die leuk en goed genoeg was , Project Gotham 3....daar hou ik niet zo van (Racen) en King Kong ...ik heb de PS2 Demo al eens gespeeld ...maar toen twijfelde ik al
     
  17. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    puh... lang? ik heb die game in een schamele 15 uurtjes uitgespeeld en dat vind ik niet "redelijk lang". Ik vond die game cker geen 9 en zelfs mischien geen 8 waard, wat valt die game tegen.

    maare terug on-topic,
    is king-kong wel goed te spelen op een 360 met een normale TV? ik heb de gewoon xbox versie laatst gespeeld en qua grafix vond ik die best slecht, ziet deze game er echt 360 waardig uit?
     
  18. Blacksad

    Blacksad Active Member

    Berichten:
    63
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zal morgen ff m'n 360 aan een normale breedbeeld hangen, op een hdtv ziet 't er iig meer dan 360 waardig uit, gewoon superdik, denk dat het op een normale tv ook wel dik uitziet. je hoort 't nog.
     
  19. Berseker

    Berseker Active Member

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    blacksad ga je je kingkong nog te ruil aanbieden?
     
  20. Kelovitz

    Kelovitz Active Member

    Berichten:
    402
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb King Kong uitgespeeld. 6 uur heb ik er over gedaan. Ik heb het spel wel een beetje uitgerushed moet ik zeggen dus over het algemeen doe je er een stukje langer over. Ik vind het een best goede game. Je hebt echt dat avontuurgevoel en de omgeving is bijna fotorealistisch. Ik merk wel dat het af en toe erg langdradig is. Het is min of meer alsof elke keer de finishlijn in zicht is en je dan weer verder moet spelen.

    King Kong ziet er zo realistisch uit dat ik echt met hem meeleefde. Elke keer als hij klappen kreeg of doodging vond ik het echt zielig. Kong is mijn held... :eek:
     

Deel Deze Pagina