1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

King Kong

Discussie in 'Algemeen' gestart door Blacksad, 2 dec 2005.

  1. Berseker

    Berseker Active Member

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    Kerlovitz wil jij misschien je kingkong ruilen ik ben overal aan het zoeken voor deze spel maar nergens willen zem ruilen
     
  2. Excalibur

    Excalibur Advanced user

    Berichten:
    1.179
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand als je cheats gebruikt of je dan alle achievements gelijk krijgt:9
     
    Laatst bewerkt: 23 dec 2005
  3. Blacksad

    Blacksad Active Member

    Berichten:
    63
    Leuk Bevonden:
    0
    Berserker, wat heb je te ruil? uiteraard ruil ik alleen voor een 360 spel, dus roep maar wat je hebt! ik heb nu pgr3 en kameo, dus voor de rest zeg 't maar, geen sportspellen btw..
    pm of mail kan ook ( vbisschop@hotmail.com m'n msn ligt er al een tijdje uit dus dat word em helaas niet..)
     
  4. Joris Springer

    Joris Springer Tjilper

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    1
    Wacht maar tot je de film ziet :'-( arme Kong :'-(
     
  5. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    Game is idd erg mooi, maar vind hem op bepaalde plaatsen wel ook veels te donker. Met name als je in grotten loopt is het af en toe erg goed kijken. Je kan natuurlijk je tv wat lichter zetten om dit probleem op te lossen. Aan de andere kant draagt het donker wel ook bij aan de sfeer vind ik. In een echte grot lijkt het me namelijk ook wel erg donker zonder zaklamp of fakkel haha. Maar het klopt idd dat deze game op de 360 donkerder is. Heb de game namelijk ook op de gewone Xbox gehad en uitgespeeld. Samen met de korte speelduur zijn het wel ook gelijk de enigste 2 minpuntjes van de game. De rest van de game is gewoonweg erg goed gedaan. De game ziet er zeer mooi uit, de sfeer is uitstekend en de speelervaring, ondanks de korte speeltijd, is gewoon geweldig. Aanradertje!!!
     
  6. Boxxanna

    Boxxanna Active Member

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik speelde hem vanochtend en ik kreeg zoooon hoofdpijn van die graphics. Ik weet ook niet wat het was, maar ik was dus niet de enige met dat probleem want 3 andere vrienden moesten ook wennen aan die graphics. Ik zette dus door en speelde hem uit maar ik heb wel 4 keer overgegeven;). Achter al dat vies gekots was het de ervaring toch waard;)
     
  7. Corneel

    Corneel Active Member

    Berichten:
    358
    Leuk Bevonden:
    0
    Zou iemand die het spel heeft even kunnen kijken voor mij of je southpaw besturing hebt?
     
  8. Kelovitz

    Kelovitz Active Member

    Berichten:
    402
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga vanavond naar de film van Kong maar ik heb helemaal geen zin... Dan moet ik elke keer weer huilen en aan mijn hondje denken met die zwarte schattige kraaloogjes, en zijn snuitje, en als hij gromt, en als hij me zo lief aankijkt en... :'-( :)
     
  9. Boxxanna

    Boxxanna Active Member

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    1
    Danny 4 ever;)
     
  10. Jan

    Jan Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    in de eerste level moet je op het laatst een soort hefboom/stok oppakken en die in een soort boom vastzetten en dan eraan gaan draaien maar als ik dat doe dan val ik naar beneden en ben ik dood..

    wat doe ik verkeerd..?
     
  11. Gamer

    Gamer PS3 - 360 Verslaafde

    Berichten:
    240
    Leuk Bevonden:
    1
    ik heb King Kong eindelijk gehaalt , ik twijfelde tussen Gun en Kingkong


    ik had Perfect Dark , Kameo & Call of Duty 2 al , en nu dus ook Kong


    _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
     
  12. FlawLezZ

    FlawLezZ Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik dus gehoord heb is dat king kong 2 eindes bevat

    Je kan de laatste scene op empire state building dus winnen
     
  13. Glue

    Glue The Great Cornholio

    Berichten:
    222
    Leuk Bevonden:
    2
    Klopt ja. Als je een bepaalde aantal punten haalt nadat je de spel hebt uitgespeeld kan je de alternatieve einde unlocken.
     
  14. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    Nadat ik gisteravond de film heb gezien in de bios, wil ik ook graag het spel spelen. Ik heb er alleen voorlopig geen geld voor. Daarom is het wel jammer dat die demo maar niet op de Marketplace komt. Maar uiteindelijk ga ik het spel zeker kopen, vanwege de vele positieve reacties :)
     
  15. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb de demo van King Kong inmiddels uitgebreid gespeeld. En ik vind hem eigenlijk toch wel tof.
    Ik had alleen in de reviews gelezen dat je niet zo gek veel met Kong speelt en de game in ongeveer 6 uur uitspeelt.
    Dat houd me toch eigenlijk wel tegen om deze game te kopen.
     
  16. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    Met wie speel je de demo?? Kong, Jack of allebei?
     
  17. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    De demo bestaat uit 2 levels.
    In het eerste level speel je met Jack, en in het tweede level speel je met Kong. De Xbox360 demo is hetzelfde als de PC demo.
     
  18. jasnba

    jasnba Active Member

    Berichten:
    671
    Leuk Bevonden:
    0
    kong is dope, maar weer terug gebr8 in 1 dag uitgespeeld.
    wat kort dus.
     
  19. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb gisteren toch King Kong gekocht, ik kon het toch niet laten.
    Na hem een tijdje te hebben gespeeld, moet ik zeggen dat hij mij heel erg bevalt.
    Zowel de levels met Jack als met Kong zijn erg gaaf. Het spel ziet er grafisch goed uit, de sfeer is uitstekend, de vijanden zijn erg tof, het geluid/de muziek zijn erg goed en het leveldesign is goed.
    Ook het spelen zonder HUD werkt erg goed.

    Ik vind dat deze game samen met Kameo en Condemned echt onderschat worden.
     
    Laatst bewerkt: 8 jan 2006
  20. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Is het het waard jah?
    Ik twijfel namelijk ook om deze game aan te schaffen, aangezien de Gameplay enz. mij zwaar interessant lijkt.
    Alleen de replay waarde lijkt mij erg kort, en houd mij ook tegen om hem nu meteen voor 60 euries te halen.
     

Deel Deze Pagina