1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

King Kong

Discussie in 'Algemeen' gestart door Blacksad, 2 dec 2005.

  1. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik vind King Kong het waard. De sfeer is heel goed en heel bijzonder uitgewerkt.
    Wat de replay betreft, ik ben nu een uur of 3 a 3.5 bezig geweest en ik heb 2 van de 10 achievements. Dat valt dus best nog wel mee. Ik doe gewoon alles op mijn gemak en bekijk alles.
    Ik zou de game wel meerdere malen spelen. Het spelen met Kong is en blijft heel erg tof.
    Ook de levels van Jack blijven tof. Het blijft leuk om met een speer wat dino's neer te halen. :)

    Maar het spel moet je dan wel liggen.
     
    Laatst bewerkt: 8 jan 2006
  2. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Oké, dat klinkt gunstig allemaal.
    Hoe staat het met de moeilijkheidsgraad?
    Is die in te stellen? Of is het net als met Kameo?
    Gewoon spelen en op punten halen.
    Of kan je echt de moeilijkheids graad instellen?

    En het schieten zonder mikkertje? :p
    Is dit te doen?
     
  3. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Dat van de moeilijkheidsgraad weet ik niet. Dat zal ik zo even moeten checken. :)
    Het schieten zonder crosshair is verbazingwekkend goed te doen.
     
  4. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Oké, dat doen ze dan netjes.
    Want vaak schiet het echt niet op zonder CrossHair.
    Check je dan straks even of er een moeilijksheid graad in te stellen is?
    'K denk dat ik deze game ook ga aanschaffen, maar of dat binnekort al nieuw voor 60 euries wordt, weet ik nog niet.
     
  5. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    De moeilijkheidsgraad past zich toch aan de speler aan?? Als je dus te vaak dood gaat, wordt het spel makkelijker gemaakt. Dus in plaats dat je 1 grote dino moet doden, moet je 2 kleine dino's van het leven beroven.
     
  6. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Ojah, dat klopt geloof ik wel idd.
    Althans, ook ik had zo iets gelezen.

    Best netjes als het goed werkt in elk geval. Niet dat wanneer je even vast zit, het gelijk super simpel wordt.
    Maar dat het echt langzaamaan wat makkelijker wordt, en dat je toch echt even bezig bent en niet zo door het level heen hobbelt.

    Dus, Kameo. Hoe zit het met de moeilijkheidsgraad? :p
     
  7. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Sorry voor de late reactie! :eek:

    Maar ik heb nergens iets kunnen vinden over het instellen van een moeilijkheidsgraad.

    Wat Perfect Mark zegt, klopt volgens mij.
     
  8. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    King Kong stelt idd zelf de moeilijkheidsgraad in, maar het is niet zo dat als je 1x af gaat het dan meteen super gemakkelijk wordt. Dit gaat beetje voor beetje.
     
  9. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    OKé, dat is dan wel positief.
    Verder is het dus een goede game blijkt wel uit vele reacties.
    Toch maar eens kijken waar we hem op de kop kunnen tikken :).
     
  10. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Volgens mij gebeurt dit ook nog eens per level.. Ik had eerst last van 1 grote dino ... na een tijdje werd dat beest steeds zwakker... tot je ineens tegen 2 hagendissen moest vechten (paf dood) 8)
     
  11. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Klopt, had ik ook. Ik heb meerdere malen gehad dat ik echt een paar keer afging eerdat ik erdoor was.
    Ben nu inmiddels in New York aangekomen, het laatste level dus.
    Het was wel een ervaring hoor, het was echt heel gaaf om te spelen.

    Zoals ik al eerder heb gezegt, het is jammer dat games zoals Kameo, Condemned en King Kong zo weinig credit krijgen.
     
    Laatst bewerkt: 10 jan 2006
  12. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Ik heb het spel om precies te zijn 1 avond in mijn bezit gehad en vond het vooral erg donker. Ik speel het spel op een 'normale' tv, wordt het later nog wat beter qua licht en graphics?
     
  13. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb King Kong zojuist op een 'normale' gespeeld en hij was gewoon goed te spelen, absoluut niet te donker (heb hem wel met een advanced scartkabel gespeeld).
     
  14. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Ik heb begrepen dat die adv scart zijn geld niet waard is, dus die laat ik nog even liggen. Ben alleen zo aan het twijfelen over dit spel :9
     
  15. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Ik heb ook King Kong gespeeld op een "normale" TV (met advanced Scart) en ook geen problemen gehad ... het is gewoon een erg leuk spel om te spelen :)

    De advanced scart is alleen de moeite waard op "nieuwere" TV's .. als je een oude tv hebt zonder tgb ondersteuning kan je je centen in de zak houden ... ondersteund je tv dit wel ... dan is het zeker de moeite waard
     
    Laatst bewerkt: 10 jan 2006
  16. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Precies, voor een nieuwere tv is de advanced scartkabel zeker de moeite waard. Het is echt een flink verschil.
     
  17. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    En wat is nieuwer dan precies? O-)
     
  18. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Ik bedoelde RGB ipv TGB ;) .. tikfout ... de meeste nieuwe tv's (jonger) dan 5 jaar heeft het ....

    Kong bevalt me goed .. moest wel eerst ff wennen aan de camera standpunten :eek:
     
  19. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de pc-versie gedownload van de King Kong demo. Vond het erg leuk, maar wel een beetje kort. Je krijgt niet echt lekker de tijd om rond te lopen op Skull Island. Als Jack wordt je direct aangevallen door die grote dino. Eenmaal ontsnapt begint het Kong gedeelte. Heb je ook niet de tijd om ff te kijken. Een paar dino's killen en Ann bevrijden en klaar. Maar wel een leuke ervaring. Een vraag voor de mensen die ook het hele spel hebben: Is dit het begin van het spel?? Of begin je zoals in de film (de rest in een spoiler)
    Dat je met je roeiboot aankomt op het eiland, de inboorlingen op je af krijgt en Ann ontvoeren, daarna offeren aan Kong?? Of begin je echt gelijk als Jack die op zoek is naar Ann als ze al meegenomen is door Kong. Gelijk tussen al dat dino gespuis?? Ik wil graag weten hoe het verhaal in het spel wordt opgebouwd
     
  20. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    @ Perfect Mark : Game begint met een scene uit de film, na deze scene start de game op het punt dat je het schip verlaat en via een roeiboot naar het eiland gaat. Eigenlijk zoals de film dus. Ann is gewoon bij je en later raak je haar pas kwijt en komt het offergedeelte en de Kong missies pas.
     

Deel Deze Pagina