1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

King Kong

Discussie in 'Algemeen' gestart door Blacksad, 2 dec 2005.

  1. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    Ik vond dit en COD2 er niet zo mooi uit zien op de demo pods. Heb gehoord dat dat aan de demo lag. Is het verschil van demo <-> echte spel echt zo groot?
     
  2. Puran

    Puran puran

    Berichten:
    403
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik krijg hem morgen
    Een paar vraagjes:
    Hoe lang duurt het spel ongeveer?
    Wat is de moeilijkheidsgraad ongeveer en zijn er verschillenden of is er 1?
    Alvast bedankt
     
  3. Vallandu

    Vallandu ***

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0
    niet lang! 8uur gemiddeld

    je kan geen moeilijkheidsgraad kiezen maar als je tegenover een grote dino komt te staan en je gaat vaak dood, zorgt het spel ervoor dat je bijvoorbeeld tegen 2 kleinere en zwakkere dino's komt te staan:)
     
  4. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    ongeveer 7uur.
    de moeilijksgraad past zich aan aan jouw skills heb ik gehoord.
     
  5. Vallandu

    Vallandu ***

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0
    na-aperd ook he:p
     
  6. Puran

    Puran puran

    Berichten:
    403
    Leuk Bevonden:
    0
    :confused: uhm je hebt het spel niet eens
     
  7. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb de game amper een dag en hij is al uit:D, ja, dat was me lang zeg...:p
     
  8. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Je speelt hem redelijk snel uit, maar dat is een probleem wat bijna alle games tegenwoordig hebben.
    Maar ik vond het echt een heel gaaf spel, het is een hele aparte ervaring. De stukken met Jack zijn behoorlijk anders dan van een standaard FPS en de levels met Kong zijn gewoon erg gaaf.
    Het spel is ook echt super sfeervol. Ik ben van de week voor de 2e keer met de game begonnen en hij blijft erg cool.
     
  9. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja, dat is wel waar! Er zitten zoooooo coole stukken in he:)
    Dat moment dat je van een klif moet springen, je valt gewoon 100 meter de diepte in, in het water_O_ , of dat stuk dat King kong je van die boomstam rukt, alles gebeurt tijdens het spelen, geen filmpjes,... En met King kong spelen is geweldig!!! Ik ben een zware fan van de film(heb zelfs moeten huilen, en dat heb ik nooit, maar mondje toe he:p ) en om nu met Kong te spelen, ja dan voel ik me gewoon enorm goed:).
    En de omgeving, die ziet er gewoon prachtig uit, sommige omgevingen zien er zelfs fotorealistisch uit! Niet normaal, dat gras, die rotsen(de hele natuur gewoon). De personages en het vuur,... hadden wel mooier gemogen,maar so what, het is een launchgame he! Beste filmvergaming ooit durf ik zelfs te zeggen(riddick was ook wel goed)...
     
  10. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Nice, Nice.
    Ik krijg hem vanavond.
    Heb deze game namelijk geruild tegen mijn KAMEO die ik al uitgespeeld heb! :)

    Verheug mij erwel op, al is hij snel uitgespeeld. Dan ga ik wel heel langzaam spelen, en heel het eiland onderzoeken :p.

    Maar krijg je niet bij dit spel, het gevoel dat het zwaar scripted is? Althans, het lijkt mij wel zuper gaaf, maar toch denk ik dat je het gevoel krijgt dat sommigen stukjes zo scripted zullen zijn.
     
  11. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja, dat wel,maar toch is het een vette(korte) speelervaring...
     
  12. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    Je hebt wel nog een 2de einde wat je kunt halen. En je kan je scores verbeteren, maar ja blijft een korte game. Wel een geweldige ervaring idd.
     
  13. Puran

    Puran puran

    Berichten:
    403
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het spel, ben nu ongeveer een kleine 2 uur aan het spelen. Er gebeurd veel, is ook wel uitdagend, wel bijzonder ittirant dat je om de 20 minuten bij een deur komt die moet opendraaien, en je wel 5 minuten na die stokjes moet zoeken.
    Grafisch is het goed, maar niet bijzonder indrukwekkend.
     
  14. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Riddick was geen verfilming. :)
    Meer een prequel in spelvorm.
     
  15. Puran

    Puran puran

    Berichten:
    403
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is wel redelijk pittig, komt vooral door het gebrek aan ammo, ben bezig op een pad van de Bronchosaurussen, heb ik vuur gehaald, maar ik zit zonder ammo en met Dino's!
    Wel erg uitdagend, je moet vuur halen uit een kamer, maar er gaat een waterval over de opening van de kamer... veel zelf dingen bedenken, echt een avontuur!
     
  16. Vallandu

    Vallandu ***

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0
    kan je mooi je werp-skills testen! is soms nog best moeilijk bij mij:)
     
  17. Puran

    Puran puran

    Berichten:
    403
    Leuk Bevonden:
    0
    ja, omdat je geen aim hebt, maar dat maakt het realisitsch.
     
  18. Vallandu

    Vallandu ***

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0
    je hebt wel een aim, de vinger, maar ja dat is ook niet alles.
     
  19. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Zo, dat was even een kleine anderhalf uur King Kong.
    Een vrij donkere game, maar alles 'voelt' en oog filmisch.

    Zeker de moeite waard, tot nu toe.
     
  20. Puran

    Puran puran

    Berichten:
    403
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij is inderdaad bijzonder donker, maar dat zorgt wel voor sfeer, ik had de game iets moeilijker/uitdagender gedacht, ik zit denk ik op een 60% en hij valt in herhaling.
    Met kong spelen is bijzonder cool, maar wel redelijk simpel, vooral het slingeren en zwieren.

    edit/ spel inmiddels uitgespeeld, leuke ervaring, maar geen 60 eurie's waard.
    Ik vond het ook redelijk simpel, en de laatste 2 levels waren flut.
    Minpunt vind ik ook dat je 1000 punten krijgt als je em uitspeeld, en niet als je bijvoorbeeld als je alle extra's unlocked. Feit is dat je dan die dingen gaat spelen, en nu, muha misschien op een regenachtige middag zonder internet?
    Waren de makkelijkste 1000 punten tot nu toe!
     
    Laatst bewerkt: 27 jan 2006

Deel Deze Pagina