1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

King Kong

Discussie in 'Algemeen' gestart door Blacksad, 2 dec 2005.

  1. Argonath

    Argonath Active Member

    Berichten:
    184
    Leuk Bevonden:
    0
    Blijkbaar zit er een fout in mijn game want anne blijft daar staan, ik heb net 54 (!!!) speren in die T-Rex gegooid en hij loopt dan weer naar de lege poort en die gaat niet open.
     
  2. CVDV

    CVDV Scandinavian Shit

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    0
    heb het al gevonden..
     
    Laatst bewerkt: 24 jul 2007
  3. CVDV

    CVDV Scandinavian Shit

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand misschien hoe je dat grootste beest dood bij on kong's tracks. Waar je dan die cameraman weer tegenkomt. Heb al 100x op dat beest geschoten en gaat maar niet dood..
     
  4. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik heb sinds vandaag dit spel, ik heb gehoord dat het wel een vrij kort spel is... mja.. tis in ieder geval een erg leuk spel tot nu toe!
     
  5. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Sorry dat ik dit oude topic omhoog kick maar ik zit gewoon vast met een ontzettend beroerde glitch.

    In het level medipedee geloof ik. Daar kom je na een tijdje in een kamer met water. Daar heb je vuur nodig om bosjes weg te branden voor zo'n stok te pakken. Maar het probleem is dat er geen vuur in die kamer is. En hij is dus in die kamer gesaved. Dus ik ben bang dat ik het hele spel weer overnieuw moet doen. Of zijn er andere manieren om dat op te lossen. Als ik ergens geen zin in heb is het dat wel.
     
  6. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
  7. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.814
    Ik zou niet weten waar dat ongeveer zou zijn, maar pak je stok en loop een stuk terug van waar je vandaan kwam. Mischien heb je daar wel vuur, en dan loop je met je stok met vuur gewoon weer naar die plaats. Ik herinner me wel dat ik dat een keer moest doen in de game, dus mischien ben jij op die zelfde plek waar ik toen was.
     
  8. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Lol scheefheid ik keek er onderdoor. Ik had van te voren heel de grot afgezocht. Maar ik kon niet verder terug door een ophoging. Mja toen zag ik toen straks een olievuurtje boven aan de rots hangen. Lekker scheef gekeken dus. Gelukkig hoef ik niks overnieuw te doen. pfieew!
     
  9. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Bump, vandaag binnengekregen en net ff een uurtje gespeeld. Conclusie: Ik vind de game eng :+. Uit het niets word ik besprongen door die duizendpoten, that creaps me out 8). Heeft iemand hier de game uitgespeeld met cheats? Want ik had een paar keer gelezen dat de game dan af en toe geglitched is en je opnieuw moet beginnen oid :eek:. Ook las ik iets over 2 eindes, moet ik dan het spel persé 2 keer uitspelen of kan ik bv ook de laatste chapter spelen?
     
  10. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Zelf uitgespeeld, maar niet geglitched. Ken zelf maar 1 einde.
     

Deel Deze Pagina