King Tuur and Quadra join Team ConsoleSports

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door TCS Sir Fragalot, 6 mrt 2006.

1. TCS Sir Fragalot

TCS Sir Fragalot Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    After lenghty negotiations we can announce the duty of two further international top players.

It concerns about the probably most successfulst console Esportsman worldwide: [​IMG] King Tuur.
    During his four year carreer he participated at three world championships, where he could finish twice as an official worldchampion. Over and above that is he the multiple Dutch statemaster in the games Project Gotham Racing 2 as well as Moto GP.

Even his Dutch compatriot [​IMG] Quadra could draw attentation with an excellent third place at the [flag=us] WCG 2004 and was at the Dutch championships always one of the hardest opponents [​IMG] King Tuur's.

Both players will concentrate on this year's international Events like WCG and ECG.

Therefore the TCS lineup looks like :

[​IMG] TCS.B1gT4nk
    [​IMG] TCS.King Tuur
    [​IMG] TCS.Quadra

We're pleased about our new members and we're looking forward to a long-term co-operation.

www.clan-tcs.com

2. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    Which games will you be playing? I think mostly PGR 3?

3. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Quadra is nu ook weer niet zo goed op MotoGP, ik hield hem alleszins altijd bij vroeger op MotoGP 1 en 2. MotoGP 3 en PGR heb ik nooit gespeeld, dus ik zou niet weten hoeveel hij verbetert is.

Laatst bewerkt: 6 mrt 2006
  4. Alex V

Alex V V RACING

Leuk Bevonden:
    1
    Klopt, ik was overigens altijd stukje sneller dan Quadra in Moto GP. Hij was er echter niet slecht in hoor, tijden waren toch altijd rond de 45e plaats geloof ik. Maar dat was bij PGR wel beter.

Laatst bewerkt: 6 mrt 2006
  5. BuLLeTTiMe 88

BuLLeTTiMe 88 .

Leuk Bevonden:
    0
    Kan jij die clan niet joinen Alex ;)? Met jou erbij zijn ze helemaal een goed en onverslaanbaar race team... Wat houdt die clan eigenlijk in? Worden ze alle twee gesponsoord en uitgezonden naar de USA voor grote toernooien ofzo? Of heeft die clan ze gewoon aangenomen voor de toekomst met oog op de WCG en andere toernooien voor MotoGP?

6. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    Ja Alex hoe zit het met V racing. Ik dacht dat wanneer het op race games aankwam jullie toch wel gelijkwaardig zijn. Waarom vormen jullie geen team? En hoe zit het nu eigenlijk met de competitie op de 360? Ik heb er zelf nog geen, dus ik heb geen idee wat er allemaal te gebeuren staat. Worden er al toernooien georganiseerd? Staan er grote toernooien gepland in de toekomst? In Amerika lijkt het me niet of wel? Het is niet net zoals het MLG circuit met halo 2.

7. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Ik kan lezen wat er staat, maar begrijpen doe ik er niks van :9
    Deze twee Nederlanders gaan bij een clan en doen mee aan wat toernooitjes, wat is hier nou precies de clou?

8. Michael_T

Michael_T XLink KaI: Michael_T

Leuk Bevonden:
    0
    Dat wil ik eigentlijk ook wel weeten .
    Zijn ze net Team 3D of zo ? :confused:

9. 4sake

4sake Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wat zit hij nouw te doen eigenlijk? ik vind het meer reclame voor zijn clannetje maar het zal wel aan my liggen.. zo kan ik ook wel ff beginnen:confused: ik heb nog genoeg clans hierzo! ik bdoel.. wat sgijt mij het nouw dat hij king tuur heeft? ik speel voor de lol en ey raad eens.. mijn clan heeft mij, HA das tog ook niet schokkend ofwel?:p en wrom gaat king tuur in godsnaam racen:confused:

Laatst bewerkt: 7 mrt 2006
  10. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    Hij vermeld inderdaad dat King Tuur en Quadra deze clan zijn gejoined. Maar deze clan is net iets groter dan die van jou. En waarom King Tuur gaat racen?? Ja hij was onder andere WCG kampioen in PGR2, ECG kampioen ECG. En in Moto GP 1 en 2 heeft hij ook op de nummer 1 positie gestaan dus ja.

11. DSF Darkraver

DSF Darkraver TW Darkraver

Leuk Bevonden:
    0
    TW epic J O E > king tuur

:9

chil joe wil tegen tuur racen weet nie of hij nog plaats heeft op vriendenlijst (tuur)

12. Hanneshamlap

Hanneshamlap Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Even ter informatie,

TCS is een duits team wat wordt aangevoerd door een student die geld in zijn team stopt. Zoals je kunt zien op de website is ook Reddemon bij het Halo2 team gekomen. De vraag was om zowel Reddemon als nog iemand (naar eigen keuze) in een 2v2 toernooitje in duitsland te laten spelen. Echter heeft TCS in mijn ogen totaal geen toekomstperspectief en heb ik de keus aan hem gelaten om toch te gaan spelen bij hen. Hij speelt op het moment met een frans teammaatje.
    Maar of je hier echt van sponsoring kunt spreken is niet echt duidelijk.....

verder wel leuk voor Tuur, die andere speler ken ik niet. Overigens dacht ik dat Arthur niet meer speelde?

Edit: eventjes een edit voordat deze post verkeerd over gaat komen bij sommigen.
    Ik val hier niemand mee aan/af, maar breng wel mijn mening over TCS naar voren. Een mening die ik al enige tijd over dit team heb/deel.

13. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Tja, toen had ik nog geen live :{
    :+

14. Alex V

Alex V V RACING

Leuk Bevonden:
    1
    Arthur is wel beter dan ik, maar het verschil is zoals je misschien ook wel kan zien op de pgr3 ranking niet zo heel groot. Minder dan een seconde op t moment, maar goed ze hebben nou ook Yggdrasil in het team en die kan ook echt goed rijden. Er is overigens wel even over gesproken of ik zou joinen. Ik zou veel moeten oefenen om van de 10-15e plek die ik nu heb als ik voor een baan ga zitten naar een top 5 positie te gaan, als het al haalbaar is en die tijd heb ik nu helaas niet. (Dan heb ik het dus over veelgereden banen, want jan met de pet kan in klasse E nog ver komen op een vreemde baan door de grote hoeveelheid boards)Vind het overigens vreemd dat Quadra automatisch is gepakt op basis van zijn wcg kwalificatie. Ik betwijfel of hij de tijden van mclaren en yggdrasil en tuur kan bijhouden. Denk dat TTR McLaren dan een interessantere optie was geweest met alle respect overigens naar quadra maar daar zijn ook gesprekken mee gevoerd geloof ik. Zie quadras tijden ook nog nergens in de class A boards. Ik zie het allemaal wel, doe gewoon mee met wcg maar echt veel oefening ga ik er niet in steken. Concurrentie is moordend in NL en het kost allemaal erg veel tijd bij mij.

Wat betreft het team: De deelname is redelijk vrijblijvend en daardoor hebben ze nu wel een aardige PGR3 line-up staan.

15. TCS Sir Fragalot

Leuk Bevonden:
    0
    Hello,

I dont understand what u talking about, because i cant speak dutch.
    But a Dutch Friend translate the text from BBE Hannes for me.

@Hannes

Not all what u write is true. I think u have the Informations from Team Padsports (sitmojo, zyran etc. u know the guys from Halo1) or DZS. TCS have some differences with this clans, and this guys tell rumors about TCS cause we dont like us real mutch. Thats the only reason. So please dont belive all what they say to you ,cause they cant know something about money or oure sponsor.

Greetings

16. MORPHEUS

MORPHEUS SNAKE

Leuk Bevonden:
    0
    A couple of these guys don't understand what the clan is for.
    By theway ain't there going to be played halo2 by you guys?

17. JeePee

JeePee Guest

Zo ken ik ook nog TTR BBoyle, TTR MaxFATAL1TY en A Devils Rej3ct die zwaar lekker racen. Trouwens Alex, ik zou wel een keer tegen jou willen racen :) Eens kijken of ik net zo geowned wordt als bij de bovengenoemde gasten :p Ik heb je geloof ik al in m'n FL staan.

18. TCS Sir Fragalot

Leuk Bevonden:
    0
    With oure Sponsor, we wanna build a serious Consoleteam like famous PC Teams. Thats we working for.

Maybe we be on a good way, good players, online and offline success, gut community support (english and german news).

But sucess bring much rumors.

19. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    What is the future for your clan in console gaming? Are there big tournaments coming up?

20. Hanneshamlap

Hanneshamlap Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Even een post in het engels, zodat meneer fragalot het niet hoeft te vertalen:

Sir frag alot just talked to me about his team and my thoughts (which i DID hear from all those german guys) about that. He explained the situation between the rivals in germany and for that i'll have to reclaim my opinion about TCS.

I'm sorry for any inconveniences.

Deel Deze Pagina