Arthur is wel beter dan ik, maar het verschil is zoals je misschien ook wel kan zien op de pgr3 ranking niet zo heel groot. Minder dan een seconde op t moment, maar goed ze hebben nou ook Yggdrasil in het team en die kan ook echt goed rijden. Er is overigens wel even over gesproken of ik zou joinen. Ik zou veel moeten oefenen om van de 10-15e plek die ik nu heb als ik voor een baan ga zitten naar een top 5 positie te gaan, als het al haalbaar is en die tijd heb ik nu helaas niet. (Dan heb ik het dus over veelgereden banen, want jan met de pet kan in klasse E nog ver komen op een vreemde baan door de grote hoeveelheid boards)Vind het overigens vreemd dat Quadra automatisch is gepakt op basis van zijn wcg kwalificatie. Ik betwijfel of hij de tijden van mclaren en yggdrasil en tuur kan bijhouden. Denk dat TTR McLaren dan een interessantere optie was geweest met alle respect overigens naar quadra maar daar zijn ook gesprekken mee gevoerd geloof ik. Zie quadras tijden ook nog nergens in de class A boards. Ik zie het allemaal wel, doe gewoon mee met wcg maar echt veel oefening ga ik er niet in steken. Concurrentie is moordend in NL en het kost allemaal erg veel tijd bij mij.
Wat betreft het team: De deelname is redelijk vrijblijvend en daardoor hebben ze nu wel een aardige PGR3 line-up staan.
Laatst bewerkt: 7 mrt 2006