Jaja, King Tuur was bij Editie NL. Ik zag het net op RTL 4! Mooi interview Tuur! Ze hadden het daar over games, en ze lieten ook een top5 van best verkochte games zien. nummer 5: Need For Speed Underground 2 (istie al uit dan? ) nummer 4: Rome Total War nummer 3: Pro Evolution Soccer 4 nummer 2: Halo 2 (ze zeiden dat ie nog niet uit was, maar door het aantal reserveringen toch op nummer 2 staat!) nummer 1: GTA San Andreas (zelfde verhaal als bij Halo 2) Bwhaha en wat hebben ze daar toch verstand van games! "Je hebt 3 spelcomputers, Xbox, GC, PS2" "Ze verschillen niets van elkaar, je doet in alle 3 gewoon een DVD schijfje"
ja bij dat soort programmas hopen ze jong publiek te trekken door over games te lulle maar wete dr nix van
Ik heb het ook gezien en zat me kapot te ergeren aan de presentatrice: "Hier staan de xbox, gamecube en playstation 2. De spelcomputers verschillen niks van elkaar, tis alleen maar het merk". Ik ga haar schoppen
Achja, zulke mensen denken dat game nog steeds alleen voor puisterige witte en lelijke nerds is. Laat ze maar lekker denken.
true, maar ze hebben volgens mij niet door dat ze voor de gehele game community voor lul staan en niet te zuinig. Iets meer research in het gamen van vandaag en je hebt al een stuk meer informatie. "gamen wordt bijna vergeleken met topsport..." (Dat is al jaren *) )
"Je hebt 3 spelcomputers, Xbox, GC, PS2" "Ze verschillen niets van elkaar, je doet in alle 3 gewoon een DVD schijfje" gc met een dvd? mss een omgebouwde gc ... ?
Je hebt een speciale GC editie in samenwerking met Panasonic. Wanneer is gamekings eik weer op de buis, ik vond dit maar zwaar karig
Ach dat zou zo maar kunnen, ik dacht altijd dat een snes op diskettes draaide, wist ik veel dat dat ding dik omgebouwd was...
Ik zou het niet weten, maar ik dacht al dat fout gingen toen ze zeiden: "en dan gaan we nu over naar de best verkochte games van dit moment". Ik had eigenlijk wel verwacht dat er minimaal 3x de sims in zou staan (sims 1, sims 2 en een uitbreiding naar keuze)
In Zuid-Korea kan je een 'ton' per jaar verdienen. Als ze dat hier nou ook eens doen, want die voetballers bakken er toch geen reet van. Als ze daar nou is op bezuinigen en prof gamers 100.000 per jaar geven, dan bezuinigen ze al. Als de regering dit in de hand heeft tenminste...