yep. lekker gedaan man. is er een video ofzo van die game?? als die we is zou ik die zo graag willen zien.
Er is geen video van de game, helaas zou het betekenen als ik een video opnam (met mijn beperkte aparatuur) dat er geen geluid voor hem bij zou zitten! Dus dat was niet mogelijk. Wel zullen we nog een paar foto's maken en posten volgende week ook voor gebruik door Microsoft en misschien een interview TUUR DE MAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
@kobold, heb je dat interview van mijn idee? Zou wel leuk zijn. (THECROW = Wooly = ik) On-Topic, goed gedaan Tuur! (beetje standaard, maar wat moet je anders zeggen) greetz wooly
Ik ben wel trots op mijn broertje dat hij het weer geflikt heeft. Zeker aangezien er weer veel mensen waren die zeker dachten te weten dat Tuur dit niet zou kunnen winnen. Die mensen hebben weer hun ongelijk gekregen. Voor mij is het gewoon duidelijk dat als iemand met zoveel verschillende spellen eerste is gewoon de beste is. (En dat zijn niet mijn broers woorden, maar die van mij ) En het is toch best leuk om af en toe een potje te double teamen met de nummer 1 van de wereld Nou hoop ik alleen dat ik ook weer eens een keer wat kan winnen met een racespel of zo, want sinds moto gp loopt tuur flink uit haha Maar ja netjes werk tuurtje! Keep it up.
Gefeliciflapstaart Tuur! Prachtig hoe je die gast heb ingemaakt! Huh je krijgt ook nog eens: a 24k gold Halo 2 game disc