1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Kingdom Come: Deliverance

Discussie in 'Games' gestart door Barbabravo, 6 feb 2016.

  1. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Heb de game ook gekocht en ben er zeer over te spreken! De wereld die is neergezet is heel geloofwaardig en ontzettend mooi gevarieerd. Nogmaals, die bossen, wow! :eek:
     
  2. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Mooi dat je de game leuk vindt! Maar even offtopic wat betreft je begeleider, is er niet iemand met een hogere functie aanwezig in de woongroep waarbij je dit kunt aankaarten? Ik kan me voorstellen dat het best storend is als je begeleider gewoon niet verder gaat en maar blijft zitten.

    Je kunt eventueel ook gewoon de game gaan spelen en die begeleider lekker met z'n dobbelspel laten zitten :)
     
    heuft, RaVe^ en Mallakai vinden dit leuk.
  3. Sander1940

    Sander1940 Active Member

    Berichten:
    354
    Leuk Bevonden:
    42
    Hahahahahahahahaha
     
  4. Sander1940

    Sander1940 Active Member

    Berichten:
    354
    Leuk Bevonden:
    42
    Tja, uitleggen is ook een vak. ;)
    Maar het spel opnieuw opgestart en nu werkte het wel........is al de derde keer dat ik het spel moest herstarten, omdat hij vast liep.....
     
    Mallakai, Zifnap en Martijnn vinden dit leuk.
  5. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Zat maar te fucken :p Maar echt, wat is die game indrukwekkend!
     
  6. Sander1940

    Sander1940 Active Member

    Berichten:
    354
    Leuk Bevonden:
    42
    Weet ik toch...:) maar inderdaad indrukwekkend
     
  7. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Wat een buggy p.o.s spel is het momenteel. Geweldig dat anderen een toffe ervaring hebben met dit spel, maar ik zit nog in het tweede stadje/kasteel na meerdere uren spelen omdat ik de ene na de andere game breaking bug tegen kom. Save systeem is prima zoals het is als het spel zou werken, het wordt een stuk minder leuk als je meerdere malen dezelfde acties/stukken opnieuw moet doen vanwege bugs die met een beetje quality control er niet in hadden gezeten. Skyrim/Oblivion waren buggy dat ze uitkwamen maar vergeleken met Kingdom Come waren dat pareltjes van perfectie.
     
  8. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.058
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Ik voel weer een leuke review aankomen op de frontpage. :rolleyes:
     
    WorkingTitle vindt dit leuk.
  9. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Nou ja, die mazzel heeft het spel dan voorlopig, ik review het niet ;)
    Speel het ook op de ps4 (pro).
    Maar positief kan ik momenteel niet zijn, ik geef het denk ik ook voorlopig op met dit spel. Ik wil wel verder spelen, maar als je keer op keer hetzelfde moet doen vanwege bugs dan gaat de lol er wel van af.
    Op dit moment, tegen iemand die interesse heeft in dit spel, zou ik ook zeggen 'wacht een half jaar of een aantal patches af'.
     
    Zumpelvelder vindt dit leuk.
  10. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Ben ik soms de enige die dat niet heeft dan? Enige bug die ik ben tegengekomen is dat ik tijdens een gevecht met twee bandieten door mijn paard een meter de lucht in werd getild waardoor ze me niet konden raken. Met pijl en boog hen neergeschoten en toen op een hoger stuk weer contact kunnen maken met de grond. Mijn paard gevloten en ik kon weer verder. Lopen zelf lukt namelijk niet want dan liep ik weer in de lucht op lagere delen.
     
  11. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Ben nog in het begin bij de Millers, tof verhaal tot nu toe en nu begin uiteraard het verhaal pas echt.

    Lockpicking op de controllers vind ik volkomen kut, maar misschien is het wennen.
    Maar damn met very easy heb ik al onwijs veel moeite, weet niet of ik er zin in heb om de andere lockpick niveaus te doen.

    Combat is erg orgineel en leuk om te doen, hoofdpersonage is een doetje maar ook hierin heb ik er vertrouwen in dat dat wel goed komt.
     
  12. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.058
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Gelukkig gaan ze het lockpicken ook aanpakken, wellicht de complete mini game opnieuw maken en verbeteren. Persoonlijk mogen ze het van mij doen zoals in de Elder Scrolls en Fallout serie. Niet te makkelijk, maar zeker ook niet te moeilijk.

    Ik zie namelijk veel commentaar voorbij komen dat WHS hun ambities een beetje voorbij geschoten zijn, maar ik zeg er wel bij dat ik dat echt niet het ergst vind wat een studio kan doen met een game.

    Voor zo'n kleine studio is dat alleen maar petje af en respect met een saluut. Heel benieuwd naar de patches die ze nog gaan uitbrengen en + punten voor de aanpak van de kritiek op de game tot nu toe. Dikke vinger ook naar veel grotere studio's!
     
    Barbabravo vindt dit leuk.
  13. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Kunst met het lockpicken is om het langzaam te doen (vooral het laatste kwart) en het zoveel mogelijk te proberen in het begin, dan stijgt je level en wordt het ook makkelijker. Probeer alleen very easy te lockpicken want de rest is echt te moeilijk in het begin waardoor je picks stuk gaan.
     
  14. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.058
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Deze game draait ook vooral om de ervaring en de sfeer, minder om kleine technische gameplay als het lockpicken. Het maakt mij weinig uit als ze dat echt makkelijk maken, zeker als je stijgt in level. Zoals ik eerder al gezegd heb, mogen ze het van mij doen zoals in de Fallout en Elder Scrolls series.

    Ik wil de volledige ervaring, maar wel graag op mijn manier, dus ik denk dat de beste oplossing voor mij en mijn mede gamers is, is dat je meerdere zaken optioneel maakt. Lockpicken op de oude manier, lockpicken op een nieuwe manier, want ik denk dat dat ook een toekomst kan zijn in games.

    Zelf stukjes gameplay uitschakelen, zoals de manier waarop je lockpicken doet, of juist inschakelen. Dergelijke opties moeten niet alleen blijven bij het instellen van grafische dingetjes, maar dus ook de gameplay. Zelf het nodige invloed kunnen hebben op een groot gedeelte van de gameplay, denk dat daar bij zowel de casual gamer zoals ik, als de hardcore gamers om mij heen echt veel markt in te vinden is.

    Om die reden ben ik ook heel erg benieuwd hoe WHS de komende maanden dingen gaat verbeteren en aanpassen. Veel dingen zullen wel een illusie worden, makers hebben tenslotte een visie en een bepaald beeld bij hun games, maar hoop echt dat veel developers meer op dit soort dingen gaan letten. Lang verhaal, I know, maar ik moest dit echt even kwijt.
     
  15. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Voor de haters!

     
  16. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Hate the game, dont hate the player.
     
  17. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Wat is deze game toch vet zeg, ook hoe personages met elkaar omgaan.

    Nu een quest voor het eerst jagen met iemand in het bos die eerst een klootzak leek, maar nu beter leer kennen. Echt real stuff RPG dit! En dayum.. wat is dat bos eng als het donker wordt..
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  18. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Viel me ook al op hoe natuurgetrouw bossen zijn gemaakt. Krijg je dan ook andere encounters?
     
  19. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Dan ben je bijna bij het echte begin :) Na de tutorial van het hunten komen de 1e quest's die echt de moeite waard zijn. De wereld komt dan ook echt meer tot leven i.p.v. "ren hier heen en volg diegene".
     
  20. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    En dat is wat een *echte* RPG inhoudt. Niet continue van die fetch quests/ bezigheidstherapie / filler. KC doet het op dat punt een stuk beter tov de concurrentie.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina