1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Kingdom Come: Deliverance

Discussie in 'Games' gestart door Barbabravo, 6 feb 2016.

  1. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    +1 voor alle leuke/interessante discussies hier. Deze topic leeft duidelijk.
     
    Barbabravo vindt dit leuk.
  2. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Mooi! Want dat verdiend deze game absoluut, heb er ontzettend veel plezier mee. Ben soms gewoon lekker aan het rondwandelen, de wereld heeft zoveel herkenningspunten dat het op een echte wereld lijkt.
     
    Barbabravo vindt dit leuk.
  3. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Als de updates allemaal komen de komende weken en ze werken naar behoren, dan ga ik ook weer volgas. Heb nu de opening gehad en heb nu 3 savior schnapps. Die dingen zijn gewoon 100 per stuk waard. Het kan aan mij liggen, maar vind dat best veel voor aan het begin.

    Met die nieuwe save update heb ik ze straks niet meer nodig denk ik en verkoop ik ze dus wel. Ik kan dan op mijn manier spelen, de rest hoeft van mij niet aangepast te worden. Op de X had ik die gozer die je pa nog geld schuldig was zo tegen de vlakte, een reden waarom ik nu ook zie hoe geweldig het vechtsysteem in elkaar steekt.

    Nee, van mij mogen ze nu al voorzichtig vooruit kijken bij WHS. Ik ben trouwens wel benieuwd nog naar commentaar van The Witcher III dev over deze game. Gek genoeg speelt dat als sinds de release van deze game door mijn hoofd. Ik zit niet op Twitter, maar iemand die daar een reactie kon spotten van Red Projekt? :)
     
    Barbabravo vindt dit leuk.
  4. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Eigenlijk de game al een week niet meer aangeraakt puur door die lockpick, wacht maar even af tot die fix er is zodat het wat makkelijker is.
    Voor de rest is toch wel een mooie verrassing dit jaar hoor.
     
    Sander1940 vindt dit leuk.
  5. Sander1940

    Sander1940 Active Member

    Berichten:
    354
    Leuk Bevonden:
    42
    Wacht ook even op de patch....loopt nu de hele tijd vast.....:mad: en elke keer als ik met een persoon wil praten zit ik 1 min naar een laadscherm te kijken:mad:
     
  6. Sander1940

    Sander1940 Active Member

    Berichten:
    354
    Leuk Bevonden:
    42
    O Ja, na een fast trafel kan ik de A knop niet meer gebruiken. Wtf......kom maar op met die patch....
     
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Ik wacht ook op de patch, heel benieuwd naar. Nog niets vervelends tegengekomen, dat wil ik graag zo houden.
     
  8. Jop93

    Jop93 Member

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik had ook eerst moeite met lockpicking. Ik heb de skill nu lvl 7 en de very easy en easy locks haal ik altijd in 1x, maakt niet uit waar het gouden balletje zich bevindt.

    Bij de hard locks wil ik dat gouden balletje rond de middencirkel hebben zodat ik een goed referentiepunt heb.
    Hoe ik dit voor elkaar krijg? Als de gouden bal niet op de gewenste plek zit gewoon stoppen met lockpicking en dan weer opnieuw beginnen met het slot. Net zolang tot het gouden balletje op de gewenste plek zit.
    Op deze manier faal ik erg weinig met hard locks.
    Very hard locks kan ik nog niet lockpicken omdat mijn level te laag is.
     
  9. Sander1940

    Sander1940 Active Member

    Berichten:
    354
    Leuk Bevonden:
    42
    Compleet onspeelbaar nu....hij moet continu laden. Was ik even mijn handjes.....kan ik weer een minuut naar zwart scherm kijken.
    Kan ook niet meer slapen, de A knop werkt niet meer............
     
  10. Sander1940

    Sander1940 Active Member

    Berichten:
    354
    Leuk Bevonden:
    42
    Saviour schnapps gekocht.....snel saven en.......een vastloper. Gadverdamme....
     
  11. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Waar speel je op? Heb op de X nog geen enkele vastloper gehad. @Tiberius heb je al gespeeld op de X?
     
  12. Sander1940

    Sander1940 Active Member

    Berichten:
    354
    Leuk Bevonden:
    42
    Speel op de one s.
     
  13. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Ja, net de proloog gehad en niets ernstigs tegengekomen. Ik wil dat graag zo houden, vandaar dat ik wacht.
     
    Laatst bewerkt: 5 mrt 2018
  14. Jop93

    Jop93 Member

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik speel op de originele Xbox One en ik heb zelf nog geen game breaking bugs gehad.
    Ja, de laadtijden mogen van mij ook wel wat korter maar alles werkt nog.
     
  15. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Die zijn op de X nog steeds kut.
     
  16. Sander1940

    Sander1940 Active Member

    Berichten:
    354
    Leuk Bevonden:
    42
    Had tot vandaag ook geen game breaking bugs meegemaakt. Echter nu is het spel voor mij niet meer te spelen. Ik kan niet meer saven. Elke keer als ik dat probeer loopt het spel vast. Ook zijn de laadtijden, die al niet kort waren, nog langer geworden. Zelfs handjes wassen levert mij een minuut laadtijd op......
    Baal er wel van, maar spel gaat even in de kast totdat de updates er zijn.
     
  17. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Die lead van WHS melde gisteren op Twitter dat de patch, 1.3, wat vertraagd was, maar dat ze gisteren wel bezig waren met het afronden van de patch. Tot gisteren waren er nog wat onverwachtte issues, maar als ik het zo lees zou hij vandaag, morgen of overmorgen moeten komen.
     
    Barbabravo vindt dit leuk.
  18. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.902
    Leuk Bevonden:
    3.281
    Ik denk alleen dat je nog wel paar patches kan wachten voordat de game echt fatsoenlijk draait.
     
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Bugs en glitches kan ik over het algemeen goed tegen en met 1.3 worden er ook een hoop gerepareerd. Het was mij echter vooral te doen om het lockpicken en de save en exit feature. Zodra 1.3 er is, ga ik weer spelen.
     
  20. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    De laadtijden als je een dialoog begint zijn soms wel gewoon zwaar irritant. Evenals de texture popins. De bugs en glitches ben ik nog niet zo tegengekomen maar dat is verschillend per persoon. Lockpicking gaat me goed af, pickpocketing is wel zwaar k*t, hopelijk wordt in ieder geval dat met de komende patch verbeterd.
     

Deel Deze Pagina