als er een antwoord is, hoeft ie nog niet gelijk op slot hoor.. misschien willen er nog mensen wat over zeggen.. Kingdom Harts lijkt me opzich wel een zwaar cool spel, zeer jammer dat wij squaresoft niet hebben.. ach jah.. can't have them all!
Ach, als MS wel wat in dat bedrijfje ziet strooien ze met wat geld, en flop, in een keer maakt Squaresoft games voor de Xbox...
Ik bedoelde het ook spottend.. Maar met geld krijg je bijna alles voor elkaar. Triest voor Nintendo en PS fans, maar het zei zo...
hmm.. ten eerste, de game is hardstikke anders, en ten tweede, dat er disney figuren in spelen word het niet gelijk kinderachtig. Deze game is gewoon geweldig gemaakt, en maakt gebruik van alle bekende disney figuren, van de good guys tot de bad guys. Dit is gewoon geweldig uitgewerkt.
Disney is multiplatform maar Squaresoft is Sony exclusief geworden. Kingdom Hearts zal niet uitkomen op de Xbox maar er zijn wel veel geruchten dat er een contract is getekend dat er een Final Fantasy naar de Xbox en GC komt. Afwachten dus..
requaresoft hehe laat ik et zo zeggen:je weet maar nooit RARE WAS ook exclusief voor nintendo,met de nadruk op WAS
Final Fantasy is een RPG, Morrowind ook, maar veel overeenkosten zijn er niet, alleen dat het een RPG is eigelijk. Final Fantasy Chronicles komt voor de Cube, maar of die ook voor de Xbox komt weet ik nog niet