Kingdom under Fire: Heroes Helpthread

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 12 okt 2005.

  1. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    [​IMG]

    Nu KUF: Heroes te koop is heeft iedereen bergen vragen of uitleg nodig over Kingdom under Fire: Heroes.

    Je bent hier goed terecht met vragen zoals:

    -Hoe kom ik voorbij missie (..)
    -Wie/Wat is (..)
    -Waar is hij o.a. te koop
    etc.


    Ik heb de game zelf ook, dus kan je al een deel vooruit helpen. (Heb hem natuurlijk ook nog niet uit)

    Je mag ook altijd een PM naar mij toe sturen, als er niemand reageert. Ik wil altijd helpen.
     
  2. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    En dan heb ik zelf ook meteen een vraag!

    Ik ben nu met Ellen bezig. Ik kom niet voorbij Mission5. Je moet door een grot heenkomen. (Er is overal lava)

    Ik kom tot het stuk waar we bij een doodlopend einde komen. Dan komt Ebbard en 'Joined' hij mijn 'Force'. Vervolgens wordt ik van het Noorden aangevallen door 'Dark Legion Knight' en van het Zuiden door 'Ecclesia Knight'.

    Ik ga dus elke keer dood, wat moet ik doen om te overleven? Wegrennen?
     
  3. REIKU

    REIKU Active Member

    Berichten:
    1.035
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke, je hebt als t goed is 3 teams (jij zelf. en archers ofzo en de team die jou joint)... je komt op een stuk dat je word aangvallen van 2 kanten.. door knights en dark elfs. je moet je eigen Army en archers meenemen. en die andere laten vechten .. dan moet jij dus die grot afrennen en niet gaan vechten. totdat je bij het einde bent. (onder tussen is die REUZEN army achter je aan gerend.. zet daar je archers op)..je moet door een ingang die geblokkeerd word door wat dark elfs.. die even beuken en dan ben je klaar :)

    (kunst is dus je leger op te offeren anders kom je niet verder)
     
    Laatst bewerkt: 12 okt 2005
  4. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Oké, bedankt.

    Maar ik heb in die missie in totaal 4 Troepen. Dat maakt het alleen maar makkelijker :)
     
  5. Brolly

    Brolly Pr0 G4m3r

    Berichten:
    245
    Leuk Bevonden:
    0
    dit spel lijkt me zeer gaaf, heeft iemand hem hier te ruil?
    check mn draadje :D
     
  6. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Het spel is nog maar net uit, dus ik denk dat er weinig kans is dat je er nu al één te pakken krijgen via XBW.

    Ik zit weer al vast! Ik ben nu bij Ellen, Misson 6 en net voorbij de grot. Dan moet ik vluchten, maar er wordt niet aangegeven waarheen, of hoe! Waar moet ik heen? Ik heb echt geen idee!
     
    Laatst bewerkt: 13 okt 2005
  7. Celius

    Celius Guest

    Probeer het eens zelf uit te zoeken anders is het ook maar saai :9
     
  8. REIKU

    REIKU Active Member

    Berichten:
    1.035
    Leuk Bevonden:
    0
    haha william ^^
    dat is een level die ik midden in de nacht deed toen ik heroes kreeg :p
    ik rende maar wat rond.. met scouts enzovoort: en liet die vijandelijke troepen maar beetje weg.. van mij troepen
    me archers waren al dood omdat ze ingesloten waren :p
    toen rende ik voor de lol eens naar het midden van de map.. en ja hoor mission completed (je komt gerald tegen daar)

    duurde me 10 tot 20 min
     
  9. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Wow, bedankt! Ik alsmaar naar een hoek (Daar is de Map kaal, dus daar zal je wel weg kunnen denk ik) rennen, maar nee hoor!

    Ja weet ik. Maar als je 5 keer een redelijk saaie missie moet doen, 'is het ook maar saai' ;)
     
    Laatst bewerkt: 13 okt 2005
  10. Celius

    Celius Guest

    Oké, daar heb je dan ook weer gelijk in ;)
     
  11. Spinner

    Spinner So it begins....

    Berichten:
    351
    Leuk Bevonden:
    0
    Is het in dit deel ook zo dat je aan een missie begint en hem af moet maken...dus niet kunt saven op bepaalde punten? Dat vond ik met het eerste deeltje af en toe wel een nadeel...moest je soms 6 keer een missie opnieuw starten...dan had ik het meestal wel gezien.
     
  12. REIKU

    REIKU Active Member

    Berichten:
    1.035
    Leuk Bevonden:
    0
    ja jammer genoeg wel, je kan saven voor je missie en na je missie
     
  13. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ik heb Ellen's Campaign nu uit, en ben met Walter, Leinhart en Rupert bezig.

    Met Walter zit ik vast. Ik moet het Ancient Heart vinden door eerst met Rithrin te joinen. Dus ik doe dat, zonder één mannetje te verliezen. Dan komen Flame Wraith aan, en wordt ik volle bak gemold. Maar als ik doorloop naar 'The Marked Area'. Als ik daar kom, gebeurt er nix. Dan wacht ik tot Rithrin er is, gebeurt er weer nix. Wat moet ik doen?
     
  14. REIKU

    REIKU Active Member

    Berichten:
    1.035
    Leuk Bevonden:
    0
    hmm..

    nu ben jij de gene die het verste is . dus ik kan je niet helpen :p
    ik ben ook met walter zoveer gekomen.. toen die wraiths kwamen ben ik uitgemoord :p..
    maar ik ga eerst even ellen afmaken
     
  15. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ik ben er al voorbij, dus maak je maar geen druk.
     
  16. SpiNNeNMaN

    SpiNNeNMaN Active Member

    Berichten:
    383
    Leuk Bevonden:
    0
    Gevonden :/. Ik ging er wel 1000x langs met mijn scout... Ze zeggen nie voor nix scout for the entrance the cave ofzo.
    damn man.. zit nu in die grot ofzo, maar het ziet er niet echt naar uit alsof dit te doen moet zijn.
    Is het echt de bedoeling dat je alle troepen afmaakt? Of moet je meer vluchten naar de uitgang?
     
    Laatst bewerkt: 18 okt 2005
  17. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Je kan in het begin (voor de cutscene) beter alle gastjes afmaken. Zo gauw Abbard er bij komt moet je gewoon vluchten.
     
  18. Technoob

    Technoob You're depressing

    Berichten:
    376
    Leuk Bevonden:
    4
    Zorg bij het laatste gedeelte er in ieder geval voor dat je de Dark Elves die Blizzard casten direct aanvalt want anders gaat het niet lukken ben ik bang.
     
  19. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Je hoeft niet persé de D. Elf te killen. Je kan ook (Alleen Ellen) snel doorrennen naar de uitgang, terwijl je andere Troepen vechten tot het einde...:'-( }:]
     
  20. SpiNNeNMaN

    SpiNNeNMaN Active Member

    Berichten:
    383
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ok maar ik denk dat ik mijn xp niet goed uitgegeven heb want zodra ik dat slachtveld open word ik gewoon echt de pan in gehakt. 1x met geluk die abberd (of hoe die flapdrop ook heet) gehaald maar daarna kwamen er weer 4 groepen op me af. Mar ik zal eens PROBEREN te vluchten dan :p (mijn xbox staat nog steeds aan :p)

    Owjah ennuhm (ik weet het ik vraag veel :D, marjah ben nie zo bekend met die spel) Die spearmen he... die doen ook nix ofwel? Ze verliezen van de grootste wimps.
     
    Laatst bewerkt: 18 okt 2005

Deel Deze Pagina