Hoi Wie van jullie heeft de game kindom under fire (en speelt hem op live)? dan zouden we misschien gt's uit kunnen wisselen ofzo en wat vinden jullie ervan?
Hey hier is al een thread over: hier & hier om antwoordt te geven op je vraag; op live spelen is erg cool, je kunt allerlei opties instellen en als je iemand inmaakt kun je experience points verdienen en die weer investeren in je leger, en het zo steeds sterker maken.
Ik wil de game vandaag of morgen halen (ik denk dat het morgen wordt) maar ik heb echter geen xd00s live.
Ik krijg het spel binnenkort ook. Heb het vorige week gewonnen bij xbw met een prijsvraag. Hopelijk komt ie spoedig binnen
hey beloved NL, ik heb jou in mn lisjt, maar je doet t niet zo vaak , je hebt pas 5000 exp. ik heb geloof ik nu 50.000
verdomme toen ik voor het laatst speelde was ik #635 en jij iets van #1100 van de 1500 je hebt me dus behoorlijk ingehaald maar daar ga ik wat aan doen!!! GNA
& hier is het niet handiger om in 1 van deze verder te gaan? @ beloved NL: LOOL, kan ik ook eens lachen *)
Mja, SoulFighter heeft wel een punt. Dus laten we verder gaan in het andere topic. Oftewel, gesloten.