wie heeft er allemaal kingdom under fire? Ik heb het even op live gespeeld en ik vondt steeds met moeite 1 game. Ik vroeg me af of er gewoon geen spelers zijn of dat ik iets verkeerd doe? Ik wil anders wel afspreken voor een match als iemand het ook wil spelen. Maar kan pas woensdag (krijg ik m'n eigen live account)
Ik had hem op marktplaats.nl gekocht voor 30 euro. Ik weet niet waar je hem in winkels kan vinden. Wel online bij dimensionplus.nl.
ik heb het vorige week besteld bij gcshop.nl, maar ze zijn door de voorraad heen, ik hoop dat ik het deze week binnenkrijg, want ik zit er echt smachtend op te wachten....kost daar trouwens €50
Ik heb em vanmiddag gekocht... maar ik kon niemand vinden op live (gewoon echt helemaal niemand dus) dus iedereen die hem heeft voeg me even toe en zeg er even bij dat je KUF hebt (anders kun je namelijk net zo goed iemand van Halo 2 zijn...) --> Beloved NL _0/ Edit: gruwelijk vet spel trouwens, ik moet nog even oefenen maar wil binnenkort wel heel graag met een groepje XBW'ers online...
krijg het dus als het goed is eind van de week...zit er al twee weken op te wachten...gcshop verwacht de 25ste weer kuf op voorraad te hebben....erg vervelend dat het zo lang duurt....hoe werktie trouwens op live? kun je zelf een leger samenstellen en dan tegen elkaar vechten? of moet je eerst alles vrijspelen...zijn er sieges....ik hoop op een warhammer-achtig spel...
ik zou het je graag vertellen, maar zoals ik zei ik kan NIEMAND vinden op Live daarom doe ik hier ook een oproepje, en bovendien is het met nederlanders ook veel leuker... _0/
Hey dudes; ik kon kuf ook nergens vinden in dixons/frs/intertoys/eplaza, ze wisten niet eens wat het was , dus toen heb ik em maar bij gcshopbesteld ik heb ook live, en ik krijg het spel binnenkort en als jullie willen spelen --> voeg me toen --> BlackSilvos
Nedgame heeft ze nog gewoon in de winkel liggen trouwens ik had geluk dat ze nog een 2dehandse hadden... _0/
Ik heb gisteren een demo gespeeld. Ga hem zeker kopen als ik weet waar hij te vinden is. Zal donderdag avond eens bij bart smit kijken...
Ik ben ook al een tijdje op zoek naar een tegenstander op live, alleen valt er weinig te vinden. Of er is helemaal niemand of ze hebben een level 70+ leger, dus ik heb ook nog geen enkel potje gespeeld. Als een andere nederlander (met een beginnend leger) een keer willt spelen, graag .
voeg me maar toe: BlackSilvos ik heb 3 accounts 1 met een level 10-20 leger 1 met een level 20-30 leger 1 met een level 40+ leger ik speel heel vaak dus je moet snel zijn, anders zit ik alweer een paar levels hoger
je krijgt om te beginnen 1000 exp. points, die kun je in je leger investeren. als je tegen iemand vecht en ventjes vermoord krijg je daarvoor weer experience waarmee je je leger weer beter kunt maken. als je wint krijg je meer punten, als je mannetjes van hoge levels vermoord krijg je ook meer punten, etc. je hebt verschillende levels en character mogelijkheden die het best leuk maken. --- ik heb trouwens een probleempje met mn netwerk tov halo 2 en kuf, weet iemand hoeveel kuf ongeveer aan data gebruikt en waar ik mn internetsnelheid kan meten (daar zijn websites voor)