kingdom under fire

Discussie in 'Algemeen' gestart door Heavenraiser, 12 dec 2004.

1. Heavenraiser

Heavenraiser The raiser of heaven

Leuk Bevonden:
    25
    er wordt overal al gezegt dat t een moeilijk spel is,,, en dat klopt
    dus
    ik zit in dat level van de holy ground met 5 rotsen op een rij in het midden.
    het zijn de missies van gerald.
    hoe moet ik dit level uitspelen, het lukt me totenmet de katapulten, maar dan zijn alle andere legers die ik niet zelf kan besturen al dood en dan kan ik nooit al die legers tegenhouden zodat ze niet bij de katapulten kunnen komen.

gerald is lvl 23 en heavy infantrie
    archers zijn lvl 22 en longbow archers
    sappers zijn lvl 24
    cavalerie zijn lvl 29

dus nu heb ik 4 vragen
    Hoe moet ik dit level uitspelen?
    Zijn mijn ventjes laag in vergelijking met jullie?
    Je kunt ook paladins kiezen en een tweede infantrie(ik in ieder geval), waar komen deze vandaan en kan ik die ook trainen?
    Waarom kauwt gerald kauwgom, dat is er helemaal niet in die tijd

alvast bedankt

ps
    mijn prioriteit gaat vooral uit naar die laatste vraag

2. Eduard888888

Eduard888888 BEER!

Leuk Bevonden:
    1
    ey,

haha, ja ik vraag me ook af waaorm ie er altijd zo bijstaat :9

Klopt is redelijk moeilijk spel en gerald is eigenlijk nog maar de makkelijkste campaign heb nu zelf gerald, lucretia uitgespeeld, ben nu met kendal bezig, die gast is echt te gaaf:D.

Maar over je lvl, calvalarie meot je constant besturen, je kunt ze eigenlijk niet ergens op af sturen en denken dat ze helemaal zelf doen, wnat als ze in melee komen zijn ze niets. Verder zijn sappers eigenlijk alleen goed voor traps disarmen, verder niets :confused: . Je eigen troop en die longbow moeten eigenlijk wel genoeg lvl zijn. Ik zou eventueel nog een een infantry troep erbij doen misschien dat dat helpt, zeker een paladin troop, deze kunnen namelijk healen. Maar is dit het level waarbij je later tegen een swamp mammoth moet want ik herriner hem niet echt goed hoe jij hem uitlegd? Misschien dat dit je helpt.

3. Heavenraiser

Leuk Bevonden:
    25
    jah klopt dit is het eerste level waar je een swamp mammoth tegen komt
    Maar ik heb dus een huurling gehuurd die er precies zo uitziet als dat mannetje van de infantrie(dus niet als gerald maar die andere), is het zo dat ik hem daarom besturen kan of is dat gewoon vast ingesteld

4. Eduard888888

Eduard888888 BEER!

Leuk Bevonden:
    1
    ja dat klopt, hem gewoon lvl 23 ofzo maken als paladin en dan heb je met je longbow en enventueel je calvalerie een redelijk sterke force om je medsoldaten te helpen;)

5. Heavenraiser

Leuk Bevonden:
    25
    Maar hoe kan ik mijn huurlingen dan uplevellen?
    zijn troep staat niet bij de soldaten in de barrack

6. The Pulser

The Pulser Taking Back Sunday

Leuk Bevonden:
    0
    ik had van men sappers trouwens bombers gemaakt en ik had dit level in 1 keer misschien is dat een manier voor je?

en die cavalarie die moet je met links gewoon aanvallen, daarna weg laten gaan en dan weer aanvallen (en dat 4 keer) dan kun je je gewoon met je andere troepen bezig houden...

ik wil trouwens niets verraden maar volgens mij was dit geralds laatste missie...
    _0/

7. Heavenraiser

Leuk Bevonden:
    25
    maar als ik dat doe moet ik hun holy weggooien en dat vind ik een beetje zonde

8. The Pulser

The Pulser Taking Back Sunday

Leuk Bevonden:
    0
    het is de laatste missie
    dus dat maakt niet zoveel uit en ik zou je archers holy geven is veel makkelijker...

9. Heavenraiser

Leuk Bevonden:
    25
    ik heb m nu uitgespeeld, ik wist eerst niet dat je nog naar onder kon scrollen in de barrack om je troepen te uppen... nu kon ik dus ook die paladins hoger maken en toen heb ik wel gewonnen.

nu ben ik begonnen aan de medium difficultie, beetje raar dat de besturing daar weer opnieuw wordt uitgelegd, maarjah

Deel Deze Pagina