Kingdom under fire

Discussie in 'Algemeen' gestart door Victor, 25 dec 2004.

  1. Victor

    Victor Guest

    Hey.
    Ik zit vast bij Kingdom under fire: the Crusaders.
    Ik zit bij de missie waar je dat afgebrande kasteel ofzow verlaat nadat je een konvooi hebt gestopt. Je moet bij de missie waar ik ben aan de overkant van de rivier komen maar daar staan archers met een hoog level. Dus ga ik naar het noorden waar ik allemaal Orcs en van de vage grijze krijgers kom met een power boost. Die versla je makkelijk maar dan moet in het noorden de rivier over. Ik weet niet hoe ik de archers kan stoppen hoewel ik zelf ook longbowmen heb. Ik heb al geprobeerd ze met flame arrows te verslaan maar dan moet ik eerst naar de overkant. En dan hebben ze me allang dood. Hoe moet ik ze uitroken of uitmoorden? Want ik word steeds gekilled.
    Alvast bedankt.
     
  2. Olifunf

    Olifunf Runnin on Acid

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    16
    ff off-topic waar heb je die game gekocht??

    en wil je hem ruilen of verkopen als je wil ruilen kijk ff in mijn draad en als je hem wil verkopen voor welke prijs

    enne je antwoord heb ik zo want een vriend van mij speelt dit en is al heel ver dus die bel ik wel ffkes
     
  3. Victor

    Victor Guest

    Offtopic: Media Markt. En ik wil hem zeker niet kwijt. Veel te leuk!!:D}:]
     
  4. The Pulser

    The Pulser Taking Back Sunday

    Berichten:
    1.456
    Leuk Bevonden:
    0

    in het midden van de rivier staan archers van level 12 en redelijk verspreid...

    dus die kun je hebben :D stuur je cavalerie door het water en laat ze met de waypoint aanvallen zodat je daar niet meer over hoeft te denken...

    je archers kunnen met een nieuwe bow en een level van +-15 de overkant raken, dus kun je die ook laten aanvallen. Ondertussen stuur je gerald door het water en heal je ze als ze teveel damage hebben...

    het is het handigst als je je archers heal hebt gegeven die hebben namelijk de meeste overzicht, het duurt btw wel een paar minuten voor gerald door het water is...

    succes _0/
     
  5. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Idd, Media Markt dus?!

    Want ik ben hem ook OVERAL aant zoeken. Maar nergens hebben ze hem :confused:!!

    Hijs dus wel vet? Op live ook tof?
     
  6. Olifunf

    Olifunf Runnin on Acid

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    16
    tof is ie zeer zeker (een vriend van mij heeft hem) maar er zijn egt maar een paar winkels die hem hebben egt verrot
     
  7. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Da's wel zuur jah!!

    Maar media markt heeft hem dus? Ik zoek wel een keer!

    Maar moet je nu een leger aanvoeren? Het is niet zo dat je een kamp moet bouwen ofwel? :)
     
  8. Olifunf

    Olifunf Runnin on Acid

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    16
    kamp opbouwen hoeft niet maar wel manschappen huren u[graden enzo en dan in de oorlog je troepen aanvoeren:p (gewoon lekker bruut hakken:D) en het is tactisch gewoon geweldig uitgewerkt serieus deze game is de shit daarom moet ik hem hebben:D
     
  9. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Dus echt een game om te hebben :D?!

    En op Live?! Speel je dan tegen anderen?! Met je troepen8)!!

    Echt wel relaxed!

    Toch eens gaan kijken.
     
  10. Olifunf

    Olifunf Runnin on Acid

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    16
    ik heb live maar de game nog niet:mad: en die vriend van mij heeft nog geen live maar wat ik heb gehoord is het dan jou leger tegen mijn leger en rossen maar:p natuurlijk wel tactisch rossen
     
  11. Supercharged

    Supercharged Active Member

    Berichten:
    419
    Leuk Bevonden:
    1
    Waarom bestel je m dan niet? Check http://www.dimplus.nl/link.asp?pid=441315 ;)
     
  12. Olifunf

    Olifunf Runnin on Acid

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    16
    je hebt het niet tegen mij maar ik koop liever niet bij internetfirma's liever in een winkel is toch altijd fijnere service
     
  13. Eduard888888

    Eduard888888 BEER!

    Berichten:
    104
    Leuk Bevonden:
    1
    gcshop had hem ook als het goed is, daar heb ik hem vandaan.

    Maar dat level waar je bent: ik was helemaal bovenaan de rivier overgestoken, daar is het het smalst. Eerst calvalarie en als die in gevecht zijn de andere eenheden vanjezelf om snel die calvalarie te helpen. Ik denk niet dat het lukt om al die achers daar te doden, ik ben er gewoon achter langsgesneakt nadat ik over de river was:D, misschien dat dit je helpt.
     
  14. Victor

    Victor Guest

    Bedankt voor de hulp. Maar over die cavelerie door het water sturen: ze zijn level 9. Dus tegen de tijd dat ze er zijn zijn ze al neer. Mijn knights zijn level 22 en mijn bowmen 18. Maar voor de cavelarie heb ik nog geen tijd gehad om te upgraden.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 26 dec 2004
  15. Eduard888888

    Eduard888888 BEER!

    Berichten:
    104
    Leuk Bevonden:
    1

    Ohw, ja mijne waren wel hoger lvl, maar anders kun je je calvalarie de damage laten nemen misschien dat dat werkt.
     
  16. Olifunf

    Olifunf Runnin on Acid

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    16
    /Mod Wat dacht je van...

    Los zelf die prijsvraag!
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 26 dec 2004
  17. Eduard888888

    Eduard888888 BEER!

    Berichten:
    104
    Leuk Bevonden:
    1
    denkt niet dat dit de bedoeling is:confused:
     
  18. Olifunf

    Olifunf Runnin on Acid

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    16
    maakt toch nie uit pm me gewoon maar de antwoorden
     
  19. Victor

    Victor Guest

    Wauw... Kingdom Under Fire is niet het makkelijkste spel zeg.:'-(:{
    Ik zit echt effe gigantisch vast bij de Holy Ground. (De laatste missie van de Gerald campaign.) Ik heb Paladins( level 18 ), Storm Riders (2 keer)(level 20 allebei), knights(level 26) en Longbowmen(ook level 26) in de strijd gegooit. Ik val de vijand van de rechterkant aan. Daarna loop ik terug naar de ballistia's. De Storm Riders vallen de mammoth aan. alles gaat goed tot dat de Gundym(ofzow) Wings komen. Ik laat mijn longbowmen aanvallen maar dat heeft geen nut en dan gaan mijn troepen eraan door die Gundym Wings + archers + orc aanvallen. En kom niet met gamefaqs want daar heb ik deze tactiek van.
     
  20. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Dat maakt wel degelijk uit.
     

Deel Deze Pagina