Ik had een vraagje over Kindom Under fire, Is het een game zoals Dynasty Warriors of zoals als C&C: Generals...
1: vraag het in Games Help & Cheats, 2: Gebruik Search functie. Maar om toch maar even je vraag te beantwoorden, ik weet het niet. iik zou het zelf ook wel willen weten eigenlijk
wahhaha best wel, nou hoe is het? je hebt leiding over meerdere squads, je bent zelf een soort hero, als jou squad (degene waar joun hero in zit) in een battle komt schakelt de game over naar een soort dynasty warriors en is het een hack'nm slash game. maar zoals ik al zei komt er ook veel tactiek bij kijken. SUPERTOF SPEL!!!
Oke dat wou ik ff weten want ik zoek al heel lang een game zoals Dynasty warriors, maar omdat ik bijna alle delen al op de ps 2 gespeeldt hebt wilde ik iets anders maar toch het zelfde als je begrijpt wat ik bedoel
Ik heb het zelf en ik vind wel meevallen hoe geweldig het is maargoed, ieder vind wat anders. Ik was er zo doorheen en het zijn een beetje knudde controls
Ik heb ook ff snel een vraagje Wat houdt precies de coop mode in bij dit spel, is dit bijvoorbeeld offline zo te spelen. Dan zou het iig geen splitscreen zijn denk ik....