1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Kingdoms of Amalur: Reckoning

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 7 mrt 2011.

  1. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
  2. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556


    En dat heb ik dus met The Witcher 2, ik heb nog plenty aan games om uit te spelen. Skyrim waarvan ik nog talloze quests heb en nieuwe steden te ontdekken, en dan toch volop uitkijken naar The Witcher 2. Ik speel Skyrim sowieso niet zo krankzinnig veel als ik had verwacht, toen Skyrim uitkwam ben ik rustig verder gegaan met Arkham City en heb die uitgespeeld. Vrienden die constant zeiden...wtf ben je aan het doen? Hoe kun je nou geen Skyrim spelen....tja.

    Maar het is net als Oblivion en Fallout 3, als je de game eenmaal oppakt weer en je zit er echt in...dan blijf je ook echt doorgaan en doorgaan, qua dat je een heleboel games gewoon niet aanraakt de eerste tijd. Amalur kijk ik na het spelen van de demo totaal niet meer naar uit, de reviews kunnen nog zo hoog zijn. De demo gaf een behoorlijke indruk van hoe de game zal spelen, eruit zal zien, zal aanvoelen qua sfeer en dat deed me weinig tot niks.
     
  3. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Ik poste net iets over 200 uur en jij denkt dat je in een demo van een uurtje weggeblazen wordt met alle toffe shit van de game? Het spel begon bij mij ook pas echt tof te worden toen ik lvl 3 was en eindelijk de skills had van mijn wapens. Helaas was en toen al gauw afgelopen en kreeg ik een stom ME3 wapen. :+
     
  4. Roywilliam

    Roywilliam Active Member

    Berichten:
    439
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb hier nog niet eens de demo van gezien! Vanavond ook maar eens eventjes downloaden dan. Ik ben erg benieuwd. Wel nog te veel games liggen, maarja... Beter te veel als te weinig he ;)
     
  5. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
  6. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.284
    Leuk Bevonden:
    344
    Hoe gaaf is dat... Een reviewer die het spel niet wil rushen, omdat het gewoon te tof is. Nog nooit gezien :) En wat een mega score weer, zelfs nu het embargo eraf is, blijven de goede scores. Top...
     
  7. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Een 80 nu gemiddeld op Metacritic. Goed genoeg wat mij betreft
     
  8. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.284
    Leuk Bevonden:
    344
    Voor een nieuwe IP en een vrij onbekende studio is het eigenlijk meer dan goed... Meestal durven ze die nog flink aan te pakken in reviews. Inderdaad gemiddeld net iets boven de 8, uit 15 reviews tot nu toe... Gamespot een 7.5 en Eurogamer een 8.

    Wel leuk om te lezen dat de ene review spreekt over een goed verhaal waar de game op leunt, terwijl je elders weer leest dat je dit niet moet spelen omwille van het matige verhaal, maar de gameplay juist top is voor een rpg ;)

    Uit de filmpjes blijkt wel dat het allemaal erg lekker speelt, menu's en dergelijke snel te benaderen... Netjes hoor.
     
  9. Roywilliam

    Roywilliam Active Member

    Berichten:
    439
    Leuk Bevonden:
    1
    En daarom moet je het altijd zelf gaan ontdekken. Ik vind het altijd handig om de reviews te checken voor het gemiddelde. Zit een game overal tussen de 8 en de 10 in qua review score dan weet je dat ie gewoon goed is. De echte details moet je gewoon lekker zelf ontdekken.
     
  10. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    I told you it was good :)
     
  11. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Ik ontdek ook altijd veel details in de reviews zelf. Zo'n score zegt inderdaad lang niet alles.
     
    Laatst bewerkt: 7 feb 2012
  12. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Hoe weet je dat nu weer? :eek:

    Als dat zo is dan krijg ik hem wel eerder mee als ze hem hebben. FRS ftw!
     
  13. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.284
    Leuk Bevonden:
    344
    In Amerika kan je h'm gewoon halen hoor, dus embargo is er duidelijk af ;) Maar dat bedoelde ik eigenlijk niet, embargo zat op de reviews. Niet iedereen mocht voor 07/02 zijn review plaatsen.
     
  14. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
  15. Roywilliam

    Roywilliam Active Member

    Berichten:
    439
    Leuk Bevonden:
    1
    Nou, dit is dus wel een geslaagde game zo te zien. Wel apart dat er in eentje een 2.5/5 geeft.
     
  16. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Kan zomaar dat je een reviewer treft die een beetje afknapt op de setting en het verhaal. Dat schijnt allemaal nogal generiek te zijn.

    Maar als je van veel content, veel opties, veel loot houd lijkt het een hele geslaagde game te zijn

    Ik ga hem in ieder geval zeker proberen. Het spreekt mee net iets minder aan dan de stijl van Skyrim of Dark souls maar ik kan een redelijke tot goede westerse RPG gewoon niet weerstaan.
     
    Laatst bewerkt: 7 feb 2012
  17. Roywilliam

    Roywilliam Active Member

    Berichten:
    439
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik liet de laatste tijd de MMO's en RPG's even links liggen omdat ze zo tijdrovend zijn. Je speelt ze niet eventjes een half uurtje ofzo. Nu er de laatste tijd toch best wat RPG's uitgekomen zijn moet ik er toch maar aan geloven. Gisteren Skyrim aangeschaft maar Kingdoms of Amalur: Reckoning en misschien een Dark Souls gaan er ook zeker komen.
     
  18. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Het beste advies dat ik kan geven is goed de reviews te lezen en niet alleen naar de scores te kijken. Achterhaal voor jezelf wat je zoekt in RPGs en of Amalur jou dezelfde elementen kan aanbieden.

    Amalur quick look: (58 min gameplay)

    Click!
     
    Laatst bewerkt: 7 feb 2012
  19. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556

    Heb je gelijk in, behalve dat je in de demo wel erachter komt hoe de combat in elkaar steekt. De structuur van de quests, de sfeer en de artstyle en omgevingen. En die bevielen mij allemaal niet heel erg. Ik ga die videos nog wel bekijken, dat wel.
     
  20. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    O, maar dit soort games haal ik meestal blindelings. Deed ik ook al met Two Worlds I en II en met die eerste heb ik me ook prima vermaakt. :+
     

Deel Deze Pagina