1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Kingdoms of Amalur: Reckoning

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 7 mrt 2011.

  1. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ik verwacht hier wel veel meer van dan van TWII , die had ik op basis van 1 eenzame positieve review gekocht.
     
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.029
    Leuk Bevonden:
    4.698
    True inderdaad. Ik koop Two Worlds III, komt er wel denk ik, toch niet. De manier waarop de met de afhandeling, zowel product als informatie, zijn om gegaan is echt ten treure uit. :emo:
     
  3. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556


    Volgens mij heeft hij het over The Witcher II, maar dat weet ik niet zeker :)
     
  4. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Nee, Two Worlds II.

    The Witcher II voor PC is een en al GOTY en lovende kritieken

    Maar Two Worlds II had als je heeel erg goed zocht hier en daar een positieve beoordeling gekregen

    wat mij betreft volkomen onterecht, was zonde van mn geld :+
     
  5. Sasuke26

    Sasuke26 Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    278
    Kingdom of Amalur eerst, dan Mass effect 3 en daarna The Witcher 2. Kan niet op:). Gaat iemand de DLC pakketten kopen die nu op live staan?. Als het goed is krijg ik al een dlc pakket bij de game ( pre order ). Donderdag hopelijk ophalen!.
     
  6. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.029
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ik wel. Heb een tijdje geleden nog nieuwe punten gehaald. Moet alleen even zien hoeveel daar nog van over is.
     
  7. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Net ff de gepiraatte (order is nog niet binnen) versie gespeeld _O_ zo vet die combat, hier ga ik me nog wel een tijd mee vermaken!

    Het enigste wat me dwars zit is de camera eigenlijk maar dat gaan ze patchen als het goed is dus :b:
     
  8. Grub

    Grub think on your sins

    Berichten:
    954
    Leuk Bevonden:
    2
    Fuck zeg, ik wou hem vanmiddag toch voor de zekerheid nog effe pre-orderen bij een gameshopje in de buurt en die gast zei dat er opeens een enorme populariteitboost van de game was en dat er in heel NL echt problemen waren met bestellen.
    Aan de ene kant kut natuurlijk maar aan de andere kant (dat merk je ook wel in dit topic :p) krijgt deze game nu wel de aandacht die hij verdient \o/
     
  9. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.029
    Leuk Bevonden:
    4.698
    True, om die reden een exemplaar voor de 360 achter laten houden bij de FRS in Sneek. Telefoonnummer van thuis erbij als die eerder verkocht mag worden.

    Roept die verkoper, ken hem wel een beetje: Moet ik weer met je moeder bellen? :lol:
     
  10. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ik heb hem al eeuwen in pre-order staan, dus owee als ik niks ontvang deze week :+
     
  11. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Ligt ook een beetje aan waar je hem besteld :+ Bij Wehkamp oid kan het nog wel ff duren.

    Ik heb hem bij BillGames.nl besteld, ben benieuwd of ie een beetje optijd komt.
     
  12. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ik heb goede ervaringen bij Gamesync.nl (daar heb ik em besteld), dus dat moet goedkomen :)

    Nog een stuk van dat giantbomb filmpje gekeken. Heb er echt zijn in. Heerlijk weer zo'n grote wereld om te exploren. En deze bevat veel secrets, dus dat is extra lekker :)
     
  13. Brocade

    Brocade Active Member

    Berichten:
    1.072
    Leuk Bevonden:
    38
    Ik heb hem besteld bij castlegames en daar gaat het normaal gesproken altijd goed. Op de dag van de release lagen alle bestelde games netjes in de bus.

    Alleen nu ik het zo hoor hoop ik echt dat ik hem vrijdag as heb, anders word ik een beetje para 8) Ik kijk veels te lang uit naar dit spel en dan moet ik hem op dag 1 kunnen spelen :cool:
     
  14. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Nog ff een paar bro-tips over dingen die ik ontdekt heb:

    -Get Detect Hidden asap, er liggen echt OVERAL hidden treasures.
    -Als je respecced bij een Fateweaver krijg je ook je skills (blacksmithing,alchemy, etc) terug, dus race keuze maakt niet zoveel uit.
    -Als je alle achievements wilt halen moet je meteen op hard beginnen. (Er is een 100g achievement voor)
    -Adrenaline Surge in Might is het niet waard, proct niet of niet snel genoeg.
    -Cam op maximale snelheid scheelt een hoop
    -Die kistjes in de Warsworn keep hebben bij beide 2 chars totaal 3 gouden items gegeven, zelfs zonder stealthpunten moet je ze kunnen looten (de guard in de mainroom is soms weg)
    -Die Lorestones geven ook boosts als je ze allemaal in een zone ontdenkt.
    -Vendor items lijken static dus het heeft geen zin om te kijken of ze iets anders hebben. Prijzen schelen wel, geen idee wat de invloed van quests is op shopkeepers.
    -Armor en wapen models lijken aan het begin nog allemaal hetzelfde maar daar komt al snel verrrandering in.
     
  15. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.029
    Leuk Bevonden:
    4.698
    En weer missen we een emoticon. *kwijl* _O_
     
  16. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    ik had nog nergens de levelcap gelezen. Volgens giantbomb ligt die op 40. Dat lijkt mij wat aan de lage kant voor deze game. Ik verlies altijd mijn interesse als ik niet meer kan levellen....

    En de achievements zij. Volgens mij niet in 1 pt te halen, shame...

    http://www.trueachievements.com/KoA-Reckoning-xbox-360.htm
     
    Laatst bewerkt: 8 feb 2012
  17. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.029
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Als het daar alleen maar om draait in RPG's? 8)
     
  18. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Het leuke gaat er wel een beetje vanaf als je op max bent bij veel RPGs. Dan moet er toch wel hele goede loot/rewards zijn om verder te spelen.

    Maar je bent sowieso nog wel ff bezig als je 40 wilt halen denk ik
     
  19. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    tuurlijk niet, dat zeg ik ook niet, maar als je nog tig quests kunt doen zonder dat je ng progressie kunt boeken dan gaat er op een gegeven moment de lol vanaf.
    En levellen is zeker een belangrijk aspect van een rpg....
     
  20. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Jup, nieuwe skills leren etc.

    Als het lvl 40 is zoals in WAR is dat zit het wel goed trouwens.
     

Deel Deze Pagina