1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Kingdoms of Amalur: Reckoning

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 7 mrt 2011.

  1. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.030
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ik ga altijd voor een warrior achtige char in dit soort games. Anders, als dat lekker werkt, een range class. Ranger in LOTR WITN werkt daar heerlijk.
     
  2. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Might en Sorc. Beetje een battlemage maken. Je kan een mana shield casten wat damage blokkeerd en ipv rollen kan je teleporteren zoals Raiden. _O_

    Kwa damage zal ik mijn sword op X zetten en mijn greatsword op Y vanwege de Whirlwind attack.
     
    Laatst bewerkt: 8 feb 2012
  3. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.030
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Demo was btw wel erg makkelijk en hij stond standaard op normal. Kan nog lager zelfs in de full game. Ik ben in de demo zelfs niet een keer dood gegaan. In dit geval zegt het dus wel een hoop over de moeilijkheidsgraad, zeker als ik niet een keer dood ga. :+
     
  4. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Ik ben vaak genoeg dood gegaan, gewoon omdat dat kan. :lol:

    Gelukkig kan het in de full game niet meer en loont het om een potion te drinken.
     
  5. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Ik zou die chakrams zeker's ff proberen...echt dikke combos kun je daarmee maken :b:

    En de moeilijkheid valt idd mee, als je van een game als Bayonetta/DMC komt dan zul je bijna geen potions hoeven te gebruiken. En dan nog er zit helaas geen cooldown op potions dus je kunt die dingen gewoon kneiterhard spammen. Wel werd ik vaak gechaincombood (ja dit is vanaf nu een woord) als er veel enemies zijn waardoor je soms ff niks kunt doen..
     
  6. Brocade

    Brocade Active Member

    Berichten:
    1.072
    Leuk Bevonden:
    38
    Wat ik ook al vaak heb gelezen is dat het totdat je lvl 10 ofzo hit, het makkelijk is maar het is meer een soort weg om je character goed onder de knie te kunnen krijgen. Daarna schijnt het spel best pittig, helemaal op hard, te worden. Met name omdat je groepen mobs krijgt die je continu blijven stunnen, of volledig imuum zijn voor spells etc.

    Ik kreeg net een mailtje dat castlegames vandaag het spel heeft ontvangen. Nu maar hopen dat ik hem morgen in de bus krijg :D
     
  7. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ik twijfel nog over type character. Eigenlijk wil ik een rogue/hunter maken, alleen schijnt de bow gameplay erg matig te zijn en bovendien legt de game volgens mij wel zwaar de nadruk op de melee gameplay.

    Dus dan toch maar een 2h warrior met daggers als secondary weapons ...

    Keuzes ...

    En ik ga proberen op Hard te spelen, zien of dat all teh way is vast te houden ...
     
    Laatst bewerkt: 8 feb 2012
  8. Brocade

    Brocade Active Member

    Berichten:
    1.072
    Leuk Bevonden:
    38
    Yup, keuzes genoeg. Al denk ik dat mijn character, waarmee ik altijd in de demo mee speelde, een warrior zal worden (2h sword/hammer). Daar had ik iig het grootste plezier mee :) Alhoewel het ongetwijfeld wel zal veranderen als ik de volledige game in handen heb. Want vaak maak ik van te voren al een keuze op een type character en in de game komt daar geregeld nooit wat van terecht :)
     
  9. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Hmm, sorc wapens zijn dat toch? Ga ze iig proberen.
     
  10. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    [​IMG]

    die dus
     
  11. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Weet ik, maar het zijn toch wapens van een Mage? :eek:
     
  12. Roywilliam

    Roywilliam Active Member

    Berichten:
    439
    Leuk Bevonden:
    1
    Ohhhh ik wil deze game hebben. Het is alleen stom als ik hem nu al zou kopen want ik heb bijv Skyrim nog liggen. Hij gaat in ieder geval gehaald worden... Lijkt me echt een toffe game.
     
  13. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ik heb me voorgenomen om nu eindelijk een keer een mage te gaan spelen

    vrijwel alle rpg's draait het er uiteindelijk op uit dat ik uit luiheid toch langzaam aan maar een tank + restoration bouw. Maar ga nu een poging doen eens wat anders te proberen
     
  14. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Maar tanks hebben toffere gear. :cool:
     
  15. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Vaak wel, en ze zijn vaak zo lekker effectief.

    In skyrim heb ik ook eerst heavy armor + one handed + block gelevelled. Daarna pas met stealth en magic gaan spelen. Als ik dan in de problemen kwam even switchen naar turtle mode en dan lukt het meestal wel.

    Maar het word wel wat eentonig :+
     
  16. Roywilliam

    Roywilliam Active Member

    Berichten:
    439
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat vind ik dus ook altijd :D
     
  17. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Je kunt het zonder gevaar problemen. De game geeft je de mogelijkheid ten alle tijde te respeccen!
     
  18. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Moet je wel opletten dat je soms wat gear niet meer kan dragen. :+
     
  19. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Je kunt natuurlijk altijd verschillende gear sets bewaren die je hebt verzameld ...
     
  20. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.282
    Leuk Bevonden:
    344
    Bericht verzonden, dus hopelijk straks binnen ;)
     

Deel Deze Pagina