1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Kingdoms of Amalur: Reckoning

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 7 mrt 2011.

  1. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Dat is grappig, bij Oblivion vond ik de side questen leuker om te doen dan de main, hoe stom het ook klinkt. Deze game lijkt me wel leuker omdat het wat sierlijker aandoet qua design, ben zelf nogal grafisch ingesteld en let ik er toch wel erg op in games. Misschien word deze dan minder groot dan Oblivion, maar daar zit ik niet zo mee, ben zelf een langzame gamer dus geen probleem voor mij haha:p

    Denk wel dat het voor mij wachten word op de PC versie, tenminste mag hopen dat die ervan komt, console ligt er een beetje uit hierzo.
     
  2. Kirimo

    Kirimo rpg'er

    Berichten:
    627
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey MaxxRaptor, ik heb net hetzelfde :
    een gamewereld hoeft voor mij niet enorm groot te zijn, ik ben ook een trage gamer ( en neem dan ook mijn tijd, dus extra traag, vermoed ik - allé, ik ben toch al sinds maaart '11 met DKS bezig en nóg steeds niet uitgespeeld :p ).

    Het design van Kingdoms of Amalur vind ik prachtig ! Mooie kleuren en is voor mij zo'n beetje als een sprookje :) . Ik heb datzelfde gevoel ook met Divinity II : The Dragon Knight Saga (kortweg, DKS).
    Maar met Oblivion heb ik veel minder dat gevoel en met Skyrim ... ik begin soms toch te twijfelen of ik die wel zal kopen, dus het wordt voor mij geen 11-11-2011 - aankoop ...
     
  3. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
  4. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    Voor de stijl alleen al zou je hem idd kopen. :D

    "Cartoony", maar toch enorm crisp.
     
  5. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
  6. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ik heb hier toch wel hoge verwachtingen van. Heb de gamespot review gekeken en het belooft veel goeds!
     
  7. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Een review gezien van een game die nog uit moet komen?
    Vind ik knap.


    Dit zou zomaar eens een hele toffe game kunnen gaan worden.
     
  8. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    weer wat info rechtstreeks van de devs. Het lijkt erop dat explorers zoals ik flink beloond gaan worden:

     
  9. Kirimo

    Kirimo rpg'er

    Berichten:
    627
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmmm, I will be pleased !

    Ik ga deze RPG toch zeker in 't oog blijven houden ! Ik hou net als Gakkie van gronding exploren en moet en zal al die hidden content vinden, al moet ik dan maanden blijven zoeken ! :+
     
  10. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
  11. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
  12. FiDoDiDo007

    FiDoDiDo007 Active Member

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    7
    Als deze game zijn verwachtingen waar maakt lijkt me dit wel een toppertje worden voor mij. Geeft me wel een beetje Fable gevoel (positief), maar toch ook wel met een eigen gezicht. Komt uiteraard door de stijl van de graphics maar ook de combat heeft er wel wat van weg.
     
  13. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Deze game gaat alles behalve Fable worden. Deze is veel meer mature, meer hardcore denk ik, maar in elk geval echt (action) RPG. Fable vind ik peroonlijk meer RPGlite of Action Adventure ...
     
  14. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Fable III was gewoon een action adventure inderdaad. Was vrijwel niks meer RPG aan. Deze game daarentegen lijkt me wel echt een actie RPG. Een beetje het vriendelijker broertje van Dark Souls :+
     
  15. FiDoDiDo007

    FiDoDiDo007 Active Member

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    7
    Dat zeg ik ook niet, Fable is steeds meer richting action adventure gegaan met RPG elementjes, maar vind de stijl er wel wat van weg hebben. Dat kleurrijke en sprookjesachtige. Zegt niks over RPG technische deel van de game ofcourse. Evenals (de animatie van) het combatsysteem. Dat met die hamer heb ik precies (nouja precies, het leek er verdraaid veel op}:]) zo gezien in Fable.
     
  16. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Zolang het maar niet op Fable lijkt, dan komt het vast goed :)
     
  17. Kirimo

    Kirimo rpg'er

    Berichten:
    627
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel nog liever een Harry Potter game dan een Fable game als ik adventure wens.
    Fable is voor mij op RPG vlak een Nul !

    Als deze Kingdoms of Amalur goede RPG elementen in zich heeft, laat maar komen ! :)
     
  18. Kirimo

    Kirimo rpg'er

    Berichten:
    627
    Leuk Bevonden:
    0
    Na het lezen van onderstaande artikel ben ik beetje bang dat het net WEL iets te veel op een Fable game zal lijken, maar hoop dat ik fout ben !

    Gamersnet Nieuws
     
  19. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ze vinden het grafisch wat fable-achtig, maar qua gameplay is het veel serieuzer...
     
  20. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    De eerste Fable was een echte RPG, je had echt het gevoel dat je een belangrijke rol speelde en je zat echt in het verhaal, dat was in de laatste 2 delen helemaal weg. Deze game lijkt me nu nog steeds erg tof worden, al doet het laatste filmpje me vrij weinig, maar aan het RPG element twijfel ik totaal niet. Een Skyrim beater zal het niet worden en dat hoeft ook niet, het lijkt me gewoon een mooi en goed spel te worden.
     

Deel Deze Pagina