1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Kingdoms of Amalur: Reckoning

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 7 mrt 2011.

  1. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
  2. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Zeker een lekker after Skyrimmetje :)

    Combat lijkt me wel wat teveel aan de action game kant, maar hopelijk is het onder water toch ook veel statistieken ...

    Overigens merk ik met Skyrim ook weer dat een first person RPG je toch meer erin trekt dan third person...
     
  3. allstyles

    allstyles Active Member

    Berichten:
    1.270
    Leuk Bevonden:
    213
    de combi van beide vind ik geweldig,... grote vlaktes 3rd person, dungeons en krappere ruimtes 1e persoons.
     
  4. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Volgens mij is dit vooral een actie game, met wat light (MMO) RPG elementen toegevoegd.
     
  5. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Spot on.

    20 Minuten gameplay materiaal bij Giantbomb:

    Click me

    Combat en builds zien er cool uit. Het doet me erg denken aan Sudeki, maar dan zonder party. Eigenlijk dus Fable, maar lastiger en met meer RPG/ MMO elementen. Stijl is... meh, beetje platgetreden fantasy vind ik. Steal from the best I suppose.
     
    Laatst bewerkt: 10 dec 2011
  6. Grub

    Grub think on your sins

    Berichten:
    954
    Leuk Bevonden:
    2
    Mmm, eerst leek het me wel tof maar ik loop niet echt warm van die gameplay. Niet het hele ding gekeken, +- vijf minuten. Toch even in de gaten houden. Bedankt voor de link, Zifnap :)
     
  7. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Mij lijkt het wel een erg leuke game worden. Ondanks dat de combat wel erg veel neigt naar action-combo-game-gedoe, zit er voldoende RPG onder de motorkap om het een aantrekkelijke titel te laten zijn voor mij...

    Stond laatst ook een artikel op kotaku, waarbij de author een betoog hield waarom je deze game toch op zijn minst een kans moest geven, omdat de gameplay filmpjes de game volgens hem geen recht deden ...

    Kan het artikeltje zo snel ff niet vinden ...

    EDIt:
    Ik denk dat ik in de war ben met IGN, denk dat het dit artikel is
     
    Laatst bewerkt: 11 dec 2011
  8. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
  9. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
  10. planckie

    planckie Morcion

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
  11. Kirimo

    Kirimo rpg'er

    Berichten:
    627
    Leuk Bevonden:
    0
    Volmondig mee eens, zo speel ik ook Skyrim ... tof !!

    Al maakt het voor mij niet zóveel uit of een rpg 1ste en/of 3de persoon view is ... als er voldoende toffe rpg-elementen in verwerkt zitten kan elke rpg me er helemaal IN die wereld trekken ;)

    Ik hou deze game in de gaten, maar het is voorlopig (nog) geen must-have !
     
  12. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    De eerste 30 minuten van de game, op de Xbox 360


    [yt]5HgskvNFb2E[/yt]
     
  13. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Heb er ff doorheen geskipped, wil niet te veel spoilen. Denk dat het een leuke game gaat worden, al zal alles na Skyrim wel ff slikken zijn ben ik bang ...
     
  14. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Doet me een beetje aan Jade Empire denken eigenlijk... semi-open omgevingen met veel kleuren, vlotte combat.
     
  15. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik heb de hele video bekeken, en moet zeggen dat het er toch wel echt heel gaaf uit ziet zeg. Prachtig kleurgebruik, audio is erg nice. Coole dungeon en het stukje van de buiten omgeving was echt heel erg nice ook. Combat is inderdaad een soort volwassenere versie van Fable en lijkt gewoon echt beter te zijn. Want uiteindelijk stelt Fable qua combat(en nog heel veel meer ) niet veel voor vind ik. De Gamespot video van Amalur wist me niet te overtuigen, maar na deze 30 minuten begin ik toch wel er naar uit te kijken zeg. Die dwergen vind ik ook gaaf, en de intro ook.
     
  16. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Eerste game die me zo snel overtuigd heeft tot aankoop, die filmpjes en combat zien er zo vloeiend en natuurlijk uit dat het verhaal / level design wel heel crap moet wezen als ik hier m'n geld niet driedubbel uit kan halen.

    Nu nog ff Skyim proberen uit te spelen voor deze knoepert uitkomt...gaat nog wel lastig worden
     
    Laatst bewerkt: 6 jan 2012
  17. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Blij dat er wat meer enthousiasme komt voor deze game!
     
  18. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Ik weet wel waarom iedereen nu wel positiever is... bovenstaande filmpje speelt zich alleen in een dungeon af, waardoor het meer op een dungeon crawler lijkt. De kleurtonen zijn daardoor ook wat aardser.
     
  19. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556

    Nee dat is bij mij niet het geval, ik vond het laatste korte stukje in die buitenomgeving ook prachtig. Lijkt me echt cool om daar te gaan exploren, ook al zul je niet volledige vrijheid hebben zoals bij vele andere RPGs.
     
  20. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Heb dat filmpje bijna niet bekeken, het zijn de eerste 30 min van een game dus dan hoef ik die alvast niet meer te spelen ofzo? :+

    De trailers en wat quicklooks zien er gewoon erg goed uit, alles zit erin en lijkt goed te werken.

    Enkel de simpel ogende interface (maar misschien wel zo overzichtelijk) stoort me een beetje. Doet me denken aan die adventure games uit de jaren 90

    Idd, de buitenomgeving sprak mij ook het meest aan.

    En hoe bedoel je niet volledige vrijheid? Wat zijn de limitaties?
     
    Laatst bewerkt: 6 jan 2012

Deel Deze Pagina