1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Kingdoms of Amalur: Reckoning

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 7 mrt 2011.

  1. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Doublé
     
    Laatst bewerkt: 6 jan 2012
  2. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
     
    Laatst bewerkt: 6 jan 2012
  3. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Wat raar, in bovenstaande post verschijnt geen tekst, terwijl ik wel wat getypt had. In deze weer wel. Vanmiddag had ik daar ook al last van in de The Witcher 2 topic. Het leverde een double post op (net zoals bij Dr0kz hierboven).

    @Mods: is er iets aan het forum veranderd?

    Wilde opmerken over Amalur dat het natuur gedeelte aan het einde van dat filmpje inderdaad sfeervol oogt.
     
    Laatst bewerkt: 6 jan 2012
  4. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
  5. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Jah het forum heeft kuren vandaag, heb sommige posts wel een paar keer moeten editten voordat ze te zien waren.

    @Zifnap: je ziet ook vooral veel uiteenlopende omgevingen, dat trekt me ook wel enorm. Zoals bijv in Skyrim zit je echt in een noordense sfeer en verder dan een berg sneeuw en daaronder een kleurrijk bos maar veel verder dan dat kom je in feite niet.
    Hier zie je echt saharas, jungles, lava stromen en wtf nog wel niet meer.:thumbs:

    @BigKabuto: Mwah springen hoeft niet echt iets toe te voegen, soms is het zelfs beter (bijv in Timesplitters, een van de beste FPS ooit). En volgens mij zijn naast Skyrim/TwoWorlds/nogwatanderewaarikffnietopkankomen alle RPGs relatief linear. Imo niks mis mee.
    Sowieso heeft Skyrim on allemaal verschikkelijk verpest dus vanaf nu zal alles nog wel meer linear aanvoelen.:D

    Die skills zien er wel strak uit, vooral die skill van de mage op 2:09 van het filmpje dat Dullert heeft gepost _O_

    Deze dus :
    [yt]23psx538WH0[/yt]
     
    Laatst bewerkt: 6 jan 2012
  6. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ik had ook al dat mijn post leeg was zodat ik hem moest editten ...
     
  7. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Combat ziet er nog steeds goed uit. Ik hou sowieso de release hiervan in de gaten, samen met de release van de Capcom RPG (en natuurlijk FFXIII-2).
     
  8. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Ik kijk hier meer naar uit dan naar ME3. Hopelijk is de game net zo goed als ik ervan verwacht. Heel tof dat ze een loot systeem hebben vergelijkbaar met Diablo en Borderlands.
     
  9. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Ziet er toch wel erg gelikt uit.:thumbs:
    Hopelijk niet teveel dungeon crawler (niet zo'n fan van) maar ook veel te doen in de buitenwereld.

    Ik houd deze nu toch wel echt goed in de gaten!:thumbs:
     
  10. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Klopt inderdaad, en The Witcher 2 is ook redelijk liniair en heeft volgens mij ook geen springknop. Het is zelfs onzeker of Risen 2 het krijgt, wat gek zou zijn, aangezien deel 1 het wel had. En al heeft Skyrim ons wel super verwend gemaakt inderdaad, ik denk wel dat we echt zullen genieten van de andere RPGs. Want geen enkele ervan is ook maar een beetje TES achtig, The Witcher 2 die echt zéér story-based is en een sterk verhaal heeft, sidequests die zelfs impact hebben op het verhaal van wat ik begrepen heb en gewoon echt een andere game is. En dit geldt ook voor Risen 2, FFXIII-2, etc...geweldig die RPG variatie in 2012.
     
    Laatst bewerkt: 7 jan 2012
  11. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Kwa openwereld zit het wel goed denk ik. Heb meegekregen dat je verschillende dungeons kan vinden die optioneel zijn. Ook zijn ze goed verstopt waardoor het voor de speler aantrekkelijk wordt om te verkennen en er naar te zoeken. Door een dungeon te finishen word je weer beloond met goede gear. Beter kan gewoon niet toch?
     
  12. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    In verschillende Q&A's die op RPGworld werden gepost hebben de dev uitgelegd dat exploring een belangrijke factor is en dat er dus veel te vinden is voor degenen die buiten de bestaande paden treden. Secrets, loot, dungeons, etc.

    Komt helemaal goed. Vergeet niet dat een van de medewerkers aan Oblivion hier aan meewerkt...
     
  13. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Mwah ik hoop alleen niet dat het te random is en wel genoeg unique named gear bevat.

    Heb toch zeker zo'n 50 uur in Witcher 2 zitten(nog lang niet uitgespeeld) en heb nooit last gehad van dat je niet kunt springen. Wel van het gebrek aan loot overigens :+

    Respawnen de mobs in dungeons zodat je er later nog's heen kan?
     
  14. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Geen idee, hope so. 8)
     
  15. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    En weer een game die ik wil hebben, ook mijn vriendin is hier erg enthousiast over omdat het een beetje op Fable lijkt.
     
  16. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Moar!!!!!


    [yt]a0q9uOaUbws[/yt]
     
  17. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Ik warm langzaam op voor deze game.



    ....



    Heel langzaam, Gakkie. *)
     
  18. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Sommige van ons zijn nu eenmaal wat langzamer he ! :9
     
  19. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    pff ik ben zo warm voor deze game dat ik van me stoel afglibber.

    Wel een goed filmpje showt alles wat ik zo'n beetje wel zoek in een game, maar het lijkt stiekem wel erg veel op een single player MMORPG. Wel lekkah uitgebreid!
     
  20. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Een single player MMO is voor mij geen aanbeveling. Dat betekent voor mij weinig anders dan 13-in-een-dozijn quests en het ontbreken van een fatsoenlijke verhaallijn. Ik zie wel interessante combat mechanics en veel getinker met stats (goed!).
     

Deel Deze Pagina