[PC] Kings Bounty: The Legend demo released.

Discussie in 'Games' gestart door Zifnap, 23 sep 2008.

1. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.441
    EDIT: Inmiddels is in de VS de volledige versie uit. Ook in de EU is hij al te krijgen via import (zie Play-Asia link op pagina 2).

Gamers die vroeger Kings Bounty hebben gespeeld, of HoMM fans moeten zeker eens de demo proberen.

Check it out:

http://www.gamershell.com/news_59956.html

Om nog wat ervaringen toe te voegen: de demo is charmant leuk. Het voelt erg old-skool aan en tegelijk ook meer modern (vooral de de kleurige graphics). Het rondrijden met je held is niet turn-based, maar de gevechten wel. De gevechten lijken erg op die van de HoMM, maar er zijn zeker een aantal zaken anders. Vooral het feit dat ranged units nog kunnen lopen voordat ze schieten geeft extra mogelijkheden. De demo laat je een heel aardig stuk spelen. Je speelt, net zoals in de oude Kings Bounty, op een grote kaart. Je dwaalt als het ware steeds verder af van de hoofdstad waar je begint. Volgt quests, verslaat monsters, koopt troepen en items voor je held etc etc. Ik vond de demo echt naar meer smaken en heb daarna ook het spel preordered.

EDIT: De demo is trouwens in het Engels en de EU release is hoogstwaarschijnlijk eind oktober.

Laatst bewerkt: 2 okt 2008
  2. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Deze voeg ik ff toe bij mijn IGN alerts.
    HoMM ruleert.

3. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.441
  4. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.757
    Ik blijf vinden dat ie grafisch echt teveel op Warcraft 3 lijkt.

5. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Vind ik nou totaal niet.

6. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    HoMM3 is nog steeds de beste :D Zal 'm ff proberen :)

7. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.441
    't Sfeertje (vrolijke fantasy) heeft er veel van weg, maar het aantal polygonen is 100x hoger. 't Spel ziet er prima uit en draait nog heerlijk ook. Ik zou zeker de demo proberen als je van fantasy TBS games houdt.

@Lenny-t: HoMM3 is misschien de beste, maar de oude Kings Bounty is de vader van deze serie. Het is echt interessant om te zien hoe de serie daaruit is ontstaan door het spelen van deze update. Je zult best veel overeenkomsten vinden denk ik.

Laatst bewerkt: 24 sep 2008
  8. megatoom

megatoom -

Leuk Bevonden:
    0
    Zo dit had ik niet verwacht, ik had de demo een tijdje geleden gedownload omdat ik me verveelde :)

Dus ik begin een beetje met spelen, en ik dacht dat ik het niet zo leuk vond en besloot de training ff af te maken en daarna te kappen, maar toch bleef ik het leuk vinden, en heb het nu dus ook al aardig wat uurtjes in zitten,

Alleen nu zit ik vast :p, ik zit namelijk bij die quest dat de molen gast in een zombie is veranderd, en op ten duur moet je die ring van die vrouw van die bandiet terug krijgen, en er staat, probeer de vrouw weer om te toveren naar een normaal mens, alleen ik heb geen idee hoe dit moet, weet iemand hoe je dat mens weer kan terugtoveren.

9. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.441
    Ik kan je pas helpen als ik de volledige versie heb over drie weken. :D

Wilde mezelf niet verder spoileren, dus heb de demo na een korte tijd spelen verwijderd.

10. megatoom

megatoom -

Leuk Bevonden:
    0
  11. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.441
    Heb nu de volledige versie. :thumbs:

Ben je al naar de mages guild geweest met die ring?

12. Lenny-t

Leuk Bevonden:
    79
    Da's knap , hij is nog niet uit in NL ;)

13. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.441
    Hoeft toch ook niet? Een maat van mij heeft hem laten importeren (US versie dus) en nadat ik hem lang aan zijn kop heb gezeurd was hij zo vriendelijk mij een avondje ermee te laten spelen. Mijn preorder staat nog steeds open, want ik wil deze game zelf ook graag hebben.

Je ziet het inderdaad goed. Dit berichtje is om kwart voor vier 's morgens gemaakt. Drie keer raden wat ik de hele nacht heb zitten doen (tis maar goed dat ik een week verlof heb). 8)

Echt een geweldige (en verslavende!) game. Als ik op de kaart kijk heb ik het gevoel dat ik nog maar weinig gezien / verkend heb. Echt uitgebreide wereld voor zover ik zo zie.

Morgen moet ik hem weer teruggeven. :eek:

Laatst bewerkt: 1 okt 2008
  14. megatoom

megatoom -

Leuk Bevonden:
    0
    ja dat is nou juist het probleem, ik moet eerst die ring zien te krijgen van die vrouw van die bandiet. :) .

15. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.441
    Oke, dat is een kwestie van de juiste dialoog keuzes maken.

Je moet haar complimentjes geven over de ring (niet zoiets kiezen als "geef aan mij!") en later een ruiling voorstellen ("hee, zo'n ring had ik ook. Als jij hem één dag draagt, dan draag ik hem de andere."). Ik weet niet meer de precieze dialoog opties, maar ik hoop dat je hiermee verder komt. Laat het me eff weten.

Als je de demo erg leuk vond kan ik zeker het volledige spel aanbelen. Op Play-asia is de US versie maar +/- 33 euro (inclusief verzendkosten)... helaas nog steeds in preorder status.

Laatst bewerkt: 1 okt 2008
  16. megatoom

megatoom -

Leuk Bevonden:
    0
    thanks voor de help. Ik heb al vet lang die dialoogjes gedaan en bijna elke optie gekozen, maar ik zal morgen nog ff een keer kijken of het me lukt ^^ :)

17. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.441
    Ik heb mijn lopende preorder geannuleerd en heb hem besteld bij Play-Asia.

Goedkoper (33.38 EUR euro inclusief shipping costs) en dan heb je hem waarschijnlijk nog eerder in huis ook! :thumbs:

Laatst bewerkt: 2 okt 2008
  18. Lenny-t

Leuk Bevonden:
    79
    @Mod, thread titel veranderen? demo released kan er wel weg ;)

19. megatoom

megatoom -

Leuk Bevonden:
    0
    @Zifnap, he ik heb vandaag ff die dialoogjes met due vrouw weer geprobeerd, alleen ik lukt me nog steeds niet... ik heb volgens mij alles geprobeerd, kan je anders precies vertellen welke zin jij steeds deed?

20. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.441
    Oei, dat weet ik niet meer uit mijn hoofd. Is er een mogelijkheid dat je de opties ongeveer hier omschrijf of een screenshot laat zien?

Je moet in ieder geval aardig tegen haar zijn en haar wijs maken dat je zelf ook getrouwd bent en je ring kwijt bent geraakt. Daarna kun je aanbieden de ring om de dag te dragen.

Deel Deze Pagina