Klacht xbw pre-ordershop.

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door woolyonline, 10 jun 2005.

1. woolyonline

woolyonline I will kill you!!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb bij de pre-ordershop van xbw gta san andreas besteld, deze is niet aangekomen. Hier ben ik niet erg blij mee. Ik vind het een slechte zaak dat die niet goed geregeld is. Als het verkeerd is gegaan bij de postmaatschappij vind ik nog dat xbw hier schuld aan heeft, een pre-order betekend dat je hem besteld om hem op de release thuis te hebben, dus moet xbw er rekening mee houden dat er wat fout kan gaan en het spel onder voorbehoud iets eerder moet opsturen! :mad:

2. lange_Frank

lange_Frank Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    je krijgt em tog binnen twee weken na dat je betaald hebt ofzoiets

3. FFWD

FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Denk dat ie morgen komt;) Kan toch ook met de post vertraging oplopen...Hoeft niet persé aan XBWPO te liggen;)

4. woolyonline

woolyonline I will kill you!!

Leuk Bevonden:
    0
    U heeft er voor gekozen om te betalen middels vooruitbetaling. Om uw bestelling te ontvangen dient u eerst het verschuldigde bedrag over te maken op rekening nummer 102115362 onder vermelding van uw naam en uw factuurnummer ten name van GameCom VOF te Almelo. Wij verzoeken u het verschuldigde bedrag binnen 14 dagen te voldoen. Bij ontvangst van betaling wordt uw bestelling verzonden.

niet dus.. hij moet binnen 2 weken na de mail worden betaald en dan word hij verstuurd

5. FFWD

FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    w8 nou ff rustig af, morgen ligt ie op de deurmat...

6. The Hammerman

The Hammerman The Hammerman

Leuk Bevonden:
    0
    Tja... Als de post vertraging hebt kne XBW daar weinig aan doen. Maar je krijgt hem toch? Tis erger als je te horen krijg dat ze hem niet meer hebben

7. tha BomB

tha BomB .

Leuk Bevonden:
    0
    hoort dit niet gewoon in het centrale topic wat daar voorbedoeld is :confused:

Maar ik vind wel dat de TS gelijk heeft op de preordersite staat dat het of van te voren of op de release op de deurmat hort te liggen maar als de psot een fout heeft gemaakt hoef je XBW niet de schuld te geven maar TPG

8. Q-BasiX

Q-BasiX Back 2 BasiX

Leuk Bevonden:
    0
    Wooly is echt boos :eek:
    Er staat niet eens meer: greetz wooly onder zijn bericht :eek:

9. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Wat een onzin. Dat krijg je als je iets bij een postorderbedrijf bestelt. Als je hem echt zo graag persé wilt hebben op de dag van de release dan kun je hem net zo goed in de winkel kopen, die verkopen het vaak al een dag voor de release.

Ik zie ook niet in wat je hiermee wil bereiken, je had gewoon beter na moeten denken voordat je bij een postorderbedrijf bestelt, dat is namelijk het risico. En nu moet je gewoon geduld hebben. Sim-pel.

10. holyboy

holyboy The one from above

Leuk Bevonden:
    0
    als je goed hebt gelezen, weet je dat ze het recht hebben de games tot een dag na de release bij jou thuis te laten bezorgen. Heb ik gelezen.

En bovendien:

Geduld is een schone zaak

11. eprode

eprode Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hehe :+

12. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Hi Wooly! Spijt me dat hij niet aan is gekomen, maar ze zijn allemaal verstuurd voor vandaag, dus eergister en gisteren. Hij zit waarschijnlijk nog in de post, niet altijd zul je iets een dag na versturen binnenkrijgen helaas, de post is zo efficient niet.

Probleem is natuurlijk dat wij ook afhankelijk zijn van de post...Wij kunnen 'm nog zo vroeg op de bus doen, maar als de post te laat is... dan wordt iedereen nog boos op ons. :) Te begrijpen, maar je bespaard wel even 10 euro natuurlijk. Kijk dan naar je prioriteiten, 100% zeker op release binnen (kun je ook niet geranderen als je naar de winkel gaat om te kijken of hij er is, kan uitverkocht zijn of vertraaag binnengekomen) of 10 euro minder betalen en dan hopen dat de post vlot loopt.

Anyways, laat het ons weten of hij morgen nog niet binnen is.

13. mars15

mars15 Guest

Hier het zelfde bij mij is die ook niet aangekomen vandaag ik hoop dat die er morgen toch echt is

gister middag stond die op verzonden
    maar niks gehad vandaag

ik vraag me af gcshop heeft ze denk woensdag al gehad waarom sturen ze/jullie ze dan niet een dag eerder op

maar goed morgen ff afwachten

14. nfsu dragmaster

nfsu dragmaster Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    haha master :+ _O_

15. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Waarschijnlijk een gedeelte toen en een gedeelte de volgende dag. Is heeeel veel werk en ten slotte doet de post er 'normaliter' een dag over... :'-(

Maar wederom, in de winkel heb je ook kans dat hij er niet is, en je bespaard wel 10 euro's. :)

16. Coolie

Coolie Zeer Zeker Onwetend

Leuk Bevonden:
    0
    hmmmm 10 euro schelen en gewoon de dag erna ontvangen.........het is wel minder dan de minimumloon maar je hoeft er wel minder voor te doen

17. mars15

mars15 Guest

ja het is jammer meer niet dan maar morgen maar dan moet die er wel zijn :9

kreeg net nog hoop stopt er hier een tpg busje :9 belt aan me moeder neemt het aan brengt het naar boven wat is het een pakket ik dacht zal toch niet in zo doos zitten maak open zit er splintercell pt + 12 maanden live en headset in was helemaal vergeten dat ik die ook had besteld ergens }:]

18. Randleman

Randleman Takin' Yah On A Trip

Leuk Bevonden:
    0
    Idd..ik heb hem ook besteld!! Vandaag nog gister binnen!! Hopen dat hij dan maar morgen komt

19. Jeroensky

Jeroensky Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mocht de winkel hem niet hebben, dan is de kans groot dat Media Markt de boel al heeft opgekocht, hehe. Daar ben ik net geweest... Stapels vol! Stapels met San Andreas en weetje? Heb hem niet eens gekocht 8)

20. the_crow

the_crow Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap zelf ook wel dat het niet aan xbw ligt, toch denk ik dat als iemand er wat van zegt, jullie de boodschap krijgen en misschien jullie zaken nog beter regelen. Ik baalde er gewoon van dat ik niet kon spelen.

greetz wooly

Deel Deze Pagina