sinds de crash loopt de tijd op de site een dikke 10 minuten voor, niet echt een major problem, maar een aandachtspuntje als 1 van de admins tijd heeft.
Dat was ook al voor de crash en boeiend je hebt toch ook een klokje op je computer. Ze veranderen het toch niet want de crew is LUI ....
:{ Dat soort opmerkingen houd je maar voor je. Het is de server tijd, en als Marinus ons niet kan inlichten over server-problemen lijkt het mij niet dat hij simpel een server tijd kan veranderen..
okey het is weer helemaal duidelijk wouter bedankt voor de uitleg nu hopen dat marinus deze thread ziet
overigens krijg ik de laatste tijd steeds vaker deze melding Server Error The following error occurred: The server closed the connection while reading the response. Contact your system administrator. (SERVER_RESPONSE_CLOSE) -------------------------------------------------------------------------------- Please contact the administrator. als ik dan vernieuw doet die het na een paar keer weer.
Sorry mijn excusses .... schoot even uit mijn slof. Dat kwam omdat ik me nog ongeveer zo'n zelfde thread kan herrineren en toen maakte jij de omerking : 'nee kan ik niet veranderen ik ben lui '. Ofzoiets vandaar maar nu weet ik ook hoe het zit.
Ah ok als ik wist dat het in die context was dan had ik die opmerking niet gemaakt Moet geen algemene tendens worden om de crew uit te maken voor lui nml