Klein stukje news omtrend Mortal kombateadly allience Elk personage heeft 2 verschillende vechtstylen,en je kan natuurlijk ook weer een wapen erbij halen,en als je iemand met een wapen raakt blijft het de heel tijd bloeden en de fatality's zijn er ook weer,news was denk ik niet groot genoeg voor de news sectie dus post ik het hier maar Btw:Bron:Gamequest(dat blad) en ze gaven 5 sterren(max) in die Previeuw Dus ziet er al goed uit
Mortal Kombat ownde al jaren. De beste in zijn serie vond ik MK:2. Deel 3 en 4 waren ook wel leuk .. deel 3 was nog beter dan 4 eigenlijk. Dit deel lijkt me ook weer een topper maar is het nou echt waar deze game "langzamer" is dan DOA3 (ook al was DOA3 ook niet echt bijster snel). Want heel veel combo's is natuurlijk beter. Owja en nog een nadeel denk ik. Op de officiele site kan je alle karakters bekijken maar ik mis mijn favo. Waar is Reptile!?
Ah mijn "invisible" char,was altijd leuk idd ^^ Hm... er zouden 21 char's zijn en 1 unlock char,ook van elke char een tutorial