Klein vraagje Live

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Classic, 4 jun 2008.

1. Classic

Classic Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoi,
    Allemaal.

Zoals jullie kunnen zien ben ik nieuw.Ik wist geen topic te vinden die mijn vraag kon beantwoorden.En als de mods het perse nodig vinden om 'm gelijk te sluiten dan is het maar zo.

Ik wilde online gaan met mn oude zwarte xdoos.Ik heb namelijk nog steeds een ongebruikte 12 mnd subscriptiekaart liggen die ik bij splinter cell pandora tommorow kreeg heeel lang geleden.Of deze subscriptekaart nu als een gold lidmaatschap wordt omgetoverd ofniet dat zal ik later wel zien.

Ik wilde van tevoren weten voordat ik me aanmeldde of er nog leven is op xbox live met de oude xbox.Of mensen nog steeds geinteresseert zijn de oude spellen te spelen terwijl eigenlijk iedereen lekker gezellig achter zijn xbox 360 zit te gamen op live.De 2 halo spellen zullen nog wel gespeeld worden maar daar raakte ik snel op uitgekeken.IK wilde iemand vragen(want ik kan zelf niet kijken op live)om even te kijken op live welke spellen er nog vrij actief gespeeld worden.Ik heb bijvoorbeeld wolfenstein hier nog liggen die ik alleen paar keer op xlink had gespeeld waar ik helemaal weg van was.Collin Mc rae 2005,greg hastings tournament paint ball, de rainbow six series heb ik ook.Zijn games waarvan ik gewoon ff de zekerheid wilde hebben van dat er nog een paar mensen zijn die het spelen op live.Het is missch veel gevraagd allemaal daarvoor mn excuses.
    Ik ben even naar belgie dus ik kan niet direct een reply geven, maar in ieder geval bedankt.

2. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Recent:

Original Xbox Top Live Titles (based on UU’s)
    1 Halo 2
    2 Battlefield 2: MC
    3 Star Wars: Battlfrnt 2
    4 Counter-Strike
    5 Splinter Cell Chaos
    6 Call of Duty 3
    7 Street Fighter Anniv.
    8 Madden NFL 08
    9 Fable
    10 Rainbow Six 3

Deel Deze Pagina