1. Wie van jullie heeft Transworld surf en wat vind je van de Graphics, gameplay enzo. 2. En gebruiken jullie bij PGR de analoge triggers voor remmen en gassen of het rechter pookje?
2. Ik gebruik nu alleen nog maar de triggers aan de achterkant. Ik deed het eerst met de thumbsticks, maar met de triggers werkt iets prettiger. Zo kan je ook makkelijker bij de handrem!
WouteR wist niet dat je ook met de rechter thumbstick kon remmen en gassen Vind met de triggers wel prettiger
Ja das zekers waar.. Achteruitkijk ding gebruik ik niet, alleen dat dingetje bovenin, hoef ik niet eens naar te kijken, vanuit je ooghoeken zie je welke kant die op gaat, op welke afstand die is etc (ik kan dat iig )
X en A worden in Gotham niet als analoog beschouwd, dan kanj e toch nooit lekker door een bocht rijden of een bocht lekker aansturen?
op 1: De game is goed maar vraagt een inspanning, geef je vlug op dan is dit geen aanrader, wil je persé de trick landen ookal ga je keer op keer onder de golf dan moet je dit kopen echt waar, neem de manual door en je raakt er wel ik speel hem geregeld maar voorlopig nemen halo, pgr en genma de meeste tijd voor hun rekening, komt verandering in bij het uitspelen van halo en genma. op 2: ik gebruikte vroeger de rechter thumbstick tot ik ondervond dat het idd wel een stuk makkelijker en prettiger is met de triggers