Kleine game vraagjes.

Discussie in 'Algemeen' gestart door Xmaster, 5 apr 2002.

1. Xmaster

Xmaster XBW ELITE LID

Leuk Bevonden:
    9
    1. Wie van jullie heeft Transworld surf en wat vind je van de Graphics, gameplay enzo.

2. En gebruiken jullie bij PGR de analoge triggers voor remmen en gassen of het rechter pookje?
    :cool:

2. Fonzie

Fonzie Zeeuwsmeisjeman

Leuk Bevonden:
    0
    om te remmen het pookje , en om te gassen het hendeltje !aan de achterkant van controller !

3. Lourens

Lourens aaaaaaaiiiiiiiiiiiii

Leuk Bevonden:
    0
    2.
    Ik gebruik nu alleen nog maar de triggers aan de achterkant. Ik deed het eerst met de thumbsticks, maar met de triggers werkt iets prettiger. Zo kan je ook makkelijker bij de handrem!

4. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    WouteR wist niet dat je ook met de rechter thumbstick kon remmen en gassen :) Vind met de triggers wel prettiger

5. Tr@m$

Tr@m$ inactieve gebruiker

Leuk Bevonden:
    1
    Ik ook want anders kom je volgens mij heel moeilijk bij de handrem en achteruitkijkspiegel!

6. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ja das zekers waar.. Achteruitkijk ding gebruik ik niet, alleen dat dingetje bovenin, hoef ik niet eens naar te kijken, vanuit je ooghoeken zie je welke kant die op gaat, op welke afstand die is etc (ik kan dat iig :))

7. Killswitch

Killswitch hungry 4 more??

Leuk Bevonden:
    0
    ik gebruik de x en a knop voor gas en rem. b voor handbreak.

8. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    X en A worden in Gotham niet als analoog beschouwd, dan kanj e toch nooit lekker door een bocht rijden of een bocht lekker aansturen?

9. Baltimore Raven

Baltimore Raven PRO-BOWLER

Leuk Bevonden:
    0
    op 1: De game is goed maar vraagt een inspanning, geef je vlug op dan is dit geen aanrader, wil je persé de trick landen ookal ga je keer op keer onder de golf dan moet je dit kopen echt waar, neem de manual door en je raakt er wel ik speel hem geregeld maar voorlopig nemen halo, pgr en genma de meeste tijd voor hun rekening, komt verandering in bij het uitspelen van halo en genma.
    op 2: ik gebruikte vroeger de rechter thumbstick tot ik ondervond dat het idd wel een stuk makkelijker en prettiger is met de triggers

10. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    Ook beter voor je controller, na x aantal uren staat opzeker je thumbstick beetje naar voren.

Deel Deze Pagina