Kleinere XBOX

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Maas, 5 jun 2003.

1. Maas

Maas besjoh!

Leuk Bevonden:
    1
    Er komt wellicht een kleinere versie van de XBOX uit. Ben benieuwd of ze dit plan daadwerkelijk uitvoeren...

Ik kwam dit nieuws tegen op www.tweakers.net:

Volgens een aantal Japanse magazines zal Microsoft binnenkort een vernieuwde Xbox op de markt zetten met de naam 'Xbox 1.5'. Deze Xbox wordt waarschijnlijk tegelijk met het Massive Multiplayer Online RPG-spel 'True Fantasy Live' gelanceerd en zal een stuk kleiner zijn dan het huidige ontwerp van de Xbox. Microsoft hoopt met True Fantasy Live de Japanse verkopen van de Xbox te stimuleren. De vernieuwde Xbox zou bovendien de reden zijn van het uitblijven van prijsverlagingen van de console in Japan. De prijs van de 'oude' Xbox zal namelijk al dalen wanneer de Xbox 1.5 op de markt verschijnt. Overigens zal de hardware in de Xbox 1.5 exact hetzelfde zijn als in de gewone Xbox; de vernieuwing ligt puur bij het uiterlijk.
    http://www.tweakers.net/nieuws/27334

en deze site: http://www.theregister.co.uk/content/54/31024.html

2. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Hoewel ik nog steeds tegen een dergelijk apparaat ben vraag ik me af of dat ding nog wel echt bestaat. Eerst gingen namelijk de geruchten dat men dit dingetje op de E3 zou aankondigen en dat is niet gebeurd.

3. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    mja dit al vaker gehoord, maarja op zich zit er wel wat in, ook mede door het feit dat japan niet die prijsverlaging heeft meegekregen.. maarja ik ben er niet op tegen (tegen de 1.5), er is nu bijv ook de le op de markt, maar ik ben blij met mijn xbox, en zolang de mogelijkheden hetzelfde blijven hoef ik geen andere

4. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Niet alleen M$ maar ook Nintendo heeft zich verkeken op
    de Japanse markt.
    Nintendo heeft alleen met de Gameboy serie succes !

Sony is ze steeds weer te snel af.
    M$ komt met de Xbox 1.5 en het antwoord van Sony is PSX.

De Japaners houden nu één maal van RPG , en die is
    op de PS2 vol op te krijgen !!

Deel Deze Pagina