Kleur problemen

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Dodgie, 5 mei 2004.

  1. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb nu sinds 2 dagen soms problemen met de kleuren tijden het spelen. Ik speelde net GTA: VC, en opeens werdt alles in groentinten aangegeven, en de andere keer in blauw.
    Het gebeurt ook heel random, en ik heb er nog nooit eerder last van gehad :confused:
    Ik heb ook nog nooit gevoetbalt, getennist, of over zitten gooien met m'n Xbox, gewoon dat je het even weet.

    Is er nu wat mis met met m'n Adv. scart cable, of ligt het probleem bij m'n Xbox? De scart's zitten gewoon goed aangesloten, dus sprake van een losse stekker is er niet.
     
  2. Socks

    Socks a.k.a sokken

    Berichten:
    458
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb ook wel eens dat ik, als ik me xbox aansluit en aanzet, alles grijs is. ik haal de scart er dan uit en druk hem in een andere opening. of ik druk hem weer in dezelfde. Maar ik weet niet of er bij jou meerdere openingen zijn. bij mij heb ik er 4.

    succes ermee
     
  3. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    2 scarts, maar daar ligt het niet aan.
    Bijvoorbeeld: Ik speel een half uur zonder problemen, en dan verandert alle opeens in groen. Dit houd dan aan voor enkele sec, en daarna is alles weer normaal.
     
  4. Alborz

    Alborz Guest

    je video kaart word miss te heet
     
  5. Alex V

    Alex V V RACING

    Berichten:
    1.399
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik had dat eerst ook. Bij mij zit er een contactje los bij de scart. Alleen ik kan em niet terugsturen omdat ik mijn case gemod heb. Zou t als ik jou was dus gewoon even laten checken.
     
  6. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Bedoel je nu de scartaansluiting achterin de Xbox?
     
  7. Ak-47(P)

    Ak-47(P) I love myself

    Berichten:
    473
    Leuk Bevonden:
    8
    soms heb ik het ook dan zet ik mn xbox uit scart kabel eruit en dan weer erin bij mij doet hij het dan gewoon weer..
     
  8. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Dat heb ik al meerder malen gedaan, maar dat heeft geen nut. Het gebeurt gewoon heel spontaan, en het houd ook maar enkele seconden aan. Maar het is toch best wel storend, 'k houd er een behaagd gevoel aan over.
     
  9. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Ok, en heeft iemand nu een oplossing van hoe ik hieraf kom?
     
  10. balleknieper

    balleknieper .

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik zou ff met Microsoft bellen als niemand een oplossing weet..
     
  11. jevlex

    jevlex Active Member

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey Dodgie,

    vraagje: heb je PAL 60 misschien aanstaan?
    Zo ja, zet deze dan ff uit.
    Zo nee, hmmmmm. Bel de helpdesk zou ik zeggen.
    greetz
     
  12. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Nee, pal 60 staat altijd uit, anders lagt Halo als de pest. Maar ik ben er trouwens al uit, m'n scart-splitter had kuren, en gaf soms geen goede datastroom door, waardoor de kleuren soms zo gek deden :)

    Iig bedankt (iedereen) voor de hulp :)
     

Deel Deze Pagina