Io. Heb sinds kort een xbox 360 (elite pack) gekocht. Tot vandaag hadden we een gewone, oude tv maar vandaag hebben ze onze samsung 6 series geleverd. Nu zijn echter de kleuren compleet nr de kloten. Het ziet er allemaal groener uit. Hoe kan ik dit veranderen? tv is hdtv en 1800p
Verander of bekijk is de kleur-instellingen van de tv. Ligt waarschijnlijk daaraan. Heb je hem met hdmi aangesloten?
Hebk gedaan ondertussen ze. Vind die hdmi cable gwn ni, de rechtse int volgend plaatje hebk wel: http://www.msentertainment.nl/ED/xbox/console_accessoires/Xbox 360 HDMI AV Cable.jpg die linkse, is da gwn usb?
Nee, die linker kabel is HDMI. Die kabel moet bij een Elite pack er toch echt bij zitten Óf de kleurinstellingen op je tv kloppen gewoon niet. Óf een van de drie component-kabels zit niet goed achterin je tv. Daardoor was bij mij alles rood. Maar je hebt je vraag inmiddels gepost in het HDTV topic. Ik stel voor dat we daar verder posten, dan gooi ik dit topic op slot. Welkom op het forum overigens.